Miksi valehtelet että fanitan?Ihan hyvä juttu. Mutta kerro Lipsetti miks sä fanitat maailman suurimpia valehtelijoita, Trumpia ja Putinia?
Sokea ellun kanakin tietää sen totuuden että suurin osa niitten jutuista on valhettelua!
Mun mielestä Sanna on parempi vaIehteIija.Ihan hyvä juttu. Mutta kerro Lipsetti miks sä fanitat maailman suurimpia valehtelijoita, Trumpia ja Putinia?
Sokea ellun kanakin tietää sen totuuden että suurin osa niitten jutuista on valhettelua!
Tuskin olen ainoa jolle on tullut sellainen kuva? Ylistät myös usein Venäjää kaikessa, myös TrumpiaMiksi valehtelet että fanitan?
Höpö höpö ja huomenna lisää.Tuskin olen ainoa jolle on tullut sellainen kuva? Ylistät myös usein Venäjää kaikessa, myös Trumpia
Ei Lizaveta fanita Putinia. Hän vain tahtoo meidän ymmärtävän, että on meille kaikille hyväksi antaa Venäjälle kaiken sen mitä Venäjä meiltä tahtoo, ettemme vain eskaloi tilannetta. Koska silloin Venäjällä on täysi oikeus ottaa meiltä sen, mitä se tahtoo. Ja silloin mahdolliset sotatoimet ovat ihan vain meidän omaa syytämme.
Tuskin olen ainoa jolle on tullut sellainen kuva? Ylistät myös usein Venäjää kaikessa, myös Trumpia
Minulla on standardini, joidenka perusteella menen lukemaan ketjuja. Tuo sinun ketjusi ei otsikon perusteella täytä niitä.![]()
KYSY LISPETILTÄ
Laitan tämän ketjun siitä syystä, että en olisi jokaisen ketjun keskipiste. Nyt on jo niin, että ketjujen itse aiheet jäävät varjooni. Se ei vissiin ole tarkoitus. Voisitte vaikka kuvitella, että olen harmaa niin vältytte menemästä henkilöön? Näin saataisi hedelmällisempiä ketjuja. Jospa...keskustelu.kaksplus.fi
Ihan hyvin Puupallo tuossa antoi esimerkkejä siitä kuinka mediapoolin informaatio on puutteellista.Miksi koet tärkeänä jakaa tuon tyypin videoita?
Syy miksi perustin ketjun on se, että kaikissa ketjuissa itse aihe jää varjooni, koska te jotkut haluatte keskustella vain minusta.Lizavetaa ja hänen mielipiteitään saa kritisoida vain yhdessä ketjussa. Muun on oltava laitonta.
Hän taitaa itse edustaa juuri tuollaista. Sitä paitsi eihän hänellä ole itsellään edes toimittajan koulutusta.Ihan hyvin Puupallo tuossa antoi esimerkkejä siitä kuinka mediapoolin informaatio on puutteellista.
Tiedotusvälineitä tulisi uudistaa. Tarvitsemme kipeästi tutkivaa journalismia joka ei ole politisoitunutta/ideologialähtöistä.
Onko koulutus kovin hyvää jos lopputulos on nykymedia?Hän taitaa itse edustaa juuri tuollaista. Sitä paitsi eihän hänellä ole itsellään edes toimittajan koulutusta.
Ainoastaan Utopialandiassa tuo voisi toimiaIhan hyvin Puupallo tuossa antoi esimerkkejä siitä kuinka mediapoolin informaatio on puutteellista.
Tiedotusvälineitä tulisi uudistaa. Tarvitsemme kipeästi tutkivaa journalismia joka ei ole politisoitunutta/ideologialähtöistä.
Ihmettelen miksi Ivan on juuttunut maikkarille. Katsoin pätkän Huomenta Suomea Vauva av:n vinkkinä.Hän taitaa itse edustaa juuri tuollaista. Sitä paitsi eihän hänellä ole itsellään edes toimittajan koulutusta.
Antinniemellä on todella hyviä ulostuloja!Antinniemeltä mainio oppitunti meille jokaiselle medialukutaidosta - ja varsinkin niille, jotka vielä luulevat, että valtamedia tarjoaa meille rehellisen kuvan todellisuudesta. Katsottuanne tämän ehkä tajuatte, kuinka suppea virallisen median luoma maailmankuva on!
OPETUSOHJELMA - Kuinka yleinen narratiivi muodostuu. Opi uusi medialukutaito. TÄRKEÄÄ!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Mitä vikaa siinä?Onko koulutus kovin hyvää jos lopputulos on nykymedia?
Jostainhan se ura on aloitettava.Ongelma on pitkälti se että toimittajakunta on liian nuorta. Puuttuu kokemusta, historiantuntemusta, kykyä käsitellä tietoa, viitseliäisyyttä nostaa se takamus ja lähteä ottamaan asioista selvää kun netti on niin helppo ja lopuksi toimittajien koulutus.
Ja aika monet uutiset ovat kopsattu suoraan isommilta ulkomaalaisilta uutisyhtiöiltä. Näiden uutisyhtiöiden rahoitus jo kertoo että he eivät voi olla puolueettomia.Ongelma on pitkälti se että toimittajakunta on liian nuorta. Puuttuu kokemusta, historiantuntemusta, kykyä käsitellä tietoa, viitseliäisyyttä nostaa se takamus ja lähteä ottamaan asioista selvää kun netti on niin helppo ja lopuksi toimittajien koulutus.