Amerikan yhdysvalloissa viranomaiset poistavat wokesanastoa käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voitko perustella, millä tavalla ei muka ole?Mitä woke sinusta sitten on, jos ei sitä, että yritetään saada vähemmistöille tasa-arvo ja tunnustus, että hekin ovat arvokkaita ihmisiä?
Pähkinänkuoressa:
Woke ja nykywoke eivät ole sama asia. Ihan samoin kuin feminismi ja nykyfeminismi eivät ole sama asia.

Alun perin woke ja feminismi olivat hyviä kannatettavia asioita! Molemmat hienot aatteet lähtivät sitten lapasesta ja seuraukset ovat karmivia!

Nykywoke on rasistinen rodullistaja jossa vähemmistöjä ei itseasiassa kuunnella vaan heitä painostetaan uhriutumaan.

Tulokset puhuvat puolestaan. Esim. DEI:n tultua naisten asema on heikentynyt monissa asemissa.

Kiellettynä on myös sana diversity. Siinäpä biologit alkaa miettiä, että miten luonnon monimuotoisuudesta jatkossa puhutaan, kun diversity on kielletty.
Ei kai se nyt siinä ole kiellettyä? Maalaisjärki käteen nyt.

Se on siinä listalla kyllä.

A memo distributed by NSA leadership to its staff says that on February 10, all NSA websites and internal network pages that contain banned words will be deleted. This is the list of 27 banned words distributed to NSA staff:
Anti-Racism
Racism
Allyship
Bias
DEI
Diversity
Diverse
Confirmation Bias
Equity
Equitableness
Feminism
Inclusion
Inclusive
All-Inclusive
Inclusivity
Injustice
Intersectionality
Prejudice
Privilege
Racial Identity
Sexuality
Stereotypes
Pronouns
Transgender
Equality
Aika kylmäävää.

SIinä sulle maalaisjärkeä:
"One example included a job listing page for the Department of Homeland Security that removed language about maintaining an “inclusive environment.” The Post also found examples of words being removed that had nothing to do with DEI, such as a page on the Department of the Interior’s website that boasted of its museums' “diverse collections,” removing the word “diverse.”

Se on siinä listalla kyllä.

A memo distributed by NSA leadership to its staff says that on February 10, all NSA websites and internal network pages that contain banned words will be deleted. This is the list of 27 banned words distributed to NSA staff:

Aika kylmäävää.
Biodiversity ei ole kielletty.😬

On ihan totta että nuo varastetut sanat ovat aiheuttaneet paljon haittaa. Keksitkö sinä muuta keinoa poistaa tämän nykywoken haitallisen toiminnan, muutoin kuin karsimalla nämä hetki sitten keksityt merkitykset näille ko. sanoille poistamalla koko sanan julkisista käytännöistä?

No ilmeisesti sitten kannatat sitä, että joidenkin sananvapautta rajoitetaan ja oikeuksia tukahdutetaan.

Mieti tarkkaan, haluaisitko itsellesi ja läheisillesi samaa. Ja kertaa historia.
Mä ymmärrän sinua ja usko kun tämän nyt sanon! Olen kanssasi täysin samaa mieltä että ihminen on arvokas ja homoseksuaalit ovat luonnollinen asia, MUTTA nykywoke ei aja vähemmistöjen asiaa vaan on suvaitsematon rasistinen rodullistaja!

Nykywoke on haitallinen ihmiselle niin terveydellisesti kuin mentaalisestikin.

Tämä on minun kantani asiaan ja hyvin hyvin monen muun!

Mä ymmärrän sinua ja usko kun tämän nyt sanon! Olen kanssasi täysin samaa mieltä että ihminen on arvokas ja homoseksuaalit ovat luonnollinen asia, MUTTA nykywoke ei aja vähemmistöjen asiaa vaan on suvaitsematon rasistinen rodullistaja!

Nykywoke on haitallinen ihmiselle niin terveydellisesti kuin mentaalisestikin.

Tämä on minun kantani asiaan ja hyvin hyvin monen muun!

Mistäs sinä tiedät, kun et ole mm. näiden ihmisten asemassa.

Sitä paitsi, vieläkään ette ole selittäneet, miten sen "woken" ymmärrätte. Pahasti vaikuttaa siltä, ettei sitä ymmärretä ja että asiaa on vääristelty.

Yhteistyössä