Kukaan ei keksi päästään pakasteallasta tiedät sen.Ei jodel noin toimi
K:n luona se asuu ja on niiden nähty pussaavankinNo ei asunut. Jukka asuu Oulussa tyttöystävänsä janssa ja kun se tulee pk seudulle, se yöpyy K:n (ja gf:n) kämpässä.
Saako sen pakastettuna pakastealtaalta?53 egee, lähteekö?
Itse oon keksinyt päästäni vaikka mitä juttuja. Pitääpä tulla jodeliin tai tänne joku päivä trollaamaan kun uskot mitä vaan.Kukaan ei keksi päästään pakasteallasta tiedät sen.
K ja B paluu Kyprokselta Hki-Vantaalle ja Miken autoon, löytyy K:n europassista. Täytyykin tallentaa se ihana pätkä itselle.Mikä on tää lentokenttävideo mistä täällä usein puhutaan?
Pakasteallas-jutuista ei valehdella.Itse oon keksinyt päästäni vaikka mitä juttuja. Pitääpä tulla jodeliin tai tänne joku päivä trollaamaan kun uskot mitä vaan.
Ja olihan ne pakastealtaalla, niin ei voi olla muuta kuin suurta rakkautta!K:n luona se asuu ja on niiden nähty pussaavankin
Ah, kiitos. En oikein tiedä mikä tuo europassikaan mutta ehkä pärjään ilman.K ja B paluu Kyprokselta Hki-Vantaalle ja Miken autoon, löytyy K:n europassista. Täytyykin tallentaa se ihana pätkä itselle.
Älä tule sinne, siellä on hyvä meno!Ah, kiitos. En oikein tiedä mikä tuo europassikaan mutta ehkä pärjään ilman.
Niinpä, minäkin aluksi ajattelin että ovat vain hyviä ystäviä mutta sitten luin siitä pakastealtaalla vierailusta. Ja heillähän oli niitä 10 tunnin puheluita myös.Ja olihan ne pakastealtaalla, niin ei voi olla muuta kuin suurta rakkautta!
Älä nyt ihan tyhmäksi heittäydy.Ei hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?
Ihanaa tosirakkauttaNiinpä, minäkin aluksi ajattelin että ovat vain hyviä ystäviä mutta sitten luin siitä pakastealtaalla vierailusta. Ja heillähän oli niitä 10 tunnin puheluita myös.
Festarit on aina loppujen lopuksi karjalaumameininkiä.Juu, mutta sellaista karjalaumameininkiä sitten. Olis kiva, jos hotellit kävelyetäisyydellä, mutta on yli 5 km. Se tätä edeltänyt festarihan välillä ollut lähempänä keskustaa, miksihän tää piti laittaa tuonne.
Tää oli mullakin se hetki. Yhdessäasumiset ja pusut nyt voi olla vaan hämäystä, mutta että olivat pakastealtalla!Niinpä, minäkin aluksi ajattelin että ovat vain hyviä ystäviä mutta sitten luin siitä pakastealtaalla vierailusta. Ja heillähän oli niitä 10 tunnin puheluita myös.
Korkeakulttuurisempi?Kulttuurisempi?
Haha, luin sen itsekin vasta nyt, kun olin viestin aamukiireessä näpytellyt!Kiva sana tuo festivaari. Hyvä artikkeli.
T. Festimummo
Ei vaan sinä kuvittelet sen päässäsi ja K ihastelee vain Bojania oikeasti.Ihana kun K tiisailee Johannes-shipillä tuossa uudessa YLEX-klipissä. <3 Ovat kyl herttaiset ja karismaattiset yhdessä.
Se oli kyllä vuoden kuumin kohtausIhana kun K tiisailee Johannes-shipillä tuossa uudessa YLEX-klipissä. <3 Ovat kyl herttaiset ja karismaattiset yhdessä.
Ei vaan sinä kuvittelet sen päässäsi ja K ihastelee vain Bojania oikeasti.
Tämän vitsiksi tekeminen ei poista K ja B suhteen erityisasemaa, pöntöt.Tää oli mullakin se hetki. Yhdessäasumiset ja pusut nyt voi olla vaan hämäystä, mutta että olivat pakastealtalla!
Pakasteallas-jutuista ei valehdella.
Maksullinen alusta (15€), jonne tuli kuva- ja videomateriaalia eurotouriltaAh, kiitos. En oikein tiedä mikä tuo europassikaan mutta ehkä pärjään ilman.
Se oli kyllä vuoden kuumin kohtaus