vierailija
Reaalimaailman infoa on siltä parilta teot ja sanaton viestintä, ei puheetReaalimaailman B&K infoa. No nyt teille sitä tuli, kun B kertoi, että ovat K:n kanssa ystäviä ja kollegoita.
Reaalimaailman infoa on siltä parilta teot ja sanaton viestintä, ei puheetReaalimaailman B&K infoa. No nyt teille sitä tuli, kun B kertoi, että ovat K:n kanssa ystäviä ja kollegoita.
Hyvin harvoin. Nytkin kun pipolätkää muisteltiin, inhoajia oli toi noin 55-65%. Ja aivanssama, kun ei K siihen kuitenkaan osallistu!No höpsis. Puolesta oli yleensä jopa yli 50 peukkua ja vastaan 2. Muistan koska olin siellä silloin.
Ohis. Muistat väärin. Muistan nekin viestit, joissa naureskeltiin sille, että Marketta poistaa Pipolätkä viestejä, koska pelkää miehensä lähtevän K:n mukaan jne. jutut sai tosi paljon peukkuja. Kyllä suurin osa otti pipolätkän huumorilla.Ei pitänyt Arviolta noin 57-69% inhosi. Peukut oli usein tyyliin 5-6 tai 15-17 puolesta ja vastaan.
Eivät ole teoillaan ja sanattomalla viestillään osoittaneet muuta kuin olevansa ystäviä.Reaalimaailman infoa on siltä parilta teot ja sanaton viestintä, ei puheet
Siinä puhui epäilyksen alaisena, häneltä kysyttiin asiasta. Nyt ei ois tarvinnut selitellä mitäänEli B:llä on siis suhde S:n kanssa.
Eivät he mieti sellaista, koska tarve tuhota ja kontrolloida kaikkea on niin suuri.Sitten kun tämäkin ketju hiipuu kuten vauva ja puutarha niin minne A ja ennustaja menee?
Ei pitänyt Arviolta noin 57-69% inhosi. Peukut oli usein tyyliin 5-6 tai 15-17 puolesta ja vastaan.
Juuri näin.Siinä puhui epäilyksen alaisena, häneltä kysyttiin asiasta. Nyt ei ois tarvinnut selitellä mitään
AI ai se Käärijän ujosteleva, onnellinen ilme, kun pääs niiden isojen miehenkäsien suojaanHyvin harvoin. Nytkin kun pipolätkää muisteltiin, inhoajia oli toi noin 55-65%. Ja aivanssama, kun ei K siihen kuitenkaan osallistu!
Teidän vastaansanomisininänne se on se, joka täällä riidat luo. Opettele olemaan inttämättä vastaan niin jää pois 1/2 tästä turhasta jankkauksesta pois. Mutta ei, kun on pakko sanoa vastaan ja sitten syyttää muita riitelystä. Muilla on oikeus mielipiteisiinsä!Siis ennustajahan on se joka sanoo kaikkeen vastaan ja yrittää torpata muiden jutut. Tosi mukavaa
Mä muistan kun joskus ihmettelin sitä artikkelia, jossa kirjoitettiin shippauksen vaaroista. Silloin en ollut niin perehtynyt aiheeseen, mutta tällaisten juttujen takia tajuan nyt, että mitä niillä vaaroilla tarkoitetaan.Siinä puhui epäilyksen alaisena, häneltä kysyttiin asiasta. Nyt ei ois tarvinnut selitellä mitään
Ei pidä paikkaansa pölhö.Teidän vastaansanomisininänne se on se, joka täällä riidat luo. Opettele olemaan inttämättä vastaan niin jää pois 1/2 tästä turhasta jankkauksesta pois. Mutta ei, kun on pakko sanoa vastaan ja sitten syyttää muita riitelystä. Muilla on oikeus mielipiteisiinsä!
Tyrsk Joo ja lehmätkin lentää?Eivät ole teoillaan ja sanattomalla viestillään osoittaneet muuta kuin olevansa ystäviä.
Mutta et osaa kertoa yhtäkään realisoituvaa vaaraa tässä tapauksessa!Mä muistan kun joskus ihmettelin sitä artikkelia, jossa kirjoitettiin shippauksen vaaroista. Silloin en ollut niin perehtynyt aiheeseen, mutta tällaisten juttujen takia tajuan nyt, että mitä niillä vaaroilla tarkoitetaan.
Eivät ole muuta kuin teidän harhoissanne. Niissä varmaan ne lehmätkin lentää. Koska ihan yhtä naurettavia ajatuksia ovat molemmat.Tyrsk Joo ja lehmätkin lentää?
No pitäähän. Vaikene, jos et halua jankata asiasta. Jos et vaikene, ÄLÄ valita siitä, että joudut vääntämään asiasta koko ajan! Ei kukaan pakota.Ei pidä paikkaansa pölhö.
Etkö tajua. 98% kommentoijista on jo siirtynyt discordiin tai jollekin toiselle alustalle. Täällä on parin K&B tosishippin trollin lisäksi enää psykologeja, joita aihe kiinnostaa tai sitten sellaisia kommentoijia, jotka huvikseen vänkkäävät sun kaltaisten kanssa.Teidän vastaansanomisininänne se on se, joka täällä riidat luo. Opettele olemaan inttämättä vastaan niin jää pois 1/2 tästä turhasta jankkauksesta pois. Mutta ei, kun on pakko sanoa vastaan ja sitten syyttää muita riitelystä. Muilla on oikeus mielipiteisiinsä!
Veikkaanpa et vastaa myös itselleen. Kunnon trolli.Jahas, sama meno jatkunut alkuillasta asti, ennustaja senkun jaksaa
No osa aloitti taas itkun siitä, miten palsta on pilalla. Keitäs he sitten ovat?Etkö tajua. 98% kommentoijista on jo siirtynyt discordiin tai jollekin toiselle alustalle. Täällä on parin K&B tosishippin trollin lisäksi enää psykologeja, joita aihe kiinnostaa tai sitten sellaisia kommentoijia, jotka huvikseen vänkkäävät sun kaltaisten kanssa.
Ei vastaa. Kyllähän noi hänen kanssaan vääntäjät tietää vastaajan olevan he itse, eikä ennustaja.Veikkaanpa et vastaa myös itselleen. Kunnon trolli.
Jere oli oma itsensä siellä pipolätkässä ja selvästi nautti koko tilanteesta.AI ai se Käärijän ujosteleva, onnellinen ilme, kun pääs niiden isojen miehenkäsien suojaan
Kyproksella näytti nauttivan ja hehkuvan vielä enemmän.Jere oli oma itsensä siellä pipolätkässä ja selvästi nautti koko tilanteesta.
Minä. Hannu Lauerma on mun kollega.No osa aloitti taas itkun siitä, miten palsta on pilalla. Keitäs he sitten ovat?
Sai siellä norjalaista miestä.Kyproksella näytti nauttivan ja hehkuvan vielä enemmän.
Puhut itsestäsi kolmessa eri persoonassa.Ei vastaa. Kyllähän noi hänen kanssaan vääntäjät tietää vastaajan olevan he itse, eikä ennustaja.