vierailija
No en todellakaan ole mikään mummo.Hän taisi olla mummoiässä? ”Vanha” mummeli ei vielä mutta jotain sinne päin. Ehkä jos nämä ketjut on vielä 20v pystyssä niin päästään eroon.
No en todellakaan ole mikään mummo.Hän taisi olla mummoiässä? ”Vanha” mummeli ei vielä mutta jotain sinne päin. Ehkä jos nämä ketjut on vielä 20v pystyssä niin päästään eroon.
Lähdepä itse!K & B tosishippaajat v*ttuun täältä.
Jutuiltasi oot ihan selvä mummeli. Todista että ollaan väärässä.No en todellakaan ole mikään mummo.
Ei tarvitse todistella teille yhtään mitään. Kyllä nuorempikin voi olla vanhakantainen joiltain mielipiteiltään.Jutuiltasi oot ihan selvä mummeli. Todista että ollaan väärässä.
Sama orkkumummo ku pesukoneen päälläJutuiltasi oot ihan selvä mummeli. Todista että ollaan väärässä.
Vinkki: nuoret ei kirjoita noin.Ei tarvitse todistella teille yhtään mitään. Kyllä nuorempikin voi olla vanhakantainen joiltain mielipiteiltään.
En edes jaksanut katsoa noita K:n juttuja, oli niin pitkäveteistä.Sama orkkumummo ku pesukoneen päällä
Ei ole yhtä tapaa kirjoittaa heilläkään ja noinhan en myöskään sanonut.Vinkki: nuoret ei kirjoita noin.
Eli olet mummeli.Ei ole yhtä tapaa kirjoittaa heilläkään ja noinhan en myöskään sanonut.
Kuulostat ihan siltä. Sori vaan.No en todellakaan ole mikään mummo.
Sama orkkumummo ku pesukoneen päällä
Vastasin jo tohon, ja mikään asiani ei kuulu tänne henkilökohtaiset.Eli olet mummeli.
Samalla katoaa kaikki realiteetit häneltä.Millainen mummo oikein pitää olla että obsessoituu Bojanista noin pahasti?
Mun naapurissa ennen asui yksinäinen mummo joka tuli joka päivä raportoimaan mulle päivän Kauniiden ja rohkeiden tapahtumat ja puhui niistä hahmoista kuin tuntisi heidät. Tulee ennustaja mieleen hänestä.Millainen mummo oikein pitää olla että obsessoituu Bojanista noin pahasti?
Kirjoitat todella vanhanaikaisesti. Kukaan alle 70-vuotias ei kirjoita noin.Vastasin jo tohon, ja mikään asiani ei kuulu tänne henkilökohtaiset.
Loukkasiko kukaan Ridgeä?Mun naapurissa ennen asui yksinäinen mummo joka tuli joka päivä raportoimaan mulle päivän Kauniiden ja rohkeiden tapahtumat ja puhui niistä hahmoista kuin tuntisi heidät. Tulee ennustaja mieleen hänestä.
Pyh, näköjään kirjoittaa. Ihmettelisin, jos noin vanhoja täällä on, että mitä he tästä saa.Kirjoitat todella vanhanaikaisesti. Kukaan alle 70-vuotias ei kirjoita noin.
Täällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.K & B shippareille on yritetty vääntää täällä rautalangasta, mutta vissiin heidän aivojen sisällä ei liiku mitään, koska he eivät halua noudattaa ketjun sääntöjä, eivätkä usko muita. Minä minä asenne paistaa kaikkialle ja on pilannut ketjun.
Mun veikkaus on että ennustaja on jotain 50 ja 70 väliltä.Kirjoitat todella vanhanaikaisesti. Kukaan alle 70-vuotias ei kirjoita noin.
Mä käyn tässä ketjussa enää psykologisista syistä. Tämä hänen pakkomielteensä ja mustasukkaisuutensa B:tä kohtaan sekä se miten kaikki realiteetit ovat kadonneet sen myötä, on ilmiönä hyvin mielenkiintoinen.Mun naapurissa ennen asui yksinäinen mummo joka tuli joka päivä raportoimaan mulle päivän Kauniiden ja rohkeiden tapahtumat ja puhui niistä hahmoista kuin tuntisi heidät. Tulee ennustaja mieleen hänestä.
Ei vittu ”tärkeää reaalimaailman infoa”Täällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.
Laitappas pojille viestiä, jotta osaavat toimia oikein ja muista varoittaa, Kärtsää, ettei missään nimessä tapaa lätkäkavereita tai ainakaan postaile heistä. (sarkasmi)Toivottavasti eivät julkaise, ettei mene paritustasoiseksi hölmöilyksi taas. Koska Bojan on se oikea poikaystävä. Ja onneksi K ei luultavasti ehdi pipolätkään. Ne jutut oli vielä hölmömpiä.
Reaalimaailman B&K infoa. No nyt teille sitä tuli, kun B kertoi, että ovat K:n kanssa ystäviä ja kollegoita.Täällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.
Hieno analyyttinen ote sulla shippaukseenTäällä saa shipata B&K, saa myös arvostella, miksi itket, kun arvostelut ammutaan alas? Jos haluaa shipata jotain seko pareja, tee se muualla jos et kestä niidenkin alas ampumista. Sellaiset ketjut joihin tulee reaalimaailman B&K-infoa ovat shippareille tärkeitä, emmekä poistu sellaisista mihinkään.