Sinulla on ainakin yksi vakava asennevamma, jotka tuskin edes haluat korjata.
Jatkuva menestyvien poliitikkojen maalitus.
Äänestän perussuomalaisia, jolla on alle 20 %:n kannatus. Puolueen jäsenet ovat sivistyneitä ja pitkälle kouttautuneita ihmisiä. Heitä ei koskaan tarvitse hävetä eikä tunteä myötähäpeää. Puolueohjelma on järkevä, ja tähtää kakkien kansalaisten yhteiseen hyvään. Arvot ja asenteet ovat terveet ja luontoa kunnioittavat.
Luen verkkaisesti Angela Merkel-elåmänkertaa. Olin tänään sivuilla, joissa kerrotaan miten Angela raivasi tiensä puolueessaan, ja vihdoin valittiin kansleriksi.
Angelan vaatteita ja habitusta jatkuvasti arvosteltiin ja surkuteltiin.
Joku valokuvaaja oli jopa ryöminyt pöydän alle, ja ottanut valokuvan Angelan linttaan astutuista sandaaleista. Englannin kielitaitoa oli irvailtu. Hän kävi iltakurssin, ja pidättäytyi puheiden pitämisestä englanniksi suurissa tilaisuuksissa.
Moni nainen olisi heittänyt lusikan nurkkaan, ja jättänyt politiikan pois elämästään.
Miksi asettaa itsensa alttiiksi jatkuvalle mielipahalle?
Ehkä politiikka on kuin huume. Kun sille tielle lähtee, siitä on vaikea irtautua.
Luin jostain, että kokoomuksen Jaana Pelkonen palaa politiikkaan. Siinä yksi esimerkki henkilöstä, joka on antanut aikoinaan pirulle pikkusormensa.
Kaikki tässä maailmassa alkaa pienestä idusta. Pitää olla sinnikäs ja uskoa agendaansa.
Minulla tuskin on tässä maailmassa enää mitään suurta annettavaa ihmiskunnalle. Olen aina ollut pönkittämässä muita, mutta itse olen aina ollut yksinäinen susi kuin 50 km:n juoksija.
Tietenkin syytän itseäni, etten ole pystynyt parempaan, ja joku Kaisa Juuso pelastaa suomalaisten terveyden.
Meidän suomalaisten vähävaraisten on vain oltava varovaisia, ja elettävä kakkien suositusten mukaan. Jos siitä huolimatta terveys pettää, olemme demarien

pähkäilyjen ja istumaan käskytysten varassa. Jopa juristikoulutuksen hankkinut kansanedustaja Antti Kurvinen taipui nöyrästi käskyttäjän edessä.
Neuvoni on. Pitäkää järki päässä ja hoksottimet valppaina. Sotaa ei kannata pelätä vaikka Marin siitä löpisee lämpimikseen.
Haaskalintuja on paljon liikkeellä. Meidän valveillaoloajan aktiviteeteista käydään kovaa taistelua. Voi ihmisparkaa, joka jumittuu tietokonepeleihin lihottamaan peliyhtiöiden varallisuutta. Vielä säälittävämpi kasti on aikuisviihdesivujen suurkuluttajat ja typerien deittisovellusten luukuttajat.
Heille pitäisi perustaa oma puolue. Ehkä Sanna Marin loikkaisi heti sen puheenjohtajaksi.