V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lepa se sitten kieltäytyy kaikesta rekisteröitymisestäMission impossible, sillä en ole koskaan kirjautunut naamakirjaan enkä kirjaudu vaikka minulle maksettaisiin kaikki Ukrainalta evätyt sotatukirahat.
Niin on, sillä tämän palstan Kilttimies tekee niihin reikiä.Kortsuja lienee turha ottaa niihin juhliin
Sinun ja kaltaistesi takia pitää olla äärimmäisen varovainen.Lepa se sitten kieltäytyy kaikesta rekisteröitymisestä
Rassataanko siellä mirriä?Kopio sieltä
”Kiltin Tytön Vallankumous -naistenretriitti 1.-4.5.
Mä yritin aina olla se huomaavainen, ystävällinen, kiltti, varovainen. Se joka ei ärsytä, mut ärsytin jo sillä että yritin olla ärsyttämättä. En koskaan onnistunut. Ei kiltin tytön roolissa voi kukaan onnistua. Ei ainakaan hukkaamatta itseään.
Mä oon itse ollut ja osa musta on varmasti hautaan saakka se kiltti tyttö, joksi mut on kasvatettu. Mut ei saakeli kun se rooli on ahdas ja tukahduttava! Kuka mun puolta pitää sillä samalla tarmolla kuin minä muiden, jos en minä ite?
Mä oon ihan tosi pitkään kaivannut yhteisöä, joka ymmärtää. Täällä somessa oonkin löytänyt omat hengenheimolaiseni, ja teistä oon ikuisesti kiitollinen!vihdoin oon saanut tulla näkyväksi. Nyt mä haluan mahdollistaa sen myös muille ja moninkertaistaa tän meidän yhteisen voiman:
Niinpä sai alkunsa Kiltin Tytön Vallankumous!
Haluan tuoda meidät ihan kirjaimellisesti yhteen, joten vappuviikonloppu vietetään Möhkön perukoilla, kaukana kaikesta, heikkojen puhelinyhteyksien keskellä, upeiden samanhenkisten naisten ympäröimänä. Pitkän viikonlopun aikana sä saat päästää irti kontrollista, kokea yhteyttä aitoon itseesi ja selkeyttä siihen, mitä SÄ oikein elämältä haluat.
Paikat täyttyy. Ootko mukana?”
Jos CIA ja FBI on kiinnostuneita mun hyvistä harrastuksista niin toivotan agentit tervetulleiksi joukkoomme mukaanSinun ja kaltaistesi takia pitää olla äärimmäisen varovainen.
Olinjo kaukaa viisas, kun en höyrähtänyt riistäjävaltio Amerikan tiedonkalastelupuljun jäseneksi.
Voip olla niin jos kaltaiset hakeutuu sinne?Rassataanko siellä mirriä?