UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nainen on naiselle susi. Sairasta puolustella tätä, kun tietää mitä se meno on ollut. Niin monelta taholta ja 2021 metoo-vuodelta asti tietoja. Vai olisko kiva jos sun teinityttöä juottaisi ja polkisi menemään vähintään 10v vanhempi äijä?

Punk in Finland - forumilta löytyi kommentti bändiin liittyen, jo ennen tätä uutista. Jonkun naapurina oli silloinen basisti. "Näiden basisti asuu samassa rapussa. Joskus bongasin sällin roudaamassa Orange vahvaria yms bändikamoja alaovella ja menin jutustelemaan. Kävi sitten ilmi ikävät faktat. Sittemmin oon yrittäny välttää naapureille juttelemista." Mitähän ne on olleet, viesti on vuodelta 2011. Sama vuosi kuin tuo aiemmin vinkattu video.

Epävakaata on tuollainen vihjailu. Henkilön on tultava itse esiin ja otettava vastuu syytöksistään. Ihan oikealla nimellä. Täällä suojellaan näitä vihjailijoita. Ja siitäkös lööpit nauttii ja ihmiset syyttävät.
Näitä kokemuksia on ollut useilla henkilöillä, hyvin kyseenalaista meininkiä ollut tyypillä, ja syytöksiä on jo useamman vuoden takaa. Ei savua ilman tulta, siis ei nää jutut ihan tyhjästä synny, kun monessa paikassa on huhuja ollut. Ja se musavideo kyllä kertoo kans aika paljon.

Nainen on naiselle susi. Sairasta puolustella tätä, kun tietää mitä se meno on ollut. Niin monelta taholta ja 2021 metoo-vuodelta asti tietoja. Vai olisko kiva jos sun teinityttöä juottaisi ja polkisi menemään vähintään 10v vanhempi äijä?

Been there done that. Oli omassa nuoruudessa ihan normijuttuja ja ihan kivaa oli. Ei ne tytöt ole mitään tahdottomia nukkeja, vaikka ovatkin nuoria.

Joo, ei ne bändikaverit olisi ihan pikkujutun ja perättömien huhujen takia näin nopeasti päättäneet lähteä bändistä.
Minä taas uskon, että vasta on nuo huhut, bändi hajoaa tietenkin, kun kohteena on perustajajäsen. Muuten tulisi mainehaittaa heillekin ja Umk. Olisin aika varovainen tekemään oikein mitään johtopäätöksiä vielä tässä kohtaa, kun muistaa tapaus Metsäkedonkin eli perättömät syytökset nyt vaikka täälläkin voi johtaa kunnianloukkaussyytteeseen. Ja miksi tekisi rikosilmoituksen asiasta sitten, ei ehkä olekaan selvä?

No huh huh. Iso hatunnosto kyllä muille bändin äijille, kun ovat uskaltaneet näin raskaan päätöksen tehdä. Minusta tätä juttua on hieman turhaa arvuutella palstoilla sen tarkemmin tai vaatia todisteita julkisuuteen. Mä luotan ainakin, että nämä miehet sekä UMK-tiimi tietävät asiasta ihan tarpeeksi, ei tällaisiin päätöksiin ihan kevyin perustein päädytä.

Mä oon saanut niin tarpeekseni tuosta Vauvan veetuilusta ja puolueellisuudesta että en enää vaivaudu koko sivulle. Siinä missä aiemmin nahisteltiin kuka on paras, nyt nahistellaan saako bändiä jättää ulkopuolelle. Voi olla että tämä keräsi Erikalle pistepottia, mutta samalla myös muille. Viivi on nousussa vedonlyönnissä vaikkakin kaukana edellä mainitusta.

Costee ja Viivi on esiintyneet akustisesti Warnerin tiloissa. Molemmat kuulostaa kyllä hyvältä, jopa Costee. Hän kertoo että esityksessä tulee olemaan tulta ja kiipeilyä, Viivi taas puhui porakoneen käytöstä pukua kokeillessa. Tämähän käy jännäksi! <3

Nyt on alettu julkaista editoituja UMK-viihdepätkiä, esim Katrin haastattelu

Costee ja Viivi on esiintyneet akustisesti Warnerin tiloissa. Molemmat kuulostaa kyllä hyvältä, jopa Costee. Hän kertoo että esityksessä tulee olemaan tulta ja kiipeilyä, Viivi taas puhui porakoneen käytöstä pukua kokeillessa. Tämähän käy jännäksi! <3

Toivottavasti kaikille tulee onnistuneet esitykset, pidetään peukkuja! Oon valmis antamaan äänen melkein kenelle tahansa jäljellä olevista artisteista, jos vetävät hyvän liven.