K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä muualla te kaikki BoJan, Jance, Jokereiden musa ym. fiilistelijät käytte? Harmittaa näiden ketjujen tilanne ja ajattelin siirtyä itsekin täältä kokonaan pois.
Sama juttu. Mä käyn lähinnä täällä ja Jodelissa. Harmi jos täältäkin lähtee porukka pois kokonaan, musta tässä ketjussa oli viikonloppuna kivaakin keskustelua. Onko täällä muita enää, jotka aikoo käydä täällä? Mulle sopisi se kompostin Discordkin, jos joku sellaisen haluaa laittaa pystyyn.

vierailija
Sama juttu. Mä käyn lähinnä täällä ja Jodelissa. Harmi jos täältäkin lähtee porukka pois kokonaan, musta tässä ketjussa oli viikonloppuna kivaakin keskustelua. Onko täällä muita enää, jotka aikoo käydä täällä? Mulle sopisi se kompostin Discordkin, jos joku sellaisen haluaa laittaa pystyyn.
Mäkin siis tykkään juuri noista musa, BoJan, Jance ja Joksujen haastatteluihin ym. liittyvistä keskusteluista.

vierailija
Täällä kolmas, joka pyörii lähinnä näiden mainittujen asioiden takia täällä. Damonista olen myös tykännyt jutella. Kolmistaan ei taida oikein saada kompostia pystyyn?
Damon on myös kiinnostava. Katsotaan jos illan mittaan ilmoittautuu muitakin. Mä voin keskustella täälläkin jos täällä on väkeä, viikonloppuna oli välillä. Tai Discord käy, miten vaan.

vierailija
Mulla on myös paljolti mennyt maku näihin ketjuihin, mutta käyn aina välillä vielä Joksuista kirjoittelemassa. Riippuu vähän mikä on meno ja millaista porukkaa paikalla.
Mä tykkään tästä kompostista sen takia, että täällä voi käydä vähän syvällisempiä keskusteluja, kuin vaikka Jodelissa, vaikka muakin uuvuttaa tää palstojen meno. En tiedä onko oikein mitään muuta vastaavaa paikkaa? Se Discord kyllä vois olla jos sellainen haluttais.

vierailija
Mä tykkään tästä kompostista sen takia, että täällä voi käydä vähän syvällisempiä keskusteluja, kuin vaikka Jodelissa, vaikka muakin uuvuttaa tää palstojen meno. En tiedä onko oikein mitään muuta vastaavaa paikkaa? Se Discord kyllä vois olla jos sellainen haluttais.
Discord olisi tosi hyvä, mutta itseäni häiritsisi se, että ne muutamat valittajat tulisi myös sinne lurkkaamaan ja ilkkuisi sitten siellä kirjoittaville täällä.

vierailija
Discord olisi tosi hyvä, mutta itseäni häiritsisi se, että ne muutamat valittajat tulisi myös sinne lurkkaamaan ja ilkkuisi sitten siellä kirjoittaville täällä.
Tuo on totta. Ainahan vois vähän myöhemmin perustaa toisen pienemmän sillä porukalla, joka kirjoittelee, kunhan porukka on vähän käynyt tutuksi. Se olis varmaan ainoa keino estää tuo ilmiö.

vierailija
Itse olen tumpussa ja yhdessä ryhmächatissa. Näitä ketjuja lueskelen nykyään lähinnä viihdearvon takia.
No eipä näillä ole enää edes viihdearvoa, useimmiten tulee vaan pahalle tuulelle silloin kun tänne eksyy. Joskus on silti vielä ihan kiva meno niinkuin tänä viikonloppuna, kun seurattiin Joksujen keikkoja, jonka takia täällä jaksaa käydä silloin tällöin kurkkimassa.

vierailija
No eipä näillä ole enää edes viihdearvoa, useimmiten tulee vaan pahalle tuulelle silloin kun tänne eksyy. Joskus on silti vielä ihan kiva meno niinkuin tänä viikonloppuna, kun seurattiin Joksujen keikkoja, jonka takia täällä jaksaa käydä silloin tällöin kurkkimassa.
Mä kyllä monesti nauran kompostin jutuille. Tahatonta komiikkaa syntyy usein. 😁

vierailija
Hei pitäiskö ottaa vähän lukua montako meitä on ja mitä mieltä kukakin on noista vaihtoehdoista?

Mä voin aloittaa. Discord kävis mulle ja sit uusi, jos sinne tulee uteliaat jotka valittaa muualla. Äänestäisin ehkä tätä. Myös tuo sähköpostirinki käy, mitä joku ehdotti, pitäis varmaan tehdä joku anonyymi osoite sitä varten. Voin myös pysyä täällä, jos kaikki muut ei katoa täältä. 😄

Yhteistyössä