vierailija
JooMelani oli Joksujen keikalla
Tämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGd2Mw9uW/
JooMelani oli Joksujen keikalla
Krisin perhekin tai perhettä oli.Melani oli Joksujen keikalla
Ei ole minun kirjoituksia.Härpättääkö?
Mikäs härpättäjä olet?Ei ole minun kirjoituksia.
Siis mitä, Ei Kärtsä ole itse jakanut yhtään mitään tietoja. Tänne jaetut tiedot perustuvat nimenomaan stalkkaukseen eli yhdistellään eri lähteistä asioita ja päätellään. K tai sisustaja ei ole maininnut yhtään mitään sijainnista. Normaalit ihmiset, siis oikeasti normaalit ihmiset eivät ala vertailemaan kuvia ja etsimään rakennuttajan tms sivuilta tietoja asunnoista. Siis oikeastiko tämä on jonkun mielestä Kärtsän jakamiin tietoihin perustuvaa?Tämä ei toimi samalla tyylillä että voit ennakkosensuroida. Mitään vainoamistahan tuossa ei ole eli taas lähtee nyt juttu vähän laukalle. Stalkkauskin on vähän niin ja näin kun keskustellaan K itsensä jakamista tiedoista.
Joo
Tämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGd2Mw9uW/
Mitä tarkoittaa?Mikäs härpättäjä olet?
Tietäjät tietääMitä tarkoittaa?
Eli ei koske minua, mitä sitten huutelet.Tietäjät tietää
Ei sinua, mutta on täällä selkeesti ainakin yks!Eli ei koske minua, mitä sitten huutelet.
Näinpä. Mutta ihminen on etevä selittelemään asiat itselleen edullisesti ettei ala omatuntoa pistämään, niin kuin tässäkin tapauksessa.Siis mitä, Ei Kärtsä ole itse jakanut yhtään mitään tietoja. Tänne jaetut tiedot perustuvat nimenomaan stalkkaukseen eli yhdistellään eri lähteistä asioita ja päätellään. K tai sisustaja ei ole maininnut yhtään mitään sijainnista. Normaalit ihmiset, siis oikeasti normaalit ihmiset eivät ala vertailemaan kuvia ja etsimään rakennuttajan tms sivuilta tietoja asunnoista. Siis oikeastiko tämä on jonkun mielestä Kärtsän jakamiin tietoihin perustuvaa?
Mä luin just Niko Saarisen haastattelun. Hän kertoi miten ihmiset yrittivät mukien, talojen seinien jne. perusteella selvittää googlen avulla, että missä hän viettää aikaansa ja mikä hänen seuraava projektinsa oli.Hei, jos aiotte jatkaa Kärtsän asumisen stalkkausta ja julistatte tietojanne täällä, teen kaikkieni että tämä palsta suljetaan. Vttuttaa niin paljon tollanen kuspäisyys. Ehkä ilmiantoihin osallistuu muutkin, jotka on samaa mieltä siitä, että nyt mennään alueelle, joka alkaa muistuttaa vainoamista.
Koskee montaa muuta meistä.Eli ei koske minua, mitä sitten huutelet.
Eikö sillä se rakennusfirman nimikin ollut jossain näkösällä, hieman liikaa tietoa kyllä K jakanut.Näinpä. Mutta ihminen on etevä selittelemään asiat itselleen edullisesti ettei ala omatuntoa pistämään, niin kuin tässäkin tapauksessa.
Eli näitä Häärijä kirjoittajia vai?Koskee montaa muuta meistä.
Mitä kettua nyt taas!Koskee montaa muuta meistä.
Ei se silti tarkoita sitä, että on OK levitellä hänen asuintietojaan julkisella keskustelupalstalla.Eikö sillä se rakennusfirman nimikin ollut jossain näkösällä, hieman liikaa tietoa kyllä K jakanut.
No eiEli näitä Häärijä kirjoittajia vai?
Oot niin pihalla!Eli näitä Häärijä kirjoittajia vai?
Sitähän just näilläkin palstoilla on tehty jo yli puolitoista vuotta. Selvitelty missä kukin on, on ollut ja mitä jokin pieni yksityiskohta voisi tarkoittaa. Samaahan tekee lehdetkin. Ei siinä kauaa mennyt kun K Malediivien loma oli selvitetty jostain vesitason kirjoituksesta. Ja mikäpäs siinä.Mä luin just Niko Saarisen haastattelun. Hän kertoi miten ihmiset yrittivät mukien, talojen seinien jne. perusteella selvittää googlen avulla, että missä hän viettää aikaansa ja mikä hänen seuraava projektinsa oli.
Nimenomaan näin. Eri lähteissä julkaistujen tiedonmurusten yhdistely ON stalkkausta. Rakennusfirma tai sisustaja ei taatusti ole kertonut missään, että tässä on Kärtsän asunto. Kärtsäkin on vain yhden stoorin laittanut aikoinaan siitä, että osti asunnon tältä tietyltä taholta. Mitään muuta tietoa hän ei ole jakanut varsinkaan sijaintiin liittyen.Ei se silti tarkoita sitä, että on OK levitellä hänen asuintietojaan julkisella keskustelupalstalla.
Niin, K on jakanut tietoa asunnostaan, rakennuttajasta jne ja lisäksi asunto on näkynyt stooreissa.Siis mitä, Ei Kärtsä ole itse jakanut yhtään mitään tietoja. Tänne jaetut tiedot perustuvat nimenomaan stalkkaukseen eli yhdistellään eri lähteistä asioita ja päätellään. K tai sisustaja ei ole maininnut yhtään mitään sijainnista. Normaalit ihmiset, siis oikeasti normaalit ihmiset eivät ala vertailemaan kuvia ja etsimään rakennuttajan tms sivuilta tietoja asunnoista. Siis oikeastiko tämä on jonkun mielestä Kärtsän jakamiin tietoihin perustuvaa?
Niko sanoi aika nasevasti, kun käski ihmisiä auttamaan Ukrainassa asuvia niiden sovellusten avulla sen sijaan, että vaklaavat häntä.Sitähän just näilläkin palstoilla on tehty jo yli puolitoista vuotta. Selvitelty missä kukin on, on ollut ja mitä jokin pieni yksityiskohta voisi tarkoittaa. Samaahan tekee lehdetkin. Ei siinä kauaa mennyt kun K Malediivien loma oli selvitetty jostain vesitason kirjoituksesta. Ja mikäpäs siinä.
Joo tässä näkyy!Niin, K on jakanut tietoa asunnostaan, rakennuttajasta jne ja lisäksi asunto on näkynyt stooreissa.