K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko tää nyt kääntynyt B:n pieremiseen? Kun eikö se alkuperäinen kirjoittanut, että K:n pitäisi pieraista vastaus B:n ikävä-stooreihin.

vierailija
Siis etkö käy missään muualla kuin täällä? Eihän täällä ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, nauttiiko jotkut näistä vänkäyksistä?
Luen vauvan mutta keskustelen lähinnä täällä asioista. Välillä on ollut ihan ok mutta vähemmän nyt aivan viime aikoina. Ei se sitä tarkoita että tykkäisin vänkäyksistä sun muista, osaan kyllä ohitella aiheet jotka ei kiinnosta. Nautitko sitten itse vänkäyksistä kun olet myös täällä?

vierailija
Luen vauvan mutta keskustelen lähinnä täällä asioista. Välillä on ollut ihan ok mutta vähemmän nyt aivan viime aikoina. Ei se sitä tarkoita että tykkäisin vänkäyksistä sun muista, osaan kyllä ohitella aiheet jotka ei kiinnosta. Nautitko sitten itse vänkäyksistä kun olet myös täällä?
En erityisemmin nauti. Käyn täällä välillä lähinnä ihmettelemässä menoa ja kiinnostaa millaiseksi tunkioksi tämä paikka lopulta päätyy. Fanituksen olen siirtänyt muualle ja luulin että kaikki muut on tehneet myös niin.

Yhteistyössä