V
vierailija
Vieras
Paljon onnea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Wille on ihminen.Kuinkahan kauan ko nainen jaksaa olla tuon robotin kanssa?
Linkki?Wille on ihminen.
Carita näyttää kuvissa hieman pidemmältä. Suosittelen hänelle itsepuolustuskurssia ja turvakodin puhelinnumeroa yhteysvalikkoonsa.Linkki?
Väitetään myös vatsastapuhujan käsinukeksi jolta hän tosiaan näyttääkin
Carita näyttää kuvissa hieman pidemmältä. Suosittelen hänelle itsepuolustuskurssia ja turvakodin puhelinnumeroa yhteysvalikkoonsa.
Viestistäsi voi päätellä, että olette samantasoisia.WR on hieno mies.
Viestistäsi voi päätellä, että olette samantasoisia.
Ei siis itsekritiikistä tietoakaan. Nettimaailmassa satiiri
uppoaa parhaiten, ja viestin voi lukija tulkita kuten haluaa.
Ministeriainesta ja säveltäjänero. Ei hassummin.Viestistäsi voi päätellä, että olette samantasoisia.
Ministeriainesta ja säveltäjänero. Ei hassummin.![]()
Kerropa minkä biisin olet säveltänyt ja mikä ministeri olit aikoinaan.Ministeriainesta ja säveltäjänero. Ei hassummin.
Luin taideaiheisen jutun uusimmasta K&K-lehdestä.Kerropa minkä biisin olet säveltänyt ja mikä ministeri olit aikoinaan.
Tämä palsta vetää puoleensa omituisten otusten kerhoa.
Luin jutun ylilääkäri Ilkka Taipaleesta. Hän otti jutussa kantaa johonkin päivänpolttavaan aiheeseen. Harva meistä on täysin täyspäinen.
Kirkko&kaupunki-lehdessä puhutaan keskeneräisyydestä. Täydellinen tuskin on kukaan, ja harva sitä edes haluaa olla.
Me joulun viettäjät nautimme keskeneräisyydestämme.
Täydelliset besserwisserit syökööt itsensä jouluähkyyn ja täyttäkööt tämänkin palstan itsekehukirjoituksillaan.
"Viestistäsi voi päätellä, että olette samantasoisia."Kerropa minkä biisin olet säveltänyt ja mikä ministeri olit aikoinaan.
Jos Ilkka olisi ollut hyvän hammaslääkärin potilaana minun tapaani, ei hän olisi ehtinyt kattotaidetta kaipaamaan...Luin taideaiheisen jutun uusimmasta K&K-lehdestä.
Minäkin olen kaivannut taidetta hammaslääkärin kattoon.
”HUSin taidetoimikuntaa johtava psykiatri Ilkka Taipale kaipaa taidetta myös kattoihin. Silloin vuodepotilaillakin olisi jotain katsottavaa.”
Jos Ilkka olisi ollut hyvän hammaslääkärin potilaana minun tapaani, ei hän olisi ehtinyt kattotaidetta kaipaamaan...