vierailija
Kun ajattelee Härtsän hahmoa, niin tuskin hänen huulensa nostavat biisin suosiota.Tietty fanikunta tykkää, kun tietää, että kertoo Härtsän huulista
Kun ajattelee Härtsän hahmoa, niin tuskin hänen huulensa nostavat biisin suosiota.Tietty fanikunta tykkää, kun tietää, että kertoo Härtsän huulista
🥱Mitäs luulette, että H ja B ostaