vierailija
B touhusi sillä aikaa H:n kanssa.Sai siellä norjalaista miestä.
B touhusi sillä aikaa H:n kanssa.Sai siellä norjalaista miestä.
Jännä ilmiö tällainen tarve nokitteluun ja itsensä korostamiseen pelkän mielikuvitus shipin takia.Kyproksella näytti nauttivan ja hehkuvan vielä enemmän.
Ei H ollut siellä pöljä.B touhusi sillä aikaa H:n kanssa.
Tosishippaajien unissa lehmätkin lentävät. Unessa he elävätkin, koska reaalimaailma on heille liian ankea ja sietämätön paikka.Tyrsk Joo ja lehmätkin lentää?
Älä taas hauku BojaniaEi H ollut siellä pöljä.
Luetun ymmärtäminen?Älä taas hauku Bojania
Onko sulla muuta elämää kuin nämä ketjut? Olit sitten trolli tai oikeasti seonnut shippari, niin kannattaisi hankkia elämä.Ei H ollut siellä pöljä.
Sen voit hankkia vaikka lukemalla aluksi Aapista.Luetun ymmärtäminen?
Onko itselläsi? Kun minun asiat vaivaa ja kiinnostaa noin kovasti.Onko sulla muuta elämää kuin nämä ketjut? Olit sitten trolli tai oikeasti seonnut shippari, niin kannattaisi hankkia elämä.
Vaikka Bojan ois mennyt Kyprokselle kollegana, niin K ei ainaskaan mennyt, hihi. Hän oli siellä kyllä ihan mr. lova lova
Niin sanoi Sadiestakin ja sitäkään ei uskottu kaikki täällä on sekasin.Reaalimaailman B&K infoa. No nyt teille sitä tuli, kun B kertoi, että ovat K:n kanssa ystäviä ja kollegoita.
Vaikka K seurustelee, niin varmaan he katselivat silti B:n kanssa biksuissa olevia kauniita naisia ja ihastelivat heitä.Vaikka Bojan ois mennyt Kyprokselle kollegana, niin K ei ainaskaan mennyt, hihi. Hän oli siellä kyllä ihan mr. lova lova
Toisiaan ne ihasteli ja toi on homojen suosima kohde.Vaikka K seurustelee, niin varmaan he katselivat silti B:n kanssa biksuissa olevia kauniita naisia ja ihastelivat heitä.
S on silti uskottavampi vaihtoehto kuin K, mut itse luulen, et B:n ihastus on sellainen, joka ei ole julkisuudessa millään tavoin.Niin sanoi Sadiestakin ja sitäkään ei uskottu kaikki täällä on sekasin.
K tykkää naisista ja vaikka miehetkin kiinnostaisi, niin B ei häntä taatusti kiinnostaisi romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä.Toisiaan ne ihasteli ja toi on homojen suosima kohde.
Aivan varmasti kiinnostaa, ketäpä ei.K tykkää naisista ja vaikka miehetkin kiinnostaisi, niin B ei häntä taatusti kiinnostaisi romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä.
Olis joskus kiva et puhuttaisiin joskus fakta tasolla asioista eikä shipin kautta. K:ta kiinnostaa naiset.Toisiaan ne ihasteli ja toi on homojen suosima kohde.
Shippimasilmassa varmaan, mutta reaalimaailmassa ei. Vaikka muutamaa mammaa täällä B kiinnostaakin, niin suurinta osaa ei.Aivan varmasti kiinnostaa, ketäpä ei.
Ai uskottavampi, kenenkähän mielestä ei niillä ole B:n kanssa oikein mitään yhteistä.S on silti uskottavampi vaihtoehto kuin K, mut itse luulen, et B:n ihastus on sellainen, joka ei ole julkisuudessa millään tavoin.
Laittaa ne faktat tiskiin sitten. Linkkiä?Olis joskus kiva et puhuttaisiin joskus fakta tasolla asioista eikä shipin kautta. K:ta kiinnostaa naiset.
Kaikki tietää, et Jere ja Bojan ovat vain ystäviä mut S taas on villi kortti, koska hänestä ei tiedetty sen enempää.Ai uskottavampi, kenenkähän mielestä ei niillä ole B:n kanssa oikein mitään yhteistä.