Mä tosin tykkään enemmän italialaisesta oliiviöljystä, espanjalaiset olen kokenut hieman kitkerinä. Olisiko sinulla niistä suositella jokin hyvä, siis täällä Suomessa myytävistä?
No ei. Raahasin sitä pari litraa kanarialta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tosin tykkään enemmän italialaisesta oliiviöljystä, espanjalaiset olen kokenut hieman kitkerinä. Olisiko sinulla niistä suositella jokin hyvä, siis täällä Suomessa myytävistä?
Oliivipuu kasvaa isossa ruukussa ihan hyvin, olen kuullut. Onhan niissäkin lajike-eroja. Lukee se hyvänmakuisen lajike siinä?No ei. Raahasin sitä pari litraa kanarialta.
Oikeesti?noihin itäeuroopan uliopiston (niinkuin ei muidenkaan maakuntauliopistojen) proffiin ei ole mitään luottamista
Mulle riittäisi se puun lajike: etunimi sukunimi
Oppikirjoissa on nykyään virheellistä tietoaOliiviöljyn terveellisyys osana Välimeren ruokavaliota on todettu, laskee tulehdusarvoja lisää testoarvoja, ei ole haittavaikutuksia. Käytetty tuhansia vuosia. Rypsi- ja rapsiöljyt olleet historiallisesti vain vähän aikaa ruokavaliossa, muutenkin liikaa omega-6-rasvahappoja, jotka lisäävät tulehdusmarkkereita kehossa.
Oliivipuu kasvaa isossa ruukussa ihan hyvin, olen kuullut. Onhan niissäkin lajike-eroja. Lukee se hyvänmakuisen lajike siinä?
En ole maistanutJa maistuu eltaantuneelta. Yök, sanoisin.
Ollaan käyty Kreetalla oliivilehdossa. Se retki ja pätevä opas oli kyllä mut ei yhtään oliivipuun siementä ollut myynnissä. Täytyy ostaa koko puu ja olihan sellainen Plantagenillakin: 999€Yhdestä puusta ei hirmusti öljyä puristeta. Meillä kuluu sitä noin kymmenen litraa vuodessa.
Ollaan käyty Kreetalla oliivilehdossa. Se retki ja pätevä opas oli kyllä mut ei yhtään oliivipuun siementä ollut myynnissä. Täytyy ostaa koko puu ja olihan sellainen Plantagenillakin: 999€
onko ne väärentäneet papereita vai jopa teettäneet pääsykokeita omista vihkoistaan?noihin itäeuroopan uliopiston (niinkuin ei muidenkaan maakuntauliopistojen) proffiin ei ole mitään luottamista
On meillä kasvanut muutama banaaniruohokin, jotka teki kyllä taimia, mut ei niitä terttuja/röyhyjä- sehän on ruohokasvi.Myydään noita muutamalla kympilläkin. Toki koko on sit tyyliä metri. Toki se kasvaa!