V
vierailija
Vieras
No voihan perk.... Arvaa onko tuo sana tullut vastaan joka puolella..... Nyt keskityn viimeiseenKas ne " " piti kirjottaa kans
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voihan perk.... Arvaa onko tuo sana tullut vastaan joka puolella..... Nyt keskityn viimeiseenKas ne " " piti kirjottaa kans
No voihan perk.... Arvaa onko tuo sana tullut vastaan joka puolella..... Nyt keskityn viimeiseen
Olisiko kellään auttaa 1.1. ruudussa pääsanasta 11 luoteeseen? Autan mielellään samasta ruudusta minkä tahansa muun sanan, kaikki muut löytyy.
Täällä myös yksi jumissa sivulla 1.1. Ka-Va-Pe-Pe-6 ja 13. Aiemmat vihjeet eivät ole auttaneet, vaikka olen googlettanut sormet turtana. Kaikki muut kohdat ovat vihreänä, joten voin jeesiä vastavuoroisesti.
6 on myös pellavan puhdistus-työväline, 13 harrastus missä tehdään pe.
Onko auttaa 1.1. pääsanasta 11 luoteeseen ja 1.3. fo ja he välinen 5?
1.1. tulikin valmiiksi, mutta 1.3. puuttuisi tuo fo-he välinen 5 Fo:n perustaja ja pääsanasta luoteeseen 10. ruotsalainen superautojen valmistaja 1.2. puuttuisi jy-10 oikea alakulma löytyy wikin nimilistasta, "Spider"
Minulta uupuu vielä 1.1 Pe-Hä väliltä 12.
Minulta uupuu vielä 1.1 Pe-Hä väliltä 12.
2 sanaa puuttuu ruudusta 1.1, muuten valmis. Löytyisikö näihin vinkkiä:
1) pääsana -> Ka -> Mä, mutta mikä on tämän rinnakkaissana (5)?
Oho, ja pyysinkin väärää sanaa, eli 1.3. ruudussa 10 - pääsanasta alavasempaan. Ainoa joka puuttuu, siitä tulee vikat jatkot. Kiitos jos jaksat tämän vielä jelptata!
Oisiko vielä näihin vinkkejä. Minulta puuttuu:
1.1 Ka - Lo - 9, 8 (ei keskimmäinen) liittyvät lo-sanan asuinpaikkoihin
1.1 Pi - 8 viehe
1.2 An - 8 (ylhäällä keskellä)
1.2 Ha - 8 (oikea yläkulma)
Oisiko vinkkiä:
1.1 ka - 5 la ja si välissä Scardinius erythrophthalmus
1.1 ve - ve 5 liinan ylä- ja alaosassa oleva paksumpi osa ve:a, myös naisen nimi (Koivuniemi, Vesala, ...)
Oisiko vielä näihin vinkkejä. Minulta puuttuu:
1.1 Ka - Lo - 9, 8 (ei keskimmäinen)
1.1 Pi - 8
1.2 An - 8 (ylhäällä keskellä) löytyy An-wikistä, urheiluselostaja
1.2 Ha - 8 (oikea yläkulma) löytyy Ha-wikistä, jääkiekkovalmentaja
2 sanaa puuttuu ruudusta 1.1, muuten valmis. Löytyisikö näihin vinkkiä:
1) pääsana -> Ka -> Mä, mutta mikä on tämän rinnakkaissana (5)?
2) vasemmassa alanurkassa (5+7+10)? englanniksi lyhenne FAQ, suomenna ja kirjoita auki
Kaks enää puuttuu ja kaikenlaista oon kokeillut, muttei natsaa. Oisko kellään vinkkejä:
1.1 pääsana -> Ka -> Lo -> Ki -> Sa -> ? (11) Kuten jo aiemmin vinkattu Sa-sanan ensimmäiset 11 kirjainta.
1.1 pääsana -> V -> Pe -> Pe -> Pe -> (13) Ota PeSi-sanan loppu + istuin (alkaa p-kirjaimella).
Pan…..Kiitos, siitä sit puuttuu enää se perhanan por 8.
Onko sulla missä kunnossa eka sivu?