THL maksoi tubettaja Ville Mäkipellolle tuhansittain euroja koronarokotusten propagandasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täyttä asiaa kirjoitit, kiitos 👍

Olen lintujen kanssa tekemisissä vapaaehtoistyössä, ja meille annettaisiin ilmaistokotteet tätä uutta influenssaa vastaan. Itse tutustuin varoituksiin siitä, enkä todellakaan halua taaskaan olla 🐑:mainen koe-🐀

Pääosa kollegoista on jo ottanut, koska ylhäältäpäin on taas suositeltu. Toivon heille parasta. Itse vähennän kontaktit aivan minimiin.

Bä-ä-ää 🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Mikset mieti tarkemmin lainaamaani terävää tekstiä.
Ootko katsonut Charitea?

Osa ilmoitetuista koronakuolemista ei johdu taudista – jopa liikennekuolemat kirjautuneet koronakuolemiksi: "Emme tiedä joukon suuruutta"

Suomessa yliraportoidaan koronakuolemia – lähes 40 prosentissa koronaan liittyvistä kuolemista varsinainen kuolinsyy ei ollutkaan korona

THL:n Mika Salminen: Tilastot antavat väärän kuvan koronakuolleisuudesta: ”Se on kaikki harhaa”

– Se on kaikki harhaa. Siellä on puolet ihan muuta kuolemaa, systeemi ei vain pysty tuottamaan todellista koronakuolleisuutta, Salminen kommentoi asiaa Kuopiossa keskustan puoluevaltuuston kokouksessa.

pekka pouta he/him@PekkaIlmari

Vielä koronasta.
Suomessa ei ole pelkkiä oikeuksia, on myös velolisuuksia.
On verot, on maanpuollustus, on koronarokotteen ottaminen

pekka pouta he/him@PekkaIlmari

Olen koittanut pitää suuni kiinni koronasta, mutta…
Kannatan, että jokainen joka on voinut ottaa rokotteen ja on jättänyt sen ottamatta, jätetään maksamaan itse sairaalakulut.
Jos joku esimerkiksi allergian takia ei voi ottaa, se on tietysti eri juttu.
Nää ihmiset pistää vihaksi

Netissä liikkuu erilaisia salaliittoteorioita joiden mukaan rokote aiheuttaa mm aivoinfarkteja ja keuhkoveritulppia. Salaliittoteoreetikot ovat sanoneet että syy sille miksi aivoinfarkteista ei kerrota lääkeesitteessä johtuu siitä että sekä Fimea että THL ovat salaliitossa ja pyrkivät tietoisesti salaamaan tämän tiedon

Nämä salaliittoteoriat eivät ole tosia. Niissä ei ole mitään perää. Jos teillä on kysymyksiä koronarokotuksiin liittyen, suosittelemme tutustumaan THL:n virallisiin tiedotteisiin tai keskustelemaan terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Netissä liikkuu erilaisia salaliittoteorioita joiden mukaan rokote aiheuttaa mm aivoinfarkteja ja keuhkoveritulppia. Salaliittoteoreetikot ovat sanoneet että syy sille miksi aivoinfarkteista ei kerrota lääkeesitteessä johtuu siitä että sekä Fimea että THL ovat salaliitossa ja pyrkivät tietoisesti salaamaan tämän tiedon

Nämä salaliittoteoriat eivät ole tosia. Niissä ei ole mitään perää. Jos teillä on kysymyksiä koronarokotuksiin liittyen, suosittelemme tutustumaan THL:n virallisiin tiedotteisiin tai keskustelemaan terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.
Miksi THL julkisesti valehteli että vuonna 2022 kukaan ei kuollut Suomessa koronarokotteeseen? Ikävä kyllä totuus on toisenlainen.

Miksi THL julkisesti valehteli että vuonna 2022 kukaan ei kuollut Suomessa koronarokotteeseen? Ikävä kyllä totuus on toisenlainen.

Koska kukaan ei ole kuollut mRNA rokotteisiin. Tietysti on sattumalta kuollut joitakin ihmisiä rokotteiden jälkeen, mutta he ovat kuolleet muuhun syyhyn ja olisivat kuolleet ilman rokotettakin.

Tämä on turvallinen rokote ja ei siten tapa ihmisiä

Yhteistyössä