vierailija
HUOHRon Pieremy?
HUOHRon Pieremy?
🥱Niin, mitä Bojanista?
Heeeavy breaaathing, in our gaaarden of Eeeden.HUOH
Joku on nyt liekeissä. Jatka toki. Viihdyn.Heeeavy breaaathing, in our gaaarden of Eeeden.
Ihana, rakas suloisuus.
Heeeavy breaaathing, in our gaaarden of Eeeden.
Onko tää nyt kääntynyt B:n pieremiseen? Kun eikö se alkuperäinen kirjoittanut, että K:n pitäisi pieraista vastaus B:n ikävä-stooreihin.
Tää johti yksityiselle tilille, oliko siellä joku pieru?Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Pierasko?Näkyihän toi, tuskin on yksityinen siis. Bojanhan siinä.
Jos pieni paukku pääsi niin ei haittaaPierasko?
Luen vauvan mutta keskustelen lähinnä täällä asioista. Välillä on ollut ihan ok mutta vähemmän nyt aivan viime aikoina. Ei se sitä tarkoita että tykkäisin vänkäyksistä sun muista, osaan kyllä ohitella aiheet jotka ei kiinnosta. Nautitko sitten itse vänkäyksistä kun olet myös täällä?Siis etkö käy missään muualla kuin täällä? Eihän täällä ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, nauttiiko jotkut näistä vänkäyksistä?
Prööt prööt sinullekin.Luen vauvan mutta keskustelen lähinnä täällä asioista. Välillä on ollut ihan ok mutta vähemmän nyt aivan viime aikoina. Ei se sitä tarkoita että tykkäisin vänkäyksistä sun muista, osaan kyllä ohitella aiheet jotka ei kiinnosta. Nautitko sitten itse vänkäyksistä kun olet myös täällä?
En erityisemmin nauti. Käyn täällä välillä lähinnä ihmettelemässä menoa ja kiinnostaa millaiseksi tunkioksi tämä paikka lopulta päätyy. Fanituksen olen siirtänyt muualle ja luulin että kaikki muut on tehneet myös niin.Luen vauvan mutta keskustelen lähinnä täällä asioista. Välillä on ollut ihan ok mutta vähemmän nyt aivan viime aikoina. Ei se sitä tarkoita että tykkäisin vänkäyksistä sun muista, osaan kyllä ohitella aiheet jotka ei kiinnosta. Nautitko sitten itse vänkäyksistä kun olet myös täällä?
Juu juu, seli seliEn erityisemmin nauti. Käyn täällä välillä lähinnä ihmettelemässä menoa ja kiinnostaa millaiseksi tunkioksi tämä paikka lopulta päätyy. Fanituksen olen siirtänyt muualle ja luulin että kaikki muut on tehneet myös niin.
???Juu juu, seli seli
Oli. Pitkästä aikaa hyrskyin itsekseni ääneenNo olipa ihan hirveän hauskaa?
Täällä toinen joka vähän naurahti tuosta kaiken tämän keskellä.Oli. Pitkästä aikaa hyrskyin itsekseni ääneen