Koskahan ne ilimat lämpenee? Haaveillaan yhdessä keväästä ja kesästä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kevättuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kevättuuli"

Vieras
Pääsiäisenä viimeistään on jo enimmäkseen lumetonta, naistenpäivä on 8.3. ja se on usein ollut aurinkoinen mutta vielä melko talvinen.. Mun mies on syntynyt huhtikuussa ja sen syntymäpäivä on monesti ensimmäinen päivä kun tarkenee kevättakissa :)

Ihanaa, kevät, aurinkoa, lämpöä! :)

Tänne on luvattu tälle viikolle 3 päivälle plus asteita. Se on mulle jo kevään merkki :D No ei, kyl se tästä ku pari viikkoa päästään eteenpäin niin alkaa jo näyttää paljon positiivisemmalta...

Odotan niin että aamulla voi vaan heittää neuleen niskaan ja hurauttaa pyörällä töihin lintujen livertäessä.
Tai voinhan tuon tehdä jo nyt mutta epäilen onko kovin nautittavaa:D

Onneksi sain viettää juuri viikon lämpöisessä joten vielä jaksaa talvea mutta alkaa tämä kieltämättä vähän viedä voimia.

Niimpä, aivan ihanaa, kun kevät tulisi vain mahd. pian! Ootan et saa laittaa MJ fanipaidan, villatakin, sortsit ja tennarit+ aurinkolasit ja pyöräillä kaupungille<3 Ja kevään tuoksu... Parasta mitä tiiän<33

Voi että mä niin odotan kevättä. Olisi niin ihana tehdä piiiitkiä kävelylenkkejä vauvan kanssa vaunuilla ja nauttia siitä ihanasta kevätsäästä kun luonto herää eloon :heart:

Minulle on jäänyt lukiovuosista sellainen ihana fiilis maaliskuun alusta, kun päivät ovat jo valoisampia.

Tuo maaginen maaliskuun alku määrittyi sillä, että tuolloin oli jo niin valoisaa, että ei aamulla tarvinnut laittaa kylppärin lamppua päälle, vaan näki ilmankin leivttää meikkivoiteen, jolloin tulos luonnollisempi. Oi tuota nuoruuden turhamaisuutta :)

Minulle on jäänyt lukiovuosista sellainen ihana fiilis maaliskuun alusta, kun päivät ovat jo valoisampia.

Tuo maaginen maaliskuun alku määrittyi sillä, että tuolloin oli jo niin valoisaa, että ei aamulla tarvinnut laittaa kylppärin lamppua päälle, vaan näki ilmankin leivttää meikkivoiteen, jolloin tulos luonnollisempi. Oi tuota nuoruuden turhamaisuutta :)

Mulla on kanssa lukioajoista maaliskuu jäänyt mieleen ihanana kuukautena :) Päivän pidentyminen ja sulava lumi kiihotti nuorta mieltä riehakkaaseen, toiveikkaaseen kevätiloon.

Kevään tulo herättää ehkä suuremmat tunteet kuin kesä -keväällä herää eloon ja alkaa hymyillä, odottaen sitä auringon ensimmäistä lämmittävää sädettä kasvoilla...
Nyt on plussan puolella mittari ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta! :heart:

Ihanaa!!

Yhteistyössä