Relaatio 1096

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.1 heit - (14)
1.1 perh- (13) ja (8)
1.1 pil - (8) ja (10)

1.2 alv - (10)
1.2 har- (4) - (5) - ai
1.2 ti - (7)
1.2 jyr - (10)

1.3. vol - (5)
1.3 pon -(4) ja (6)
1.3 lin - (6)
1.3 pääsanasta alas (10)

En vielä edes aloittanut tätä, mutta aloin vaan heti ihmetellä miten ihmeessä tässä rellussa on lähes 400 pelaajaa (ei taida olla edes georellu?) ja melkein 200 kaikki sanaa ratkonutta? Onko tässä jotain erikoista?

En vielä edes aloittanut tätä, mutta aloin vaan heti ihmetellä miten ihmeessä tässä rellussa on lähes 400 pelaajaa (ei taida olla edes georellu?) ja melkein 200 kaikki sanaa ratkonutta? Onko tässä jotain erikoista?
Mä aloitin tämän vasta tänään, ja aikas nopsasti oli rellu valmis! Muutamaan 1.1. ruudun kohtaan jouduin täältä apuja etsimään. Mun mielestä tämä on tosi helppo. Ei aavistustakaan tämän rellun suosiosta, loppuratkaisu-laatikon alareunassa kuitenkin sana. Voisko joku selventää tuota?

Mä aloitin tämän vasta tänään, ja aikas nopsasti oli rellu valmis! Muutamaan 1.1. ruudun kohtaan jouduin täältä apuja etsimään. Mun mielestä tämä on tosi helppo. Ei aavistustakaan tämän rellun suosiosta, loppuratkaisu-laatikon alareunassa kuitenkin sana. Voisko joku selventää tuota?

En ainakaan nyt ymmärrä mitä kysyt.
Hyvä jos oli sulle helppo. Meillä ekassa aallossa tekijöillä aikaa vei esimerkiksi se, että ekat pari päivää rellu oli väärin, ja sana joka meni 1.3 sivulle ei mennyt sinne =) Itse koin tän aika hankalana, etenkin siis ykkösruudun. Kun aihe on vieras, ei tule mitään mieleen -> kovasti kaivaustöitä. Kun ruvettiin täällä yhteistyötä tekemään ,saatiin homma hyvin hoitoon. Siinä vaiheessa kun me tätä tehtiin (pari päivää sitten), kaikki sanat oli tyyliin alle kahdella kymmenellä, ehkä jopa sen alle, en nyt enää muista.

Tekeekö kukaan 1097? Tarvitsisin apuja seuraaviin:

Markkinat
Kuo..tor... 14
Yö 2/4/6/5/
Yö 10
Yö 8
Ham... 11
Pil... ja viu... välinen 12

Tammikuu
Pääsana ja her...rok... välinen 10
Elä..puu... 14

Huomasin kyllä, että olet laittanut myös relaatio 1097-sivulle avunpyyntösi, ja sinne se myös kuuluu, ei tänne Relaatio 1096 !
Ja auttaisin mielelläni, mutta en ole vielä aloittanut tuota rellua.
Sun täytyy vaan ootella ihan rauhassa...