vierailija
So? Katso käy myös Melanissa sillä klipillä.Katsoo about jokaista siinä kohtaa parvella kun laulaa heille.
So? Katso käy myös Melanissa sillä klipillä.Katsoo about jokaista siinä kohtaa parvella kun laulaa heille.
Niin, mutta ei se ole ollut mikään heitto Melanielle niin kuin joku alun perin väitti.So? Katso käy myös Melanissa sillä klipillä.
No ei tietenkään, en ajatellut että sellaista ois tosissaan väitettykään.Niin, mutta ei se ole ollut mikään heitto Melanielle niin kuin joku alun perin väitti.
Joskus ne viestit kannattaa ottaa tsoukkina. Täällä kirjoitetaan paljon puuta heinää.Niin, mutta ei se ole ollut mikään heitto Melanielle niin kuin joku alun perin väitti.
Itse olen tumpussa ja yhdessä ryhmächatissa. Näitä ketjuja lueskelen nykyään lähinnä viihdearvon takia.Missä muualla te kaikki BoJan, Jance, Jokereiden musa ym. fiilistelijät käytte? Harmittaa näiden ketjujen tilanne ja ajattelin siirtyä itsekin täältä kokonaan pois.
Jep. Eipä tänne viitsi enää mitään järkevää kirjoittaa.Itse olen tumpussa ja yhdessä ryhmächatissa. Näitä ketjuja lueskelen nykyään lähinnä viihdearvon takia.
Sama juttu. Mä käyn lähinnä täällä ja Jodelissa. Harmi jos täältäkin lähtee porukka pois kokonaan, musta tässä ketjussa oli viikonloppuna kivaakin keskustelua. Onko täällä muita enää, jotka aikoo käydä täällä? Mulle sopisi se kompostin Discordkin, jos joku sellaisen haluaa laittaa pystyyn.Missä muualla te kaikki BoJan, Jance, Jokereiden musa ym. fiilistelijät käytte? Harmittaa näiden ketjujen tilanne ja ajattelin siirtyä itsekin täältä kokonaan pois.
Mäkin siis tykkään juuri noista musa, BoJan, Jance ja Joksujen haastatteluihin ym. liittyvistä keskusteluista.Sama juttu. Mä käyn lähinnä täällä ja Jodelissa. Harmi jos täältäkin lähtee porukka pois kokonaan, musta tässä ketjussa oli viikonloppuna kivaakin keskustelua. Onko täällä muita enää, jotka aikoo käydä täällä? Mulle sopisi se kompostin Discordkin, jos joku sellaisen haluaa laittaa pystyyn.
Täällä kolmas, joka pyörii lähinnä näiden mainittujen asioiden takia täällä. Damonista olen myös tykännyt jutella. Kolmistaan ei taida oikein saada kompostia pystyyn?Mäkin siis tykkään juuri noista musa, BoJan, Jance ja Joksujen haastatteluihin ym. liittyvistä keskusteluista.
Damon on myös kiinnostava. Katsotaan jos illan mittaan ilmoittautuu muitakin. Mä voin keskustella täälläkin jos täällä on väkeä, viikonloppuna oli välillä. Tai Discord käy, miten vaan.Täällä kolmas, joka pyörii lähinnä näiden mainittujen asioiden takia täällä. Damonista olen myös tykännyt jutella. Kolmistaan ei taida oikein saada kompostia pystyyn?
Mua kans kiinnostaa keskustelu JO:sta ja niiden musiikista.
Mä tykkään tästä kompostista sen takia, että täällä voi käydä vähän syvällisempiä keskusteluja, kuin vaikka Jodelissa, vaikka muakin uuvuttaa tää palstojen meno. En tiedä onko oikein mitään muuta vastaavaa paikkaa? Se Discord kyllä vois olla jos sellainen haluttais.Mulla on myös paljolti mennyt maku näihin ketjuihin, mutta käyn aina välillä vielä Joksuista kirjoittelemassa. Riippuu vähän mikä on meno ja millaista porukkaa paikalla.
Discord olisi tosi hyvä, mutta itseäni häiritsisi se, että ne muutamat valittajat tulisi myös sinne lurkkaamaan ja ilkkuisi sitten siellä kirjoittaville täällä.Mä tykkään tästä kompostista sen takia, että täällä voi käydä vähän syvällisempiä keskusteluja, kuin vaikka Jodelissa, vaikka muakin uuvuttaa tää palstojen meno. En tiedä onko oikein mitään muuta vastaavaa paikkaa? Se Discord kyllä vois olla jos sellainen haluttais.
Tuo on totta. Ainahan vois vähän myöhemmin perustaa toisen pienemmän sillä porukalla, joka kirjoittelee, kunhan porukka on vähän käynyt tutuksi. Se olis varmaan ainoa keino estää tuo ilmiö.Discord olisi tosi hyvä, mutta itseäni häiritsisi se, että ne muutamat valittajat tulisi myös sinne lurkkaamaan ja ilkkuisi sitten siellä kirjoittaville täällä.
Se voisi olla vaihtoehto. Tai aloittaa homman ensin jollain sähköpostiringillä, mutta se olisi vähän kankeaa.Tuo on totta. Ainahan vois vähän myöhemmin perustaa toisen pienemmän sillä porukalla, joka kirjoittelee, kunhan porukka on vähän käynyt tutuksi. Se olis varmaan ainoa keino estää tuo ilmiö.
No eipä näillä ole enää edes viihdearvoa, useimmiten tulee vaan pahalle tuulelle silloin kun tänne eksyy. Joskus on silti vielä ihan kiva meno niinkuin tänä viikonloppuna, kun seurattiin Joksujen keikkoja, jonka takia täällä jaksaa käydä silloin tällöin kurkkimassa.Itse olen tumpussa ja yhdessä ryhmächatissa. Näitä ketjuja lueskelen nykyään lähinnä viihdearvon takia.
Mä kyllä monesti nauran kompostin jutuille. Tahatonta komiikkaa syntyy usein.No eipä näillä ole enää edes viihdearvoa, useimmiten tulee vaan pahalle tuulelle silloin kun tänne eksyy. Joskus on silti vielä ihan kiva meno niinkuin tänä viikonloppuna, kun seurattiin Joksujen keikkoja, jonka takia täällä jaksaa käydä silloin tällöin kurkkimassa.
Muakin on ne parhaimmillaan naurattanut kovastikin mut nykyään sitä oikeasti hauskaa juttua on ollut vähemmän ja väsyttävää enemmän. Eikä muut keskustelut oikein pysy koossa siellä välissä, niin kuin joskus aiemmin.Mä kyllä monesti nauran kompostin jutuille. Tahatonta komiikkaa syntyy usein.
Mäkin tykkäsin keikkaseurannastaNo eipä näillä ole enää edes viihdearvoa, useimmiten tulee vaan pahalle tuulelle silloin kun tänne eksyy. Joskus on silti vielä ihan kiva meno niinkuin tänä viikonloppuna, kun seurattiin Joksujen keikkoja, jonka takia täällä jaksaa käydä silloin tällöin kurkkimassa.
No jos tykkää tuollaisesta ilkeilevästä ja trollaavasta kirjoitustyylistä tai samojen asioiden jankkauksesta, muhun se ei oikein uppoa.Mä kyllä monesti nauran kompostin jutuille. Tahatonta komiikkaa syntyy usein.
Nykyään se on sitä jankkausta enimmäkseen.No jos tykkää tuollaisesta ilkeilevästä ja trollaavasta kirjoitustyylistä tai samojen asioiden jankkauksesta, muhun se ei oikein uppoa.