vierailija
Ei se varmaan ole mun mielipiteestä kiinni.Okei, kuka teidän mielestä joksuista on veturin ja kuka perävaunun ystävä?
Ei se varmaan ole mun mielipiteestä kiinni.Okei, kuka teidän mielestä joksuista on veturin ja kuka perävaunun ystävä?
Mä luulen et tälläisiä analysointeja ja tulkintoja tekee lähinnä keski-iän ylittäneet naiset.Jodelissa oli myös JO-keikkaraportti, ja miten virkistävää olikaan lukea raporttia, jossa ei analysoida jokaisen bändinjäsenen jokaista ilmettä ja tehdä tulkintoja heidän psyykkisestä ja fyysisestä voinnistaan.
Tottakai on, mutta onko junassa ollut myös muita…Onkohan H ja B junailleet
Äh, liian vaivalloista. Varmaan keskittyneet pelkkään tikkarin imemiseen.Tottakai on, mutta onko junassa ollut myös muita…
Puhuttiinkin B:stä ja H:staPyh, eiköhän B ja K ole kumpikin tortun ja piparin perään. Ei ne mitään junaile banaanit suussa.
Puhuttiinkin B:stä ja H:sta
Vähän on vanha vitsi jo.Puhuttiinkin B:stä ja H:sta
No jos on noin herkkis, on syytäkin pysyä pois.Fiksulta hän minusta kuulostaa. Harmi kun osa järkevistä kirjoittajista on lähtenyt tosishippaajien ja trollien takia täältäkin pois.
Mutta onko junassa siis ollut muita? Tykkääkö molemmat junailusta?Puhuttiinkin B:stä ja H:sta
🥱Mutta onko junassa siis ollut muita? Tykkääkö molemmat junailusta?
Sä voit kysyä seuraavassa livessä sitä.Mutta onko junassa siis ollut muita? Tykkääkö molemmat junailusta?
Ihana BoitsuOli kirjoittanut toisellekin fanille sen, varmaan muillekin. Ja kuulemma kysellyt kaikilta englantia puhuneilta, että ovatko he Suomesta 🥹
Okei eli tuo oli läppää, mut oli kuitenkin kirjoittanut että Peliä? Kivasti huomioi Suomea ja suomalaisia usein.Ihana Boitsu
Kuvia eiliseltä keikalta. Ja tuo eka kuva B:stä ja Janista
Hieno kuvasettiKuvia eiliseltä keikalta. Ja tuo eka kuva B:stä ja Janista
Ananaslongino on selvästi hänen juttuJodelissa joku oli vienyt ylimääräisen ananaslonkeron Joksuille ja Jan oli ottanut kuulemma sen heti itselleen
Vaihtelua persikan makuiselleAnanaslongino on selvästi hänen juttu
Mun mielestä B ei edes katsonut Melania siinä klipillä.Joku oli linkittänyt kompostiin kun B vilkutteli parvelle, missä Melani oli katsomassa ja lauloi Stephanieta samalla ”live ain’t built for people like me”, ehkä oli pieni heitto siihen suuntaan. Ennen kuin joku ottaa liian todesta, niin tarkoitan että humoristinen heitto, kaikki ei ole kamalan vakavaa aina.
Ei niin, joku taas keksinyt mielestään hyvän jutun.Mun mielestä B ei edes katsonut Melania siinä klipillä.