Relaatio 1093 - Seitsemän kertaa seitsemän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Jiikoo! En ymmärrä miten tuo pahuksen karppi meni multa niin totaalisesti ohi. Ja, nuo muutamat pienet kirjain/sana -puutteet ei tod mitenkään isosti haitanneet näin isossa rellussa. Tykkään näistä sinun relluista, kun jotain kautta kiertämällä pääsee aina takaisin niihin pähkäilykohtiin kun saa lisää sanoja muista ruuduista.
Iso kiitos ja kumarrus :)

Mielettömän kiva ollut tätä tehdä, kiitos paljon! Puuttuu vielä 78 sanaa, joten kysytään pari mistä ei pääse mihinkään, tai mihin en löydä ratkaisua vaikka miten etsin.

3.1
Oikea alalohko
Kuk - 10 -Täh
II - 10,2

3.5
oikea yläkulma: Pel 5,8 (jospa siitä sais jatkon 8 johon on kaikki vastasanat, mutta ei löydy)
sen alla oikea reuna, rajasana 14

3.7
keskellä ylhäällä, ast-6-vod

Mielettömän kiva ollut tätä tehdä, kiitos paljon! Puuttuu vielä 78 sanaa, joten kysytään pari mistä ei pääse mihinkään, tai mihin en löydä ratkaisua vaikka miten etsin.

3.1
Oikea alalohko
Kuk - 10 -Täh kumpaan lienet tarkoitat, mutta joulu
II - 10,2 selvinnee tuosta

3.5
oikea yläkulma: Pel 5,8 (jospa siitä sais jatkon 8 johon on kaikki vastasanat, mutta ei löydy) eversti
sen alla oikea reuna, rajasana 14 huume

3.7
keskellä ylhäällä, ast-6-vod Ast täsmennyssivu

3.1
Oikea alalohko
Kuk - 10 -Täh kumpaan lienet tarkoitat, mutta joulu //Edit, tämä ok
II - 10,2 selvinnee tuosta toivotaan, kuhan saan siihen vinkin =) // Edit, tämä myös nyt ok

3.5
oikea yläkulma: Pel 5,8 (jospa siitä sais jatkon 8 johon on kaikki vastasanat, mutta ei löydy) eversti Siis onko tämä joku näyttelijä, roolihahmo, lyhenne... mä oon mielestäni hakannut tohon kaiken mitä löysin

sen alla oikea reuna, rajasana 14 huume edit// tämä ok

Viimeksi muokattu:
3.5
oikea yläkulma: Pel 5,8 (jospa siitä sais jatkon 8 johon on kaikki vastasanat, mutta ei löydy)
Tähän annettu vinkki "eversti" ei nyt valaise asiaa mulle ollenkaan.

Kysytääs sitten vaikka tätä mikä ei nyt lähde:
7.7 oikea alakulma
hes 11 alaoikealle
sen yläpuolella vih 5,9

11 sanaa uupuu, pistän ne nyt kaikki tähän samaan jos joku vaikka vinkkaisi =)

4.4 vasen alakulma,
sko suoraan alas 10 ja oikealle siitä samalla korkeudella oleva lun 11

5.3 keskellä alhaalla
rau - 12,5 - sil

5.4 keskellä yläreunassa
por - 5 ja por - 4 (molemmat vasemmalle)

6.3 keskellä yläreunassa
rat - 9 - jun

7,2 pääsanasta alas lähtevä ketju
int 10 josta vasemmalle 6,5 ja siitä vielä vasemmalle 8. Vastasanat on mutta mikään ei mene mitä yritän.

11 sanaa uupuu, pistän ne nyt kaikki tähän samaan jos joku vaikka vinkkaisi =)

4.4 vasen alakulma,
sko suoraan alas 10 ja oikealle siitä samalla korkeudella oleva lun 11 eka löytyy skor wikistä kohdasta rakenne, ja siitä selvinnee toinen

7,2 pääsanasta alas lähtevä ketju
int 10 josta vasemmalle 6,5 ja siitä vielä vasemmalle 8. Vastasanat on mutta mikään ei mene mitä yritän. Vinkkinä blackfeet
Muita noista ei minulla ole.

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
No voi vitsi että olin pyörinyt lähellä, mutta ei vaan. Kiitos näistä, nyt ois yhtä vaille valmis:

6.3 keskellä yläreunassa
rat - 9 - jun yhdyssana - mä oon tätä varmaan tuijottanut liikaa, en tajua tätä nyt ollenkaan.