Heippa
. Kirjoittelin ehkä 10 sivua sitten, jätin kierukan pois n.kk sitten ja kakkonen toiveena. Laitan nyt perään nimimerkin, ehkä rekisteröidyn jos tulee enempi kirjoitettua.
Siis mikähän juttu tää on, kaikkia oireita ollut… Oon neurooseissani tehnyt tässä kk aikana neljä testiä
. Nyt jos laskis kierukan jälkeisestä pienestä tyhjennysvuodosta niin pitäs alkaa menkat ihan just. Tissit arat ja kolmatta päivää migreeni. Tein testin, ei tosin aamupissa mutta nega.
Miten ootte muut tehny tässä yritysaikana, ootteko välttäneet tulehduskipulääkettä kun voi estää ovulaation? Soitin just teratologiseen kun menee noita migreenilääkkeitä. Siis riittäisi että plussasta vaihtaa, mutta pakkohan nuo kohtaukset on hoitaa ja saattaa olla ovulaation aikana migreeni
. Onpas vaikeeta. Mietin pitäiskö tässä jotenki alkaa testaa sitten sitä ovulaatiota niin voisin sitkuttaa väkisellä sen lähettyvillä ilman tulehduskipulääkettä. Paljonko noita ovistestejä menee teillä per kierto? En siis koskaan ole semmosta tehnyt
. Mietin, että tilaisin niitä ja raskaustestejä isomman kasan niin ei tarvii ravaa apteekissa kun pienen matkan päässä.
Mulla ei oo ollut selkeitä menkkoja hormonikierukan aikana. Missähän vaiheessa kannattaa käydä lääkärissä jos ei ala menkat? Haluaisin mahdollisimman otolliset olosuhteet raskautumiseen kun jo lähtökohtaisesti meillä olisi 5v ikäero esikoiseen ja ikääkin mulla jo on.
-Tikkunekku