Tuun vähän jälkijunassa, mutta vieläkö saisi apuja? Oon yrittänyt kahlata näitä vihjeitä läpi, mutta ihan kaikki ei ole auenneet... Näitä on paljon, pyydän anteeksi jo etukäteen. Ja osaa on varmasti kysytty jo etukäteen, mutta en vaan tajua vinkkiä -eli rautalankaa kiitos!
Itse ratkaisin jälkijuna- ongelman siirtymällä tekemään uusimmasta alkaen - valun sitten alaspäin numeroissa jos ei ole mitään uutta tehtäväksi. Suosittelen, paljon mukavampaa näin, koska vanhoihin ei vaan mitenkään meinaa sitten enää saada apuja =)
1.1
Alareunassa rajasana 4 , siitä lähtee 6 (vastassa Hau) , 8+8 (vastassa Öz Al) Sama alku, perään yleisnimi korkeiden mäkien keskittymälle sekä 6 (vastassa Itäv) Luulen että saat nämä muut tolla yhdellä auki.
1.2
vasemmassa reunassa Ven alas lähtevä 9 (loppuun tuo sana, eteen sellainen puu mitä uitetaan), sen jatko 5 jossa vastassa Lau
Kosk ja Lask yhdistävä 10 en ymmärrä mitä tarkoitat
Oikeassa yläkulmassa Ško ja Mop yhdistävä 10 Yleissana asioille millä mennään liikenteessä
1.3
Vasemmassa yläkulmassa 007 lähtevä 5+6+3, jatkuu tuohon 1.2 kysymääni 10 Automerkki
Oikealla reunassa Tuk Tal M ja Pal yhdistävä 9 yleissana, sotilaallinen suojarakennnus
Oikealla alalkulmassa Laav ylös lähtevät 9 perään läpinäkyvä ja 10 ja jälkimmäisen jatko 7, jossa vastassa Sot ja As
2.1
Vasen alakulma huutaa tyhjyyttään...
Kau 13
Äärij lähtevät 12 (väliviivallinen, rajasana) sekä 10 (vastasa Sak)
2.2
Vasemmalla yläkulmassa Vuos 9 (ylempi)
Hurj ja Pulk yhdistävä 9
2.3
Halonen ja Hou yhdistävä 10
Sped lähtevät 6 ja 11, liittyvät jotenkin toisiinsa. Molempiin on vastasanat (Kol ja Prons)
3.1
Vasen yläkulma Hei S lähtevät 8 (vastassa Tim Kah), 6 (vastassa Kum) ja 4+3+6+7 (jatkuu tuohon 2.1 kysymääni väliviivalliseen)
3.2
As Sai lähtevä 21
Puis 6+4 (joku park?)
Oikealla OmKo RakMi RakLu ja Ton yhdistävä 17
An Lau ja Mic yhdistävä 6
Sair 12
Ryh 5+4 ja sen jatko 5+10 (vastassa KansEd.)
-KM-