Kaverimme oli tosi yllättynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seikku24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seikku24

Aktiivinen jäsen
20.05.2022
353
154
43
Mieheni hyvä kaveri tuli meille kylään ja sauna piti lämmittää.
Menin miesten kanssa saunaan ja puheet kääntyi levottomiksi.
Mieheni kysyi kaverilta mitä mieltä on kimppaseksistä? Mies vastasi on varmaan mielenkiintoinen kokemus mutta kukaan ei ole pyytänyt mukaan.
Mieheni kysyi mitä vastaisit jos pyydettäisi, suostuisi ilman muuta.
Mieheni sanoi okei tänään pannaan vaimoa kimpassa ollaan sovittu niin jos suostut.
Mies sanoi haaveilleensa minun panemisesta mutei olisi koskaan uskonut sen toteutuvan.
Sängyssä kaverimme oli vähän epävarma mitä minulle saa tehdä kun mieheni oli paikalla.
Säännöt käytiin läpi ja ainoa sääntö oli että kaikki nauttii.
Nyt ollaan nautittu niin että huhtikuussa tulee 5 vuotta kun mies on ollut minun rakastaja ja meidän kimppamiehemme.

Mieheni hyvä kaveri tuli meille kylään ja sauna piti lämmittää.
Menin miesten kanssa saunaan ja puheet kääntyi levottomiksi.
Mieheni kysyi kaverilta mitä mieltä on kimppaseksistä? Mies vastasi on varmaan mielenkiintoinen kokemus mutta kukaan ei ole pyytänyt mukaan.
Mieheni kysyi mitä vastaisit jos pyydettäisi, suostuisi ilman muuta.
Mieheni sanoi okei tänään pannaan vaimoa kimpassa ollaan sovittu niin jos suostut.
Mies sanoi haaveilleensa minun panemisesta mutei olisi koskaan uskonut sen toteutuvan.
Sängyssä kaverimme oli vähän epävarma mitä minulle saa tehdä kun mieheni oli paikalla.
Säännöt käytiin läpi ja ainoa sääntö oli että kaikki nauttii.
Nyt ollaan nautittu niin että huhtikuussa tulee 5 vuotta kun mies on ollut minun rakastaja ja meidän kimppamiehemme.

Sinä olet ihana nainen ❤️

Yhteistyössä