vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan rikki

Vieras
taustaa: esikoinen 12v sijoitettiin kodin ulkopuolelle lastensuojelulaitokseen koska äidin eli minun voimavarat eivät enää riittäneet turvaamaan omaa ja muiden lastenkasvua ja turvallisuutta. Hän saa valtavia raivareita ja tarvitsee huomiotani paljon. Siitä on 2kk. MMä elän yhtä vuoristorataa, nkun älyttömästi tai en nuku, olen syömättä päiviä ja taas ahmin ku hullu.Itken jatkuvasti, järki sanoo et tää oli ainut vaihtoehto, hyväksi lapselle jne. mutta voi sitä tunnetta kun jätät oman lapses sinne ja tiedät että se ei sieltä ihan heti kotiin palaa, käyt viikottain tapaamas ja toteat et oman kodin tuoksu on laspsesta kadonnut. On kuin joku olis ripustanu tonnin painot mun hartioille.
Olen siis ainakin vielä ihan täysjärkinen,heh, aika ajoin, hoidan 3v tyttöämme vielä kotona, ulkoilemme teemme ruokaa luemme satuja nukumme yhdessä päikkärit yms ihan tavalllista. On mies ja omakotitalo ja 1., 4. lklla olevat muut lapset.
Nauti muista lapsista ja elämästä nyt kun voit ja teillä on helpompaa.niin neuvotaan ja mitä toi sun parkuminen nyt auttaa on yks yleinen kommentti. Kai mä sen nyt tiiän ettei auta mutta... tänään lapset lähtee yökylään ja me vietetään isännän kans iltaa kahden. Vinkkejä etten pilaa tätä iltaa ulisemalla vaan osaisin pitää hauskaa.Hyvät neuvot tarpeen

[QUOTE="mä";22196359]Miks yks lapsi sijoitettu?[/QUOTE]

No eikö se lukenut jos tossa.

Sun pitää vaan ajatella että näin on parasta teille kaikille lopulta. Varmasti tekee kamalaa, en epäile.

Yhteistyössä