K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on ficci eikä mikään totuus tapahtumista, pölhö. Miten voi aikuinen? ihminen olla noin syvällä jossain keksityssä rakkaussuhteessa...
Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.

vierailija
Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Ei hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?

vierailija
Ei hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?

vierailija
Näitkö itse heidät pakastealtailla vai miten osaat jonkun jodlauksen perusteella sanoa miltä he näytti :D

vierailija
En todellakaan oo ollut S-suhteen kuvittelija. B on sanonut että ovat ystäviä Kn kanssa niin tää on mun mielestä tosi ärsyttäävää että jotkut ei millään voi sitä uskoa ja kuitenkin samaan aikaan saarnataan Bn sanomisista Sn suhteen.

vierailija
No en minä niitä Turkuunkaan halua ei sillä, mutta vaikka Allas. En tullutkaan ajatelleeksi taksi, mutta veloitetaankohan siitäkin jotain 50 eur 5 km matkalta niinkuin Helsingissä. Minulle tosin myöhemmin sanottiin toi hinta ei saisi olla noin paljoa, tiedä sitten.
Altaalla ei taideta festareita järjestää ja ne nyt taitaa olla niitä ensisijaisia kesäkeikkapaikkoja joksuille.

Yhteistyössä