K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No siis, viisujen massiivisuuteen nähden sieltä tulee erittäin harvoin hyvää musaa. Toki ymmärrän, että viisuilla on paljon muita pointteja kuin musiikin laatu, ja se on hyvä juttu ja hienoa niin. Kyllä mäkin tykkäsin lapsena Reggae OK:sta ja Fantasiaa'sta. Cha cha cha on bilebängeri ja hyvä biisi. Måneskin ei ole minun makuuni, mutta voitaneen luokitella hyväksi musiikiksi. K:n muu tuotanto ei ole sinne päinkään ja Jokerit eivät ole mun makuuni, käyn katsomassa heitä keikalla. Heidän musansa ei ole toki luokatonta, ja se on varmaan omassa genressään jopa hyvää, mutta mun makuuni vähän turhan "ponnetonta" jotenkin.
Joksuista tosiaan puuttuu jotain. Jotain särmää ja omintakeisuutta. Uskokaa tai älkää, olen kuitenkin heidän faninsa. Musiikkiaan on kiva kuunnella ja ovat mukavaa porukkaa.

vierailija
Iskelmäpop ei iske kaikkiin, mutta ei siinä, kaikilla makunsa.
Niin, se on vähän sellaista iskelmäpoppia. Se on vähän harmi, mutta pahempiakin musiikkigenrejä on, joista en pidä. Eikä siinä ole mitään väärää, että tykkää yhdestä. Yksi vähän ponnettomampikin poppoo aina mahtuu levylautaselle. Ja siis livenä ovat paljon energisempiä jotenkin. Onneksi.

vierailija
Niin, se on vähän sellaista iskelmäpoppia. Se on vähän harmi, mutta pahempiakin musiikkigenrejä on, joista en pidä. Eikä siinä ole mitään väärää, että tykkää yhdestä. Yksi vähän ponnettomampikin poppoo aina mahtuu levylautaselle. Ja siis livenä ovat paljon energisempiä jotenkin. Onneksi.
Siis siinä ei ole mitään väärää, että tykkää yhdestä bändistä "iskelmäpopin" saralla, vaikka ko genre ei muuten uppoakaan.

vierailija
Tommy käyttää Bojania siivousmoppina ja Janilla hän pyyhkii pölyt. Siemenensä hän tyhjentää bändin ainoaan miehen näköiseen ja oloiseen eli Naceen.

Yhteistyössä