Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän me muutkin voitaisiin tehdä Jannesta rikosilmoitus koskien Tuukasta kerrottuja arkaluontoisia asioita. Ei sen ole pakko olla Tuukan tekemä. Mutta hänen sukunimensä olisi kyllä hyvä tietää.

vierailija
Tänään taas Jannen liveshow klo 20. Maltan tuskin odottaa mitä sekoilua on tänään luvassa. Janne vähän vihjaili edellisessä livessä, että seuraavassa showssa hän voisi vähän kertoilla tarkemmin miksi vetäytyi kuntavaaliehdokkuudesta. Olen jo rivien välistä hieman lukenut, että "kiire" ei todellakaan ole se perimmäisin syy. Olen ollut havaitsevinani, että kenties puolueessa eli Vihreissä oli jotain häikkää. Ja Janne ei välttämättä enää Vihreitä valitse, jos vielä joskus politiikkaan pyrkii.

No, olihan tuo alunperinkin täysin naurettava ajatus että Janne muka olisi Vihreä. Janne ei suosi joukkoliikennettä, hänelle oma polttomoottoriauto on elinehto. Sillä omalla autolla tehdään jopa parin kilometrin työmatkat, ollaan valmiita kuskaamaan hoitoon tulevia lemmikkejä ees taas.. Ja jalkahoitoonkin pitää ajaa Hauholle asti, omalla autolla tietenkin. Ja esiintymisvaatteet tilataan Kiinasta asti, lapsityövoimaa käyttävästä Temusta. Mutta kun Suomesta ei saa koon 45 vaaleanpunaisia glitter-kenkiä eikä vaaleanpunaista paljettitakkia. Niin vihreä Jannehan näpyttelee sitten tilauksen Kiinaan.

vierailija
Tänään taas Jannen liveshow klo 20. Maltan tuskin odottaa mitä sekoilua on tänään luvassa. Janne vähän vihjaili edellisessä livessä, että seuraavassa showssa hän voisi vähän kertoilla tarkemmin miksi vetäytyi kuntavaaliehdokkuudesta. Olen jo rivien välistä hieman lukenut, että "kiire" ei todellakaan ole se perimmäisin syy. Olen ollut havaitsevinani, että kenties puolueessa eli Vihreissä oli jotain häikkää. Ja Janne ei välttämättä enää Vihreitä valitse, jos vielä joskus politiikkaan pyrkii.

No, olihan tuo alunperinkin täysin naurettava ajatus että Janne muka olisi Vihreä. Janne ei suosi joukkoliikennettä, hänelle oma polttomoottoriauto on elinehto. Sillä omalla autolla tehdään jopa parin kilometrin työmatkat, ollaan valmiita kuskaamaan hoitoon tulevia lemmikkejä ees taas.. Ja jalkahoitoonkin pitää ajaa Hauholle asti, omalla autolla tietenkin. Ja esiintymisvaatteet tilataan Kiinasta asti, lapsityövoimaa käyttävästä Temusta. Mutta kun Suomesta ei saa koon 45 vaaleanpunaisia glitter-kenkiä eikä vaaleanpunaista paljettitakkia. Niin vihreä Jannehan näpyttelee sitten tilauksen Kiinaan.
Ja livessä vuorossa kootut selitykset, miksi perääntyi. Vika varmasti taas muissa, ehkäpä vetää homokortin esiin tmv. Harmi etten näe sitä, tai onko sittenkään. Verenpaine vain nousee noin kaksinaamaisen miehen jutuista.

vierailija
Ja livessä vuorossa kootut selitykset, miksi perääntyi. Vika varmasti taas muissa, ehkäpä vetää homokortin esiin tmv. Harmi etten näe sitä, tai onko sittenkään. Verenpaine vain nousee noin kaksinaamaisen miehen jutuista.
Itse ajattelin tallentaa tuon liven 🙈 Ihan siltä varalta että Janne sekoilee taas jotain, tai kenties haukkuu jonkun taas pystyyn.

vierailija
Janne miksi aloitat itse keskustelun itsestäsi, jos sinusta ei saa keskustella? Paitsi jos keskustelu olisi pelkkää ylistystä, kehua ja mielistelyä.
Se luuli, että fanit tulee tänne kehumaan sitä. Onneksi ne ei ole löytäneet tätä, eivätkä ole täällä haukkumassa mielisairaaksi jokaista kommentoijaa.

