vierailija
Se ei oo vain numero, kun jalat ei kestä.Ikä on vain numero ja Mikkeli otetaan seikkailuna. Paremmin sitä nyt viihtyy festareilla kuin nuorena.
Se ei oo vain numero, kun jalat ei kestä.Ikä on vain numero ja Mikkeli otetaan seikkailuna. Paremmin sitä nyt viihtyy festareilla kuin nuorena.
Mä taas luulen, että ovat vähän iäkkäämpiä ja tärkeetä tietää juna- ja bussiaikataulut hyvissä ajoin. Teinit osaa katsoa netistä ja he ei etukäteen stressaa tällaisista.Kertoo siitä, että ovat iältään 15-18-vuotiaita, jotka eivät ole koskaan matkustaneet junalla vaan aina iskä tai äipän kyydissä. Yllättävän moni yläkoululainen / lukiolainen ei ole koskaan matkustanut junassa.
VRn sivuilla on todella yksinkertainen haku, jolla selviää yksityiskohtaisesti junareitit ja aikataulut kohteesta kohteeseen. Ehkä ei tule tietoon.
Kiitos vastauksesta! Ehkä nää asiat vähitellen menee päähän..Käytännössä on sama kieli. Erot on samaa luokkaa kuin vaikka brittienglannin ja Amerikan englannin välillä. Myös bosnia on sitä samaa, ja montenegrokin taitaa olla.
Ei ole.Aito
Joo tuskin 15-18-vuotiaat kyselee vauvalla meno-ohjeita, vaan nimenomaan vähän vanhemmat tyypit.Mä taas luulen, että ovat vähän iäkkäämpiä ja tärkeetä tietää juna- ja bussiaikataulut hyvissä ajoin. Teinit osaa katsoa netistä ja he ei etukäteen stressaa tällaisista.
Eksyin pelkästään Bölen keikan reissulla.Mä taas luulen, että ovat vähän iäkkäämpiä ja tärkeetä tietää juna- ja bussiaikataulut hyvissä ajoin. Teinit osaa katsoa netistä ja he ei etukäteen stressaa tällaisista.
Ei ole alkanutkaan vielä kai.Mitenköhän Belgradin keikka sujuu?
Alkaa vasta puoleltaMitenköhän Belgradin keikka sujuu?
Ainakin sound checkissä ollut Nisam ti još priznao 🥲Mitenköhän Belgradin keikka sujuu?
No mut onneks kai aika harva meistä vanhemmistakaanJoo tuskin 15-18-vuotiaat kyselee vauvalla meno-ohjeita, vaan nimenomaan vähän vanhemmat tyypit.
BC on ihan yleinen lyhenne Blind Channelille...Tyhmää kun joku discordissa käytti puhuessaan yks kaks Blind channelista lyhennettä BC, kun siitä voi luulla, että hän viittaa Bojaniinkin.
No on, mutta kun ketjun aihe ei ole he.BC on ihan yleinen lyhenne Blind Channelille...
Moikka moimoiMuutenkin t yhmää intoilua jostain H ooja-kollabista jo toista päivää… mutta sinnehän menivätkin kaikki t yhmät K-fanit
Himottaisko lähteä mukaan intoilemaanMuutenkin t yhmää intoilua jostain H ooja-kollabista jo toista päivää… mutta sinnehän menivätkin kaikki t yhmät K-fanit
Ihan tyhmää!!! Mä en ala! (((Muutenkin t yhmää intoilua jostain H ooja-kollabista jo toista päivää… mutta sinnehän menivätkin kaikki t yhmät K-fanit
Mikset valita siellä Discordissa? Mitä se tälle palstalle kuuluu?Tyhmää kun joku discordissa käytti puhuessaan yks kaks Blind channelista lyhennettä BC, kun siitä voi luulla, että hän viittaa Bojaniinkin.
Ehkä hänellä on joku hätä, tai on kipeänä tms?En tiedä liittyy aiheeseen. Mulla on yks kaveri, joka asuu toisella puolella maata ja yleensä vastannut, mutta yhtäkkiä tänään ei ole vastannut ja enkö tiedä haluuko hän enään panostaaa ystävyyteen niin voiko joku auttaa
Sehän on ihan yleinen lyhenne Blind Channelista. Etkö ole aiemmin törmännyt.Tyhmää kun joku discordissa käytti puhuessaan yks kaks Blind channelista lyhennettä BC, kun siitä voi luulla, että hän viittaa Bojaniinkin.