K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Striimiluvut taas päivittyneet. Lipsillä nyt 62 062 striimikertaa. Top 4 uusista biiseistä alkaa näkyä. Lips, muzika za decu 51 665 (tosin ekana oleminen varmasti vaikuttaa), mesto duhov 48 921 ja Ako Toga 44 537

vierailija
Striimiluvut taas päivittyneet. Lipsillä nyt 62 062 striimikertaa. Top 4 uusista biiseistä alkaa näkyä. Lips, muzika za decu 51 665 (tosin ekana oleminen varmasti vaikuttaa), mesto duhov 48 921 ja Ako Toga 44 537
Lips varmaan kohta syrjäyttää Umazane mislin sieltä profiilin top 5:stä. Itse asiassa oon ihmetellyt miten se aina roikkuu siellä kun se ei fandomissa ole mikään supersuosittu. Ehkä sillä on paljon sellaisia mainstream-kuuntelijoita Sloveniassa.

vierailija
Osaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?

Mulla on tällä hetkellä top 10:ssa:
Metulji, Vse kar vem, Demoni, Ne bi smel, Novi val, Bluza, Lips, Sonce, Ako toga vise nece biti, Stephanie

vierailija
Osaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?

Metulji, Vse kar vem, Demoni, Ne bi smel, Novi val, Bluza, Lips, Sonce, Ako toga vise nece biti, Stephanie
Apua vaikee valita, mut varmaan satunnaisessa järjestyksessä: Lips, Ako Toga, Sonce, Bluza, Plastika, Novi val, Metulji, A sem ti povedal, Dopamin ja Ngvot

vierailija

Ja nää mun oli siis levyjen mukaan järjestyksessä, parhausjärjestys on tällä hetkellä liian vaikea päättää 😅

vierailija

Tein just hiljattain sen Tumpussa olleen bracketin ja sen mukaan mun top 10 on:

1vem de gres
2ako toga više neće biti
3tokio
4mesto duhov
5bluza
6demoni
7sta bih ja
8vse kar vem
9katrina
10dopamin

Ei tuo ehkä ihan täysin paikkansapitävä ole kun lempparit aina vaihtuu, mutta kyllä tuossa mun suosikkeja on ja kärjessä niitä joita kuuntelen kaikkein eniten.

vierailija

Mun tän hetkinen TOP10 (ei järjestyksessä): Demoni, Bluza, Stephanie, Dopamin, Lips, A sem ti povedal, Sonce, Vem da gres, Ne bi smel & Metulji.

vierailija
Lips varmaan kohta syrjäyttää Umazane mislin sieltä profiilin top 5:stä. Itse asiassa oon ihmetellyt miten se aina roikkuu siellä kun se ei fandomissa ole mikään supersuosittu. Ehkä sillä on paljon sellaisia mainstream-kuuntelijoita Sloveniassa.
Mä ihmettelen myös että kuka hitsi sitä kuuntelee aina vaan. Onkohan se jollain soittolistalla?

Yhteistyössä