vierailija
Niin toki, jos K:lle paritetaan sitten kilahdan. Musiikkia ja yhteistyötä se ei ole missään kohtaa koskenut.
Niin toki, jos K:lle paritetaan sitten kilahdan. Musiikkia ja yhteistyötä se ei ole missään kohtaa koskenut.
Kenelleköhän puhut?Mee camooon jo takas sinne discordiin.
SinulleKenelleköhän puhut?
Siis sinäkö et kykene oleen sekä että?Sinulle
Ei liity siihen, mihin sä voit painua.Siis sinäkö et kykene oleen sekä että?
En minä täältä lähde.Ei liity siihen, mihin sä voit painua.
voidaan pitää naukkusilla kokous!Naukkusille kaikki?
Tietoisku: Artistia voi fanittaa, vaikka ei pidä kaikista hänen biiseistä, tekemisistä tai sanomisista. Ja jos mainitsee ettei pidä, ei se ole haukkumista.Tuossa paikassa näköjään ei, mutta onneksi Tommyn biisi sai puolustajia myös.
Joksuista tosiaan puuttuu jotain. Jotain särmää ja omintakeisuutta. Uskokaa tai älkää, olen kuitenkin heidän faninsa. Musiikkiaan on kiva kuunnella ja ovat mukavaa porukkaa.No siis, viisujen massiivisuuteen nähden sieltä tulee erittäin harvoin hyvää musaa. Toki ymmärrän, että viisuilla on paljon muita pointteja kuin musiikin laatu, ja se on hyvä juttu ja hienoa niin. Kyllä mäkin tykkäsin lapsena Reggae OK:sta ja Fantasiaa'sta. Cha cha cha on bilebängeri ja hyvä biisi. Måneskin ei ole minun makuuni, mutta voitaneen luokitella hyväksi musiikiksi. K:n muu tuotanto ei ole sinne päinkään ja Jokerit eivät ole mun makuuni, käyn katsomassa heitä keikalla. Heidän musansa ei ole toki luokatonta, ja se on varmaan omassa genressään jopa hyvää, mutta mun makuuni vähän turhan "ponnetonta" jotenkin.
Tuletko kuitenkin naukkusille?Naukkusille kaikki?
Iskelmäpop ei iske kaikkiin, mutta ei siinä, kaikilla makunsa.Joksuista tosiaan puuttuu jotain. Jotain särmää ja omintakeisuutta. Uskokaa tai älkää, olen kuitenkin heidän faninsa. Musiikkiaan on kiva kuunnella ja ovat mukavaa porukkaa.
Kyl vauvan paatilla aikoinaan näki ettei Tommya fanittavat käy kypällä. Pilasivat palstan sivuparituksilla ja niillä tyhmillä jutuillaan.Täällä on taas ylemmyydentuntoiset ja muita itseään parempina pitävät vauhdissa, varmaan Aito. Jos et tykkää Tommysta niin ei varmaan ole korkeasti koulutettu ja muutenkin tyhmä K-fani
Niin, se on vähän sellaista iskelmäpoppia. Se on vähän harmi, mutta pahempiakin musiikkigenrejä on, joista en pidä. Eikä siinä ole mitään väärää, että tykkää yhdestä. Yksi vähän ponnettomampikin poppoo aina mahtuu levylautaselle. Ja siis livenä ovat paljon energisempiä jotenkin. Onneksi.Iskelmäpop ei iske kaikkiin, mutta ei siinä, kaikilla makunsa.
Ne on seksuaalivähemmistön propagandaaMä en tykkää Tommyn tyylistä, enkä myöskään Joostin. Siksi mun ei kannata heistä mitään tämän enempää sanoa.
Aaaah, ootko säkin mä? Ois voinut tulla mun näppikseltä. Sit hirveä kitinä, jos heille sanoi siitä, että käyvät hermoilleKyl vauvan paatilla aikoinaan näki ettei Tommya fanittavat käy kypällä. Pilasivat palstan sivuparituksilla ja niillä tyhmillä jutuillaan.
En mäkään. En tajua tuota Joostin suosiota, siis ei se minulta ole poiskaan, eipä vain itselle ole siinäkään mitään fanitettavaa.Mä en tykkää Tommyn tyylistä, enkä myöskään Joostin. Siksi mun ei kannata heistä mitään tämän enempää sanoa.
Siis siinä ei ole mitään väärää, että tykkää yhdestä bändistä "iskelmäpopin" saralla, vaikka ko genre ei muuten uppoakaan.Niin, se on vähän sellaista iskelmäpoppia. Se on vähän harmi, mutta pahempiakin musiikkigenrejä on, joista en pidä. Eikä siinä ole mitään väärää, että tykkää yhdestä. Yksi vähän ponnettomampikin poppoo aina mahtuu levylautaselle. Ja siis livenä ovat paljon energisempiä jotenkin. Onneksi.
Tommy käyttää Bojania siivousmoppina ja Janilla hän pyyhkii pölyt. Siemenensä hän tyhjentää bändin ainoaan miehen näköiseen ja oloiseen eli Naceen.Niin, se on vähän sellaista iskelmäpoppia. Se on vähän harmi, mutta pahempiakin musiikkigenrejä on, joista en pidä. Eikä siinä ole mitään väärää, että tykkää yhdestä. Yksi vähän ponnettomampikin poppoo aina mahtuu levylautaselle. Ja siis livenä ovat paljon energisempiä jotenkin. Onneksi.
Joost on taikinanaama ja Tommy näyttää jyrän alle jääneeltä.En mäkään. En tajua tuota Joostin suosiota, siis ei se minulta ole poiskaan, eipä vain itselle ole siinäkään mitään fanitettavaa.
Tommy käyttää Bojania siivousmoppina ja Janilla hän pyyhkii pölyt. Siemenensä hän tyhjentää bändin ainoaan miehen näköiseen ja oloiseen eli Naceen.