V
vierailija
Vieras
Woke: "refers to a broader awareness of social inequalities such as racial injustice, sexism, and denial of LGBTQ rights "
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ohitan Lispetin jutut. Vaikuttaa siltä, että hänellä on maniavaihe menossa.Maa on menossa kohti autoritaarisuutta ja jotkut täällä hurraavat. Lispettiä en ihmettele, koska ihaileehan hän jo Putiniakin.
Niin kauan kuin nämä asiat eivät itseä koske, on helppo huudella, että mahtavaa on.
Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!
Koen helpotusta kun pääsemme eroon tästä utopiasta joka toimii järkeä ja ihan perustiedettä vastaan.
Ei tartte kuule mennä Savonlinnaa kauemmas, kun saattaa saada kiven päähänsä, jos sattuu kuulumaan sukupuolivähemmistöön.Puolassa vieraillut suomalainen julkkislesbopariskunta kertoi nähneensä kaupungilla kylttejä, jotka kieltävät naisten käsikädessä Kävelyn.
Kyse ei ole näistä, näillä luettelemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä nykywoken kanssa. Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!
Koen helpotusta kun pääsemme eroon tästä utopiasta joka toimii järkeä ja ihan perustiedettä vastaan.
Ihanaa että olet tuota mieltä!
Ei ole kyse epämiellyttävistä sanoista vaan keksityistä ja keinomerkityksellisistä, joille on luotu käytäntöjä=utopiaa.
Minkä vähemmistön? Lihaasyövä valkoinen mies tuntee valta-asemansa uhatuksi?Paitsi että vähemmistöjen asema on heikentynyt nykywoken myötä!
Samaa nauroin. Kielletään sanan injustice. WTF oikeesti?Tuota, luitko sinä sen sanalistan?
Pähkinänkuoressa:Voitko perustella, millä tavalla ei muka ole?Mitä woke sinusta sitten on, jos ei sitä, että yritetään saada vähemmistöille tasa-arvo ja tunnustus, että hekin ovat arvokkaita ihmisiä?
Samaa nauroin. Kielletään sanan injustice. WTF oikeesti?
Ei kai se nyt siinä ole kiellettyä? Maalaisjärki käteen nyt.Kiellettynä on myös sana diversity. Siinäpä biologit alkaa miettiä, että miten luonnon monimuotoisuudesta jatkossa puhutaan, kun diversity on kielletty.
Tajuan kyllä, vähän liikaakin näemmä.Et tajua tästä meiningistä näköjään yhtään mitään.
Se on siinä listalla kyllä.Ei kai se nyt siinä ole kiellettyä? Maalaisjärki käteen nyt.
Aika kylmäävää.Anti-Racism
Racism
Allyship
Bias
DEI
Diversity
Diverse
Confirmation Bias
Equity
Equitableness
Feminism
Inclusion
Inclusive
All-Inclusive
Inclusivity
Injustice
Intersectionality
Prejudice
Privilege
Racial Identity
Sexuality
Stereotypes
Pronouns
Transgender
Equality
Ei kai se nyt siinä ole kiellettyä? Maalaisjärki käteen nyt.
Tajuan kyllä, vähän liikaakin näemmä.
SIinä sulle maalaisjärkeä:Ei kai se nyt siinä ole kiellettyä? Maalaisjärki käteen nyt.
Ja tilanne tulee vain pahenemaanEi tartte kuule mennä Savonlinnaa kauemmas, kun saattaa saada kiven päähänsä, jos sattuu kuulumaan sukupuolivähemmistöön.
Biodiversity ei ole kielletty.Se on siinä listalla kyllä.
A memo distributed by NSA leadership to its staff says that on February 10, all NSA websites and internal network pages that contain banned words will be deleted. This is the list of 27 banned words distributed to NSA staff:
Aika kylmäävää.
Mukavaa kun sai elää aikana jolloin naisia sai taputella takapuolelle pyytämättä ja yllättäen.naiset joutuvat sietämään perseenpuristelijoita ja lääppijöitä, kun ei vastaankaan uskalla sanoa (kun pojat nyt on poikia, et sä katseesta rikki mee, läpällähän mä vain läpsäisin...).
Ohitan Lispetin jutut. Vaikuttaa siltä, että hänellä on maniavaihe menossa.
Mä ymmärrän sinua ja usko kun tämän nyt sanon! Olen kanssasi täysin samaa mieltä että ihminen on arvokas ja homoseksuaalit ovat luonnollinen asia, MUTTA nykywoke ei aja vähemmistöjen asiaa vaan on suvaitsematon rasistinen rodullistaja!No ilmeisesti sitten kannatat sitä, että joidenkin sananvapautta rajoitetaan ja oikeuksia tukahdutetaan.
Mieti tarkkaan, haluaisitko itsellesi ja läheisillesi samaa. Ja kertaa historia.
Mä ymmärrän sinua ja usko kun tämän nyt sanon! Olen kanssasi täysin samaa mieltä että ihminen on arvokas ja homoseksuaalit ovat luonnollinen asia, MUTTA nykywoke ei aja vähemmistöjen asiaa vaan on suvaitsematon rasistinen rodullistaja!
Nykywoke on haitallinen ihmiselle niin terveydellisesti kuin mentaalisestikin.
Tämä on minun kantani asiaan ja hyvin hyvin monen muun!