K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K & B shippareille on yritetty vääntää täällä rautalangasta, mutta vissiin heidän aivojen sisällä ei liiku mitään, koska he eivät halua noudattaa ketjun sääntöjä, eivätkä usko muita. Minä minä asenne paistaa kaikkialle ja on pilannut ketjun.
Täällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.

vierailija
Mun naapurissa ennen asui yksinäinen mummo joka tuli joka päivä raportoimaan mulle päivän Kauniiden ja rohkeiden tapahtumat ja puhui niistä hahmoista kuin tuntisi heidät. Tulee ennustaja mieleen hänestä.
Mä käyn tässä ketjussa enää psykologisista syistä. Tämä hänen pakkomielteensä ja mustasukkaisuutensa B:tä kohtaan sekä se miten kaikki realiteetit ovat kadonneet sen myötä, on ilmiönä hyvin mielenkiintoinen.

vierailija
Toivottavasti eivät julkaise, ettei mene paritustasoiseksi hölmöilyksi taas. Koska Bojan on se oikea poikaystävä. Ja onneksi K ei luultavasti ehdi pipolätkään. Ne jutut oli vielä hölmömpiä.
Laitappas pojille viestiä, jotta osaavat toimia oikein ja muista varoittaa, Kärtsää, ettei missään nimessä tapaa lätkäkavereita tai ainakaan postaile heistä. (sarkasmi)

vierailija
Täällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.
Reaalimaailman B&K infoa.🤣😭 No nyt teille sitä tuli, kun B kertoi, että ovat K:n kanssa ystäviä ja kollegoita.

Yhteistyössä