K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No nyt oot kyllä erehtynyt paikasta, Bojanin ja Jeren "rakkaudelle" on ihan muut ketjut. Trolliksihan toki juuri paljastuitkin.
Meinaatko oikeasti että kaikki maailman ihmiset jotka vastustavat aborttia ovat trolleja? Meitä näin ajattelevia on satoja miljoonia. Eivät kaikki halua t*pattaa viatonta lasta, jota sinä rumasti kutsut solumöykyksi.

vierailija
Tämä ketju on realisteille joten oikea paikka
No mä pidän kaikkia teitä tosishippaajia trolleina ihan jo sen vuoksi kun ootte täällä kompostissa väkisin mukana roikkumassa vaikka oisitte voineet tehdä teille oman ketjun jo aikaa sitten jossa oisitte saaneet jutella ihan rauhassa keskenään. Toki jos teitä tosishippaajia ei oo oikeesti kuin yksi ja muut on vaan sivupersoonia niin sitten helpompi ymmärtää miksi pitää tässä ketjussa olla.

vierailija
No mä pidän kaikkia teitä tosishippaajia trolleina ihan jo sen vuoksi kun ootte täällä kompostissa väkisin mukana roikkumassa vaikka oisitte voineet tehdä teille oman ketjun jo aikaa sitten jossa oisitte saaneet jutella ihan rauhassa keskenään. Toki jos teitä tosishippaajia ei oo oikeesti kuin yksi ja muut on vaan sivupersoonia niin sitten helpompi ymmärtää miksi pitää tässä ketjussa olla.
💯

vierailija
Koen että saamme keskustella täällä rauhassa. Säälin lähinnä teitä jotka ette erota aitoja tunteita.

vierailija
Huoh. Olen ihan normi kirjoittaja, enkä vastusta abortti oikeutta. Teet vaan virheen, jos alat täällä syyttelemään kaikkia sellaisia, jotka syövät lihaa vain sen takia, ettet pidä tosishippaajista. Ihan turhaa sulta lähteä haastamaan riitaa muidenkin kanssa.
Huoh. Mutta puolustat silti näitä aborttioikeuden vastustajia? Koska vastasin nimenomaan sellaiseen viestiin ja jos sinä et sitä kirjottanut, se ei ollut kohdistettu sinulle.

Yhteistyössä