V
vierailija
Vieras
Lue kirja Viimeinen katekeetta.Niin tai vanha kansa sanoi että jos talvi oli leuto, niin sitä seuraava kesä on kylmä. Mun mielestä se toteutui ainakin joskus, en tiedä miten näiden ilmastonmuutosten kans.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lue kirja Viimeinen katekeetta.Niin tai vanha kansa sanoi että jos talvi oli leuto, niin sitä seuraava kesä on kylmä. Mun mielestä se toteutui ainakin joskus, en tiedä miten näiden ilmastonmuutosten kans.
noinNäkyy kasvavan niin nopeesti kun on sisällä lämmintä. Jo 25 cm uutta versoa tälle talvelle.
Miksi edes altistaa itsensä sellaiselle? Setistä kauhistuttaa nähdä kun sukulaiset vetelee kaksi kourin kaikenmaailman karkkia lisäaineineen ylensyönnin päälle. Ja jopa jo ennen sitäSokerihumala joulun jälkeen. Siitä ei helpolla toivu kun se on oikeesti myrkyllistä.
Lihotat itsesi jo syksyllä, valmiiksi joulua varten? Vai mitä?Miksi edes altistaa itsensä sellaiselle? Setistä kauhistuttaa nähdä kun sukulaiset vetelee kaksi kourin kaikenmaailman karkkia lisäaineineen ylensyönnin päälle. Ja jopa jo ennen sitä
Minulla ei se paino ole koskaan noussut joulunpyhien ja uudenvuoden jälkeen niinkuin voi niin monilla muilla, kas kun en sorru koskaan siihen ylettömään mässäilyyn…
Ei kaikki halua muuttua tonnikeijuiksi kuten sinulle kävi, mitälie 2kymppisenä jo?Lihotat itsesi jo syksyllä, valmiiksi joulua varten? Vai mitä?
Taas heivasi ulos lähettäessä, mutta on minun kommenttini.Ei kaikki halua muuttua tonnikeijuiksi kuten sinulle kävi, mitälie 2kymppisenä jo?
Mulla on sama ihannepaino edelleen kuin 35 v iässä oli. Tähän ei monikaan pysty
nimim edelleenkin halutessaan yhdellä jalalla rappusia ylös pomppiva Setis
(siihen sinä et ole koskaan pystynyt)
Sinun WT-vajakin kanssa on turha jatkaa, kun et ymmärrä selkokielistä tekstiä.Turvonnut olo joulun jälkeen?
Osta tuolle Setikselle kaljasaavin peitto, ostathan?Vois lähteä kaupoille katsomaan kevätvaatteita. Jotain uutta olisi kiva saada. Joku nätti hame vaikka.
Hyvä idea. Osta sille kukallinen mekko.Osta tuolle Setikselle kaljasaavin peitto, ostathan?
En ole kertaakaan puhunut sinusta, vaan yleisestiSinun WT-vajakin kanssa on turha jatkaa, kun et ymmärrä selkokielistä tekstiä.
Huomaan että kehosi kaipaa rasvaimua turbovehkeellä. Mikä ihmeen hinku sulla oli ylirasvoittua?
Kiitos!Ohessa tutkittua tietoa. Äitimuori sitä jo sanoi, että niillä joilla on mt-ongelmia, niin ne heräävät eloon erityisesti kevään korvalla. No niin tosiaan oli myös eräällä tutulla, jolla oli skitsofrenia. Keväällä oli aina pahempi.
Mä en vaan tajua sitä yhteyttä, kun se on niin upeaa aikaa synkän ja pimeän ajan jälkeen.
Etkö käytä reiskoja, kun aurinko ottaa silmiin keväthangilta? Mua nuorempi luontoharrastajakaveri oli jo kaihileikkauksessa. Oon miettinyt onko yhteys siinä, hän on viettänyt pajon aikaa merellä, ja aina ilman niitä…
”Suomessa tehdään eniten itsemurhia silloin kun luonto herää eloon ja yöt ovat valoisia, ja vähiten niitä tehdään kylmimpänä talvikautena. Muitakin yhteyksiä säätekijöiden ja itsemurhien välillä havaittiin Helsingin yliopistossa 10.10. tarkastettavassa väitöstutkimuksessa.
Suomen itsemurhatilastot kertovat, että itsemurhia tehdään – ja on tehty 1800-luvulta saakka – enemmän keväällä ja kesällä kuin syksyllä ja talvella. Syytä tähän ilmiöön ei tiedetä, mutta on epäilty, että säätekijät voisivat jollain tavalla vaikuttaa asiaan.”
![]()
Vuodenaika vaikuttaa itsemurhakuolleisuuteen
Myös itsemurhayritysten ja vuorokauden keskimääräisen ilmanpaineen väliltä löytyi yhteys, joka kuitenkin oli vastakkainen naisilla ja miehillä.www.potilaanlaakarilehti.fi
Tuskin sinulla kahta isoa puuta on, mutta ilmeisesti mantelin taimia ruukuissa. Tarvitset viherhuoneen tai lämmitetyn kasvihuoneen mikäli aiot noista satoa saada.Vuosi sitten kylvin niitä ja nyt on 2 isoa puuta. Toisen vein kellariin. Vaaleanvihreät versot
Sinähän olit jouluna naapurissa, eli Kössi on sinulle sukua....Miksi edes altistaa itsensä sellaiselle? Setistä kauhistuttaa nähdä kun sukulaiset vetelee kaksi kourin kaikenmaailman karkkia lisäaineineen ylensyönnin päälle. Ja jopa jo ennen sitä
Minulla ei se paino ole koskaan noussut joulunpyhien ja uudenvuoden jälkeen niinkuin voi niin monilla muilla, kas kun en sorru koskaan siihen ylettömään mässäilyyn…
Niin olin, mutten ole viettänyt ihan kaikkia jouluja sukulaisten kanssa. Mutta hyvä vääntöyritys kuitenkinSinähän olit jouluna naapurissa, eli Kössi on sinulle sukua....
Keskipäivällä ei muutenkaan kannata olla auringossa kun valo kilottaa hangelta/vesistäKevät on tulossa, sen huomaa kun on kevätmasennus päällä ja auringonpaiste laukaisee migreenin ja koiranpaskaa kaduilla.
Lisää tuleeIhanaa kun lumet sulaa! Kohta kaikki on pois.
Nyt taas on aika liikkua juuri päivänvalon aikaan. Ajoittaa puuhansa sen mukaan.Keskipäivällä ei muutenkaan kannata olla auringossa kun valo kilottaa hangelta/vesistä
Orangerien tarvitsen. Sellaisen Erika Åberg kunnosti sarjassa Talot huokuvat historiaa.Tuskin sinulla kahta isoa puuta on, mutta ilmeisesti mantelin taimia ruukuissa. Tarvitset viherhuoneen tai lämmitetyn kasvihuoneen mikäli aiot noista satoa saada.
Mutta jos taitoa, kärsivällisyyttä ja aikaa riittää, saattaisi tuosta saada hienon bonsai-puun
Talvipuutarha suomeksi.Orangerien tarvitsen. Sellaisen Erika Åberg kunnosti sarjassa Talot huokuvat historiaa.