Elinkeinoministeri Wille Rydman (ps) on onnellisesti kihloissa kauniin Caritan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Carita näyttää kuvissa hieman pidemmältä. Suosittelen hänelle itsepuolustuskurssia ja turvakodin puhelinnumeroa yhteysvalikkoonsa.

Hän on varmaan joutunut kuvassa painumaan hieman kasaan, jotta pienikokoinen Wille saisi näyttää pidemmältä ja miehekkäämmältä. Pituuttaan ei kukaan voi valita, mutta monesti pienillä miehillä on todettu olevan ns. Napoleon-kompleksi,

Ministeriainesta ja säveltäjänero. Ei hassummin.
Kerropa minkä biisin olet säveltänyt ja mikä ministeri olit aikoinaan.
Tämä palsta vetää puoleensa omituisten otusten kerhoa.
Luin jutun ylilääkäri Ilkka Taipaleesta. Hän otti jutussa kantaa johonkin päivänpolttavaan aiheeseen. Harva meistä on täysin täyspäinen.
Kirkko&kaupunki-lehdessä puhutaan keskeneräisyydestä. Täydellinen tuskin on kukaan, ja harva sitä edes haluaa olla.
Me joulun viettäjät nautimme keskeneräisyydestämme.
Täydelliset besserwisserit syökööt itsensä jouluähkyyn ja täyttäkööt tämänkin palstan itsekehukirjoituksillaan.

Kerropa minkä biisin olet säveltänyt ja mikä ministeri olit aikoinaan.
Tämä palsta vetää puoleensa omituisten otusten kerhoa.
Luin jutun ylilääkäri Ilkka Taipaleesta. Hän otti jutussa kantaa johonkin päivänpolttavaan aiheeseen. Harva meistä on täysin täyspäinen.
Kirkko&kaupunki-lehdessä puhutaan keskeneräisyydestä. Täydellinen tuskin on kukaan, ja harva sitä edes haluaa olla.
Me joulun viettäjät nautimme keskeneräisyydestämme.
Täydelliset besserwisserit syökööt itsensä jouluähkyyn ja täyttäkööt tämänkin palstan itsekehukirjoituksillaan.
Luin taideaiheisen jutun uusimmasta K&K-lehdestä.
Minäkin olen kaivannut taidetta hammaslääkärin kattoon.

”HUSin taidetoimikuntaa johtava psykiatri Ilkka Taipale kaipaa taidetta myös kattoihin. Silloin vuodepotilaillakin olisi jotain katsottavaa.”

Luin taideaiheisen jutun uusimmasta K&K-lehdestä.
Minäkin olen kaivannut taidetta hammaslääkärin kattoon.

”HUSin taidetoimikuntaa johtava psykiatri Ilkka Taipale kaipaa taidetta myös kattoihin. Silloin vuodepotilaillakin olisi jotain katsottavaa.”
Jos Ilkka olisi ollut hyvän hammaslääkärin potilaana minun tapaani, ei hän olisi ehtinyt kattotaidetta kaipaamaan...
sfxkl.jpg

Siementäjän jutut ohitan.
Olisi kiva tietää viitsivätkö psykiatrit edes joskus selata näitä tuhnuisia keskustelupalstoja.
Näköjään yksi fanaattinen persu on parhaillaan liekeissä Saksan joulutorilla sattuneen turman johdosta.
Enemmän minä pelkään persuja kuin mieleltään järkkyneitä maahanmuuttajia.
Laitan netin kiinni, ja menen nukkumaan.
Luultavasti en aukaise tätä palstaa joulun aikoihin.
Jos ahdistaa, soittakaa kriisipuhelimeen.
Tämä palsta ei tee kenellekään hyvää.

Yhteistyössä