vierailija
Olihan, lentokenttävideossakin vaikutti ihan niin ja loma oli ollut perfect B:n mielestä, on varmaan käynyt ton puutarhan ficin mukaan siellä lomalla.Ei se ollut mikään lemmenloma. pölhö.
Olihan, lentokenttävideossakin vaikutti ihan niin ja loma oli ollut perfect B:n mielestä, on varmaan käynyt ton puutarhan ficin mukaan siellä lomalla.Ei se ollut mikään lemmenloma. pölhö.
Mulla ois, paljon tarjoot?Onkohan rypäle vielä myynnissä
Se on ficci eikä mikään totuus tapahtumista, pölhö. Miten voi aikuinen? ihminen olla noin syvällä jossain keksityssä rakkaussuhteessa...Olihan, lentokenttävideossakin vaikutti ihan niin ja loma oli ollut perfect B:n mielestä, on varmaan käynyt ton puutarhan ficin mukaan siellä lomalla.
53 egee, lähteekö?Mulla ois, paljon tarjoot?
Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.Se on ficci eikä mikään totuus tapahtumista, pölhö. Miten voi aikuinen? ihminen olla noin syvällä jossain keksityssä rakkaussuhteessa...
Ei hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Joo pakastealtaat on nykyisin se juttu, ei kannata veljen kanssa mennäEi hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?
Nyt menee jo yli, en enää usko sun olevan muuta kuin trolli.Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Ei hitto olin just viikonloppuna veljeni kanssa pakastealtaalla ostamassa mutakakkua, luultiinkohan meitä pariskunnaksi?Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Näitkö itse heidät pakastealtailla vai miten osaat jonkun jodlauksen perusteella sanoa miltä he näyttiOlitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Älä ny, olihan ne PAKASTEALTAILLA!Nyt menee jo yli, en enää usko sun olevan muuta kuin trolli.
Pakastealtaalla pariskuntamaisesti oleilu katkaisi kamelin selän. Nauratti kyllä, eipä siinä.Älä ny, olihan ne PAKASTEALTAILLA!
Etkö tiennyt vielä, että pakastealtailla hengaillaan nykyisin vaan sen oman hanipöön kanssa?Näitkö itse heidät pakastealtailla vai miten osaat jonkun jodlauksen perusteella sanoa miltä he näytti
Jep, pakastealtaat on Helsingissä nykyään sinkuilta kielletty.Etkö tiennyt vielä, että pakastealtailla hengaillaan nykyisin vaan sen oman hanipöön kanssa?
Pyh, faktatietoa on pakasteallaskin, toisin kuin sinun B:lle keksimät matkat.Nyt menee jo yli, en enää usko sun olevan muuta kuin trolli.
Ai niin joo se Seiskan juttuJa K oli keväällä Jukan kanssa nähty pakastealtailla ja nehän asu silloin yhdessä
Onpas se K kova hengaamaan pakastealtailla.Ja K oli keväällä Jukan kanssa nähty pakastealtailla ja nehän asu silloin yhdessä
No ei ole, jodelista peräisin ja se oj vielä katosi paikalta kun muut laittoi kysymyksiä.Pyh, faktatietoa on pakasteallaskin, toisin kuin sinun B:lle keksimät matkat.
En todellakaan oo ollut S-suhteen kuvittelija. B on sanonut että ovat ystäviä Kn kanssa niin tää on mun mielestä tosi ärsyttäävää että jotkut ei millään voi sitä uskoa ja kuitenkin samaan aikaan saarnataan Bn sanomisista Sn suhteen.Olitko itse S suhteen kuvittelija? K ja B sentään todisteita heidän samassa paikassa olostaan ja aivan hyvin on voinut something more mennä eteenpäin niinkuin luulenkin, ja B tuli vielä Suomeenkiin, pakastealtaillakin vähän pariskuntatyyliin olleet myöskin.
Meni varmaan nukkumaan ei se poista todenoloa, koska B oli silloin vielä sanonut tapaavansa K:n niille tytöille. Ruissin halausta juhlivat K:n kaverit myös. Onhan siihen joku syy.No ei ole, jodelista peräisin ja se oj vielä katosi paikalta kun muut laittoi kysymyksiä.
No ei asunut. Jukka asuu Oulussa tyttöystävänsä janssa ja kun se tulee pk seudulle, se yöpyy K:n (ja gf:n) kämpässä.Ja K oli keväällä Jukan kanssa nähty pakastealtailla ja nehän asu silloin yhdessä
Voi luoja sä näköjään uskot mitä vaanMeni varmaan nukkumaan ei se poista todenoloa, koska B oli silloin vielä sanonut tapaavansa K:n niille tytöille. Ruissin halausta juhlivat K:n kaverit myös. Onhan siihen joku syy.
Mäpäs lähden heti pakastealtaalle, käykö se s- vai k-kaupassa?Onpas se K kova hengaamaan pakastealtailla.
Ei jodel noin toimiMeni varmaan nukkumaan ei se poista todenoloa, koska B oli silloin vielä sanonut tapaavansa K:n niille tytöille. Ruissin halausta juhlivat K:n kaverit myös. Onhan siihen joku syy.
Altaalla ei taideta festareita järjestää ja ne nyt taitaa olla niitä ensisijaisia kesäkeikkapaikkoja joksuille.No en minä niitä Turkuunkaan halua ei sillä, mutta vaikka Allas. En tullutkaan ajatelleeksi taksi, mutta veloitetaankohan siitäkin jotain 50 eur 5 km matkalta niinkuin Helsingissä. Minulle tosin myöhemmin sanottiin toi hinta ei saisi olla noin paljoa, tiedä sitten.