Sori vaan Janne, täällä jutellaan siitä millainen n****tinen p**ka olet muita ihmisiä kohtaan.
Nyt yrität aloittaa rahastamisen vanhusten kustannuksella. Häpeäisit!

vierailija
Mitenköhän tuo Janne sopii sosiaalipalveluita tuottavaksi yrittäjäksi? Ei ole koulutusta, työkokeilijakin vain eläimiä hoitamassa Jannen puolesta (koska Janne on niin kiireinen muissa hommissa, vaikka kehuu hoitavansa eläimet viiden tähden palvelulla). Ikäihmisten päivätoimintaan kun ei voi vapaaehtoisia orjatyöskentelijöitä laittaa.

vierailija
Kyllä tämän keskustelun aloittaja on Janne itse kirjoitusvirheistä päätellen. "Lokanheitto" (🤦) on, janne, ansaittua koska itse käyttäydyt törkeästi. Mieti ensin omia tekemisiäsi ennen kuin haukut muita.

vierailija
Mitenköhän tuo Janne sopii sosiaalipalveluita tuottavaksi yrittäjäksi? Ei ole koulutusta, työkokeilijakin vain eläimiä hoitamassa Jannen puolesta (koska Janne on niin kiireinen muissa hommissa, vaikka kehuu hoitavansa eläimet viiden tähden palvelulla). Ikäihmisten päivätoimintaan kun ei voi vapaaehtoisia orjatyöskentelijöitä laittaa.
Olen alalla ja tuntuu hurjalta, että kuka vaan ilman koulutusta tarjoaa tällaisia palveluita. Toki asiakkaat saavat itse valita palvelunsa, mutta itse koen alan niin tärkeäksi, että toivon alan yrittäjien olevan ammattilaisia kenellä on laaja-alainen osaaminen ihmisiin. En puhu vain nyt Jannesta vaan ylipäätään ja toki Janne saa tehdä mitä haluaa, mutta itse arvostan ammattitaitoa etenkin ihmisten kanssa työskennellessä korkealle.

vierailija
Olen alalla ja tuntuu hurjalta, että kuka vaan ilman koulutusta tarjoaa tällaisia palveluita. Toki asiakkaat saavat itse valita palvelunsa, mutta itse koen alan niin tärkeäksi, että toivon alan yrittäjien olevan ammattilaisia kenellä on laaja-alainen osaaminen ihmisiin. En puhu vain nyt Jannesta vaan ylipäätään ja toki Janne saa tehdä mitä haluaa, mutta itse arvostan ammattitaitoa etenkin ihmisten kanssa työskennellessä korkealle.
Mitenhän Janne toimii esim. lääkkeiden suhteen päivähoidossa, päivälääkkeet, insuliini yms. kun ei ole hoitaja? Itse en luottaisi jannen "ammattitaitoon".

vierailija
Kyllä tämän keskustelun aloittaja on Janne itse kirjoitusvirheistä päätellen. "Lokanheitto" () on, janne, ansaittua koska itse käyttäydyt törkeästi. Mieti ensin omia tekemisiäsi ennen kuin haukut muita.
Tuo miten Janne haukkui ja puhui vanhan työntekijänsä yksityisiä ja terveysasioita jokunen päivä takaperin oli kieltämättä harmittava riman alitus. Olen todella pahoillani työntekijän puolesta :(

vierailija
Mitenhän Janne toimii esim. lääkkeiden suhteen päivähoidossa, päivälääkkeet, insuliini yms. kun ei ole hoitaja? Itse en luottaisi jannen "ammattitaitoon".
Juuri tämäkin. Vaikka päivätoimintaan ei sinällään kuulu terveydenhoito niin kyllä noin yleensä ammattilaiset ovat tuntosarvet pystyssä kokonaisvaltaisesti asiakkaidensa voinnin kanssa. Enkä edelleen puhu nyt Jannesta tai hänen palvelustaan vaan yleensä terveydenhoidon ammattilaisista työssään.

vierailija
Onko kukaan nähnyt teistä Jannen uusinta päivitystä salaattiin liittyen? Eikö Janne anna ymmärtää, että hän olisi tehnyt salaatin ja kertoo miten lisäsi siihen vähän ”nacho juttuja” ja juustoa? Noh, lisäsi ehkä raejuuston, mutta muuten tuo salaatti on kyllä Pirkan valmis taco salaatti kastikkeineen, mutta miksi antaa ymmärtää muuta?

Vai olenko aivan väärässä ja Janne tehnyt täysin täydellisen kopion tästä?

Yhteistyössä