vierailija
Tämä Maike siis puolusti B:tä minun mielestä.Ei tämä ilmeisesti mitään ole arvostellut, vaan jotkut muut sitä Bojanin makedonialaista laulua, eilen näin niitä haukkumisia X:ssä.
Tämä Maike siis puolusti B:tä minun mielestä.Ei tämä ilmeisesti mitään ole arvostellut, vaan jotkut muut sitä Bojanin makedonialaista laulua, eilen näin niitä haukkumisia X:ssä.
Taitavat pelleillä vain.B:n stoori. Mitähän Janille oikein on tapahtunut?
Niin, eikös se ole useimmiten Jure, joka teloo tavalla tai toisella itsensä. Jääpussi pään päällä, kuhmua on jostakin pukannut.B:n stoori. Mitähän Janille oikein on tapahtunut?
No tuskin tämmösissä asioissa?Taitavat pelleillä vain.
Olisiko Ai että, jos on!Kärtsän stoori? Vain elämää?
Tylsää!Olisiko Ai että, jos on!
Mulla ei näy mitään uutta stooria, mitä siinä on?Kärtsän stoori? Vain elämää?
Stoori poistu. Ei varmaan sais vihjailla ennakkoonKärtsän stoori? Vain elämää?
Mitä siinä oli?Stoori poistu. Ei varmaan sais vihjailla ennakkoon
Se tai poistua, kuva studiolta ja musiikkina Irwinin vain elämää. Tais ”pienet” spekulaatiot alkaa jengilläMulla ei näy mitään uutta stooria, mitä siinä on?
Millä tavalla siinä vihjailtiin?Stoori poistu. Ei varmaan sais vihjailla ennakkoon
Oisko K oikeasti vihjaillut noin suorasti biisivalinnalla? Eikös se yleensä ole vähän salamyhkäisempi.Se tai poistua, kuva studiolta ja musiikkina Irwinin vain elämää. Tais ”pienet” spekulaatiot alkaa jengillä
Veikkaan, että oli tahaton. Mutta kyllä mulla silti lähti delulut tulille. Onhan sitä mietitty ja arvailtu, mikä se juttu on, jota ei ois halunnut tehdä. Tavallaan toivon, että se ei ois tää, mutta hyvällä artistikattauksella vois olla taas uudessa nousussa. En oo ohjelmaa katsonut vuosiin, mutta nythän se sit pitäis katsoa.Oisko K oikeasti vihjaillut noin suorasti biisivalinnalla? Eikös se yleensä ole vähän salamyhkäisempi.
Siis siinä oli vaan kuva studiolta, ei ihmisiä näkyvillä ja biisinä soi Irwinin Vain elämää.Millä tavalla siinä vihjailtiin?
Mistä on lähtöisin tämä juttu että K ei olisi halunnut tehdä jotain? Alunperin kirjoitettiin Vauvalle että K olisi sanonut Europassi-livessä että keväällä tulisi jotain jota K ei olisi USKONUT koskaan tekevänsä, mutta nyt kaikki sanoo että K on sanonut että tulee jotain mitä K ei HALUAISI tehdä.Veikkaan, että oli tahaton. Mutta kyllä mulla silti lähti delulut tulille. Onhan sitä mietitty ja arvailtu, mikä se juttu on, jota ei ois halunnut tehdä. Tavallaan toivon, että se ei ois tää, mutta hyvällä artistikattauksella vois olla taas uudessa nousussa. En oo ohjelmaa katsonut vuosiin, mutta nythän se sit pitäis katsoa.
En millään muista sanamuotoa, mutta mulle jäi käsitys, että ei se juttu mitenkään vastenmielinen ole eikä tee pakotettuna, mutta olisi jotain jota ei olis uskonut tekevänsä.Mistä on lähtöisin tämä juttu että K ei olisi halunnut tehdä jotain? Alunperin kirjoitettiin Vauvalle että K olisi sanonut Europassi-livessä että keväällä tulisi jotain jota K ei olisi USKONUT koskaan tekevänsä, mutta nyt kaikki sanoo että K on sanonut että tulee jotain mitä K ei HALUAISI tehdä.
Kumpi on se oikea? On vähän eri juttu tehdä jotain jota ei uskonut tekevänsä, kuin jotain mitä ei halua tehdä. Ja minun on tosi vaikea ajatella että K olisi suostunut johonkin isoon projektiin jota se ei edes haluaisi tehdä, kun K on tähän mennessä osannut pitää visiostaan kiinni.
Joo ei se sitä sillä äänensävyllä sanonut, että olisi vastenmielistä. Mutta sanoi kyllä nimenomaan, että sellainen juttu, mitä ei aiemmin olisi halunnut tehdä, mutta nyt tekee. Ja ehkä vähän hassu sananvalinta häneltä, mutta enemmän tuli mulle ainakin sellainen vaikutelma, ettei vaan ollut ajatellut sitä koskaan tekevänsä.En millään muista sanamuotoa, mutta mulle jäi käsitys, että ei se juttu mitenkään vastenmielinen ole eikä tee pakotettuna, mutta olisi jotain jota ei olis uskonut tekevänsä.
Eikö Vain elämää ole jo aika kulunut ohjelma. Ainakin minusta se tuntuu teennäiseltä, täynnä pakollista toistensa ylistämistä.Siis siinä oli vaan kuva studiolta, ei ihmisiä näkyvillä ja biisinä soi Irwinin Vain elämää.
Mulle ei kyllä jää tästä sellaista kuvaa, koska nuo makedonialaiset ja bosnialaiset (?) on sille aivan raivoissaan ja niille se bojanin laulama laulu oli tosi tärkeä.Tämä Maike siis puolusti B:tä minun mielestä.
En usko että K on tänä vuonna siellä, mutta sehän olisi K:lle mitä luonnollisin juttu sitten. Hänhän rakastaa tsempata ja kehua muita ihmisiä aina, niin se ei olisi yhtään pakotettua tai teennäistä häneltä.Eikö Vain elämää ole jo aika kulunut ohjelma. Ainakin minusta se tuntuu teennäiseltä, täynnä pakollista toistensa ylistämistä.
Tallensin ton liven silloin ja katoin pitkästä aikaa uudestaan, siinä oli paljon sellaisia hauskoja yksityiskohtia, mitä en muistanutkaanJoo ei se sitä sillä äänensävyllä sanonut, että olisi vastenmielistä. Mutta sanoi kyllä nimenomaan, että sellainen juttu, mitä ei aiemmin olisi halunnut tehdä, mutta nyt tekee. Ja ehkä vähän hassu sananvalinta häneltä, mutta enemmän tuli mulle ainakin sellainen vaikutelma, ettei vaan ollut ajatellut sitä koskaan tekevänsä.
No se ei vielä itse ohjelmaa miksikään muuta.En usko että K on tänä vuonna siellä, mutta sehän olisi K:lle mitä luonnollisin juttu sitten. Hänhän rakastaa tsempata ja kehua muita ihmisiä aina, niin se ei olisi yhtään pakotettua tai teennäistä häneltä.