vierailija
Henkilö ei taida liittyä tähän ketjuun.Kenestä kyse?
Henkilö ei taida liittyä tähän ketjuun.Kenestä kyse?
Se pilattiin, alkuperäinen oli hyvä.Soncen saisi kyllä todella unohtaa.
Oot kyllä kova A:n fani, mikäs siinä.98% niistä viesteistä täällä oli Aidon maanista spämmiä.
Ja jäänkin.Tai jää sinä kotiin?
No miks ei liittys. S kyseli ihan julkisessa stoorissa neuvoja ja kokemuksia.Henkilö ei taida liittyä tähän ketjuun.
Seuraan Sadie Sinkiä kaikissa someissa, ei ole missään kysellyt tuollaisia. Epäilen että olet nyt erehtynyt henkilöstäNo miks ei liittys. S kyseli ihan julkisessa stoorissa neuvoja ja kokemuksia.
Ei ole Sadiesta kyse ...Seuraan Sadie Sinkiä kaikissa someissa, ei ole missään kysellyt tuollaisia. Epäilen että olet nyt erehtynyt henkilöstä
Ketään ei kiinnosta.Ei ole Sadiesta kyse ...
No eipä näyttänyt tälläistä stooria edes olevan, kun instanavista äskön katsoin.Eikä niitä kuuluisi pohtia myöskään julkisilla instatileillä tms. Lapsellakin on oikeus yksityisyyteen, varsinkin terveysasioissa.
Taisi olla ehkä eilen. Itsekkin näin sen tässä ihan lähiaikoina.No eipä näyttänyt tälläistä stooria edes olevan, kun instanavista äskön katsoin.
Aika tekopyhää, kun jatkat sitä juttua sitten anonyymipalstalla, jonne se nyt ainakaan ei kuulu.Eikä niitä kuuluisi pohtia myöskään julkisilla instatileillä tms. Lapsellakin on oikeus yksityisyyteen, varsinkin terveysasioissa.
En jatkanut, en kysellyt asiasta mitään enkä edes pohtinut itse asiaa.Aika tekopyhää, kun jatkat sitä juttua sitten anonyymipalstalla, jonne se nyt ainakaan ei kuulu.
No miksi sitten keskustelet niistä, jos et fani edes ole?Ja jäänkin.
Pitäkää huolta vaan ihan omista asioistanne pöntöt.En jatkanut, en kysellyt asiasta mitään enkä edes pohtinut itse asiaa.
Oonkohan mä ainoa, jota vähän häiritsee se naisen huokailu siinä biisin alussa? Varmaan olen. Jostain syystä en saa tosta biisistä mielessäni K&B-biisiä mitenkään.Se oli jännä miten vähälle puheelle ja käsittelylle se jäi, että kenestä Lips on. Kuitenkin se paineinen tilanne, jossa molemmat on viittaa aika vahvasti viisuihin…
Ja se että toinen vielä ilmeisesti miettii syytä irrottautua totutusta ja tutusta…
MRS
Muuten Safurseyn tiktokissa on taas kaikki biisit myös, taitaa olla kaikilta tän kiertueen keikoilta.Ne_bi_smel ig storyissa on vielä 4-5h ajan
Mä en kyllä oikein voi ymmärtää, miksi yritetään väkisin saada tästäkin K & B biisi. Kun toinen seurustelee tälläkin hetkellä naisen kanssa ja toinenkin todennäköisesti naisista kiinnostunut.Oonkohan mä ainoa, jota vähän häiritsee se naisen huokailu siinä biisin alussa? Varmaan olen. Jostain syystä en saa tosta biisistä mielessäni K&B-biisiä mitenkään.
Erityisen pönttö on se, joka yhä vaan jatkaa täysin tänne kuulumattoman asian vatvomista täällä.
Mikä ihmeen naisen huokailu? Ei siinä minkään naisen perään huokailla, Jerestä se kertoo.Oonkohan mä ainoa, jota vähän häiritsee se naisen huokailu siinä biisin alussa? Varmaan olen. Jostain syystä en saa tosta biisistä mielessäni K&B-biisiä mitenkään.