V
vierailija
Vieras
Huh, tofu-kanamakkarakorvike se vasta järkkyä onkin! Siinä saa vessanpönttökin kyytiä.B on kasvissyöjä nykyään S:n takia. Vetää vaan tofua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huh, tofu-kanamakkarakorvike se vasta järkkyä onkin! Siinä saa vessanpönttökin kyytiä.B on kasvissyöjä nykyään S:n takia. Vetää vaan tofua.
No mitä muita syitä on antaa Bojanille tuollainen koru. Miksi juuri Jerestä muistuttava koru. Muistuttamaan heidän ystävyydestäänkö?Millälailla toi on shippikoru? Jos siinä lukee siis Jerč? Ovat faneille tärkeä kaksikko shippamattakin.
Onpa täällä ilkeämielistä porukkaa tänään.Ei, vaan Boitsun. Uuuh, ei tarvitse edes eturiviin päästä niin se lemahtaa sieltä lavalta. Mutta hyvä niin, kuuluuhan se miehen olemuksiin.
No mitä muita syitä on antaa Bojanille tuollainen koru. Miksi juuri Jerestä muistuttava koru. Muistuttamaan heidän ystävyydestäänkö?
Minua myös. Ilmeisesti showtime on "ennen puoltayötä" paikan instan mukaan.Minua![]()
Siellä Loimaalla on ravintolan jälkiruokana Käärijän pina colada moussea. Kivaa pikkupanostusta keikkaan.
Oisko Voittaja mitään?Ok. Mikä lempinimi sulle keksitään, jotta voit astua kehään?
Millä tavalla?Mä arvasin, että Käärijä fanit yrittävät ajaa meitä JO faneja täältä pois.
Ja minua, ois kiva tietää milloin showtime, jos vois oottaa H:n liveä. Täällä nyt joku trollihyökkäys, niin vaikea seurata.Minua
Ei mitään tarkkaa aikaa?Minua myös. Ilmeisesti showtime on "ennen puoltayötä" paikan instan mukaan.
Musta on jotenkin hauska, että nää ulkkikset on mennyt tonneJoo ja siellä on nyt paikalla ulkkiksiakin. Onhan toi ainutlaatuinen juttu tolle paikalle ja ei voi muuta kun arvostaa K:n tiimiä
Ei ilmeisesti sen tarkempaa ja tuo oli paikan stooreissa.Ei mitään tarkkaa aikaa?
Kuulema ei ole tarkkaa aloitusaikaa, vaan tuo keikka on semmoinen yökerhotyylinen että ensin hengataan baarin puolella ja esitys alkaa joskus lähempänä keskiyötä.Ja minua, ois kiva tietää milloin showtime, jos vois oottaa H:n liveä. Täällä nyt joku trollihyökkäys, niin vaikea seurata.
Täytyykö se sanoa taas, S on vain ystävä ja kollega.B on kasvissyöjä nykyään S:n takia. Vetää vaan tofua.
Miksei kyseessä vois olla jokin "paitamaali"? Luulis nyt että on joku sellainen.Eli stoorin mukaan Joksut jää keikan jälkeen leimaamaan paitoja merch pisteelle? Sitä paitaa ei ehkä pysty sit pesemään ettei musteet leviä, mut tietty jos haluaa sen muuten muistoksi.
Näköjään jakautui vähän tällein nyt, joo. Tosin K:n keikalta tuskin saadaan mitään matskua ennen kuin puolenyön jälkeen. Ellei joku satu livettämään vähän.Ei jaksaisi näissä kahdessa ketjussa juosta edestakainen, joten täälläkö puhutaan tänään K:sta ja toisessa ketjussa JO:sta?
Onko huumori tuttu käsite? Vai ajattelitko että ihan tosissaan B haluaa popsia vain kanamakkaroita päivät pitkät nykyään ja S tofumakkaroineen ois tukenut siihen väliin?Täytyykö se sanoa taas, S on vain ystävä ja kollega.
Jos Härtsä taas livettäis…Näköjään jakautui vähän tällein nyt, joo. Tosin K:n keikalta tuskin saadaan mitään matskua ennen kuin puolenyön jälkeen. Ellei joku satu livettämään vähän.