vierailija
Pyhä kaksinaisuus, kaikkien palstojen syöpä
Pyhä kaksinaisuus, kaikkien palstojen syöpä
Olisi varmaan jo aloittanut niiden nimimerkillisten dissaamisen.Onkohan A mennyt sinne kompostin discordiin, kun ei ole sieltä tiedottanut mitään?
No nyt varmasti menee, kun tuli taas linkkiä kehiinOnkohan A mennyt sinne kompostin discordiin, kun ei ole sieltä tiedottanut mitään?
En koe häirinneeni ketään, mutta itse olen loukkaantunut joistakin ton discordin jutuista.On uskomatonta miten et näe omassa toiminnassasi ja ”töksäyttelyissäsi” mitään väärää. Mutta oot kyllä osoittanut tekopyhyytesi jo ennenkin.
Haluaisin, että menee, saisi aidon tiedon millainen toi paikka on. Mutta pieni ryhmä vois tietty rajoittaa tiedon jakoo, ettei se uskalla.No nyt varmasti menee, kun tuli taas linkkiä kehiin
Mikset mene itse katsomaan jos noin kiinnostaa?Haluaisin, että menee, saisi aidon tiedon millainen toi paikka on. Mutta pieni ryhmä vois tietty rajoittaa tiedon jakoo, ettei se uskalla.
No jaetaanko siellä tietoa, mitä ei muualta saa, en ole varma olisko minun paikka.Mikset mene itse katsomaan jos noin kiinnostaa?
Ja anna kun arvaan; olet homo mies? Ei se Bojan sittenkään taida olla sellainen...Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok. Tosin Jere ja Bojan eivät ehkäisyä raskauden takia edes tarvitse kun he päätyvät vihdoin yhteen.
Jere on varmaan abortin sallimisen kannalla.Koska B rakastaa Jereä niin hän haluaa tehdä Jereen vaikutuksen kaikin tavoin.
Tommy Cashin biisi, jolla pyrkii viisuihin on julkaistu ja sitä ruodittiin K&B discordissa. Sai aika lyttäävät arviot, joten pitihän se katsoa. Eikö heillä ole huumorintajua ollenkaan, kun osa oli närkästyneitä ja osa epäili, että biisi ei ole se oikea osallistumisbiisi? Just hyvä kappale, sopii viisujen tasoon oikein mainiosti. Löytyy You tubesta, kun hakee Tommy Cash.
Ei ollut Aito.Nönnönnöö uskis.
- Aito
Taidat olla itse homppeli niin luet Raamattua valikoidenVanha testamentti on eri asia kuin uusi testamentti. He jotka nojaavat vanhan testamentin sanomaan, näkevät usein homoseksuaalisuuden rikoksena. Kirkon sisällä on hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.
Tosishippaajien paikka se ei ole, kun on eri henkinen. Jos se on se syy, miksi mietit asiaa.No jaetaanko siellä tietoa, mitä ei muualta saa, en ole varma olisko minun paikka.
Äidin oikeudet menevät edelle, koska äiti on olemassa, lapsi vasta kehittymässä. Kukaan ei häviä mitään, vaikkei se synnykään. Jos äiti ei halua.Mitä tulee aborttioikeuteen, niin entä sen syntymättömän lapsen oikeus elämään. Onneksi muualla maailmassa ollaan heräämässä tähän.
Adoptioista moni on sitä, että se lapsi on onneton ja juurettomuus vaivaa. Taitaa olla teidän mahoimpien uskisten salatoive saada itsellenne vain lapsia. Adoptio on vasta abortin jälkeen vaihtoehto jos paremmuusjärjestystä haetaan. Se ei katsos sitä syntymätöntä haittaa mitenkään, ettei päässyt elämään.Lapsen voi antaa adoptioon, jos ei häntä halua itselleen pitää. Rakastavia ja lapsettomia perheitä on paljon, joiden lapsen kaipuu on suuri.
Miten väärin sä voitkaan taas ne keskustelut siellä tulkita???Tommy Cashin biisi, jolla pyrkii viisuihin on julkaistu ja sitä ruodittiin K&B discordissa. Sai aika lyttäävät arviot, joten pitihän se katsoa. Eikö heillä ole huumorintajua ollenkaan, kun osa oli närkästyneitä ja osa epäili, että biisi ei ole se oikea osallistumisbiisi? Just hyvä kappale, sopii viisujen tasoon oikein mainiosti. Löytyy You tubesta, kun hakee Tommy Cash.
Se on todella aito tunne, ettei halua synnyttää ja kantaa lasta, kun ei halua synnyttää ja kantaa lasta. Se on suuri häpeä, jos on raskaana ei-toivotusti, ja antaa vielä lapsen pois.Tosirakkaus ja aidot tunteet voittavat aina.
Voit itse pitää kaikki lapset, jotka panemisesi seurauksina sikiävät, ok?Meinaatko oikeasti että kaikki maailman ihmiset jotka vastustavat aborttia ovat trolleja? Meitä näin ajattelevia on satoja miljoonia. Eivät kaikki halua t*pattaa viatonta lasta, jota sinä rumasti kutsut solumöykyksi.
Eli ei mitään syytä ihmetellä, onko oikeasti ehdolla oleva biisi.Sehän onkin ihan sysipska. Siis se joku kahvibiisi.
Siis ei kai kukaan nyt niin tyhmä oliskaan, että sellaista menis tekeen pieneen nimimerkilliseen ryhmään.Tosishippaajien paikka se ei ole, kun on eri henkinen. Jos se on se syy, miksi mietit asiaa.
No itsekin oon kyllä sitä mieltä, että lyttäystä oli. Voi sen ilmaista erilläkin tavalla, että ei ole omaan makuun.Miten väärin sä voitkaan taas ne keskustelut siellä tulkita???
Kaikkihan piti sitä biisiä nimenomaan hauskana ja piti sen huumorista mutta osa oli sitä mieltä ettei ole omaan makuun biisinä hyvä.
Eli sun mielestä kaikkien pitää tykätä Tommyn paskasta biisistä ja siitä ei saa sanoa mitään pahaa?No itsekin oon kyllä sitä mieltä, että lyttäystä oli. Voi sen ilmaista erilläkin tavalla, että ei ole omaan makuun.
Loukkaannutko sä siitäkin jos joku inhoaa sunnlempiruokaasi ja kertoo sen ääneen?No itsekin oon kyllä sitä mieltä, että lyttäystä oli. Voi sen ilmaista erilläkin tavalla, että ei ole omaan makuun.