Ajatteleppa jos joku työpaikka Jannen terveys ja raha asioita levittelisi jossain Facebookissa,Janne on nyt kyllä mokannut ala-arvoisen pahasti! Ei olis ihan tätä uskonut....ehkä.
Se olisi kyllä koomista Janne on tähän asti ollut se, joka tehtailee rikosilmoituksia mitättömistäkin asioista. Ja nyt Herra Antin olisikin, josta tehdään rikosilmoitus! Jestamendeera sentään!Toivottavasti Tuukka saa asian tietoonsa ja tekee herra antinista rikosilmoituksen.
Ja livessä vuorossa kootut selitykset, miksi perääntyi. Vika varmasti taas muissa, ehkäpä vetää homokortin esiin tmv. Harmi etten näe sitä, tai onko sittenkään. Verenpaine vain nousee noin kaksinaamaisen miehen jutuista.Tänään taas Jannen liveshow klo 20. Maltan tuskin odottaa mitä sekoilua on tänään luvassa. Janne vähän vihjaili edellisessä livessä, että seuraavassa showssa hän voisi vähän kertoilla tarkemmin miksi vetäytyi kuntavaaliehdokkuudesta. Olen jo rivien välistä hieman lukenut, että "kiire" ei todellakaan ole se perimmäisin syy. Olen ollut havaitsevinani, että kenties puolueessa eli Vihreissä oli jotain häikkää. Ja Janne ei välttämättä enää Vihreitä valitse, jos vielä joskus politiikkaan pyrkii.
No, olihan tuo alunperinkin täysin naurettava ajatus että Janne muka olisi Vihreä. Janne ei suosi joukkoliikennettä, hänelle oma polttomoottoriauto on elinehto. Sillä omalla autolla tehdään jopa parin kilometrin työmatkat, ollaan valmiita kuskaamaan hoitoon tulevia lemmikkejä ees taas.. Ja jalkahoitoonkin pitää ajaa Hauholle asti, omalla autolla tietenkin. Ja esiintymisvaatteet tilataan Kiinasta asti, lapsityövoimaa käyttävästä Temusta. Mutta kun Suomesta ei saa koon 45 vaaleanpunaisia glitter-kenkiä eikä vaaleanpunaista paljettitakkia. Niin vihreä Jannehan näpyttelee sitten tilauksen Kiinaan.
Itse ajattelin tallentaa tuon liven Ihan siltä varalta että Janne sekoilee taas jotain, tai kenties haukkuu jonkun taas pystyyn.Ja livessä vuorossa kootut selitykset, miksi perääntyi. Vika varmasti taas muissa, ehkäpä vetää homokortin esiin tmv. Harmi etten näe sitä, tai onko sittenkään. Verenpaine vain nousee noin kaksinaamaisen miehen jutuista.
Se vaan haluaa olla esillä vaikkei olis mitään sanottavaakaan.Joo-o, täysin turha live. Se perinteinen Naturdiet sieltä taas kaadettiin kiduksiin, mutta mitään oikeaa asiaa live ei sisältänyt. Tylsä kuin mikä.
Eikä ole katsomassa kun vakituinen porukka.,Se vaan haluaa olla esillä vaikkei olis mitään sanottavaakaan.
Ja se ei ole sama kuin 10000 seuraajaaEikä ole katsomassa kun vakituinen porukka.,
Se luuli, että fanit tulee tänne kehumaan sitä. Onneksi ne ei ole löytäneet tätä, eivätkä ole täällä haukkumassa mielisairaaksi jokaista kommentoijaa.Janne miksi aloitat itse keskustelun itsestäsi, jos sinusta ei saa keskustella? Paitsi jos keskustelu olisi pelkkää ylistystä, kehua ja mielistelyä.
Olen alalla ja tuntuu hurjalta, että kuka vaan ilman koulutusta tarjoaa tällaisia palveluita. Toki asiakkaat saavat itse valita palvelunsa, mutta itse koen alan niin tärkeäksi, että toivon alan yrittäjien olevan ammattilaisia kenellä on laaja-alainen osaaminen ihmisiin. En puhu vain nyt Jannesta vaan ylipäätään ja toki Janne saa tehdä mitä haluaa, mutta itse arvostan ammattitaitoa etenkin ihmisten kanssa työskennellessä korkealle.Mitenköhän tuo Janne sopii sosiaalipalveluita tuottavaksi yrittäjäksi? Ei ole koulutusta, työkokeilijakin vain eläimiä hoitamassa Jannen puolesta (koska Janne on niin kiireinen muissa hommissa, vaikka kehuu hoitavansa eläimet viiden tähden palvelulla). Ikäihmisten päivätoimintaan kun ei voi vapaaehtoisia orjatyöskentelijöitä laittaa.
Mitenhän Janne toimii esim. lääkkeiden suhteen päivähoidossa, päivälääkkeet, insuliini yms. kun ei ole hoitaja? Itse en luottaisi jannen "ammattitaitoon".Olen alalla ja tuntuu hurjalta, että kuka vaan ilman koulutusta tarjoaa tällaisia palveluita. Toki asiakkaat saavat itse valita palvelunsa, mutta itse koen alan niin tärkeäksi, että toivon alan yrittäjien olevan ammattilaisia kenellä on laaja-alainen osaaminen ihmisiin. En puhu vain nyt Jannesta vaan ylipäätään ja toki Janne saa tehdä mitä haluaa, mutta itse arvostan ammattitaitoa etenkin ihmisten kanssa työskennellessä korkealle.
Tuo miten Janne haukkui ja puhui vanhan työntekijänsä yksityisiä ja terveysasioita jokunen päivä takaperin oli kieltämättä harmittava riman alitus. Olen todella pahoillani työntekijän puolestaKyllä tämän keskustelun aloittaja on Janne itse kirjoitusvirheistä päätellen. "Lokanheitto" () on, janne, ansaittua koska itse käyttäydyt törkeästi. Mieti ensin omia tekemisiäsi ennen kuin haukut muita.
Tai kipulääkkeet? Voi Janne, et tunne vanhustenhoitoa yhtään.Mitenhän Janne toimii esim. lääkkeiden suhteen päivähoidossa, päivälääkkeet, insuliini yms. kun ei ole hoitaja? Itse en luottaisi jannen "ammattitaitoon".
Juuri tämäkin. Vaikka päivätoimintaan ei sinällään kuulu terveydenhoito niin kyllä noin yleensä ammattilaiset ovat tuntosarvet pystyssä kokonaisvaltaisesti asiakkaidensa voinnin kanssa. Enkä edelleen puhu nyt Jannesta tai hänen palvelustaan vaan yleensä terveydenhoidon ammattilaisista työssään.Mitenhän Janne toimii esim. lääkkeiden suhteen päivähoidossa, päivälääkkeet, insuliini yms. kun ei ole hoitaja? Itse en luottaisi jannen "ammattitaitoon".
Toivottavasti Tuukka tekee rikosilmoituksen.Tuo miten Janne haukkui ja puhui vanhan työntekijänsä yksityisiä ja terveysasioita jokunen päivä takaperin oli kieltämättä harmittava riman alitus. Olen todella pahoillani työntekijän puolesta
Niin tietääköhän Tuukka tästä? Ja mitähän kuuluu tälle, kun Janne teki nuo Onnenarpa päivitykset. Onkohan perästä kuulunut? Oli aikamoista tekstiä edellisestä työnantajastaan ja voisin kuvitella ettei se Onnenarvan puolesta tämä ole ok.Toivottavasti Tuukka tekee rikosilmoituksen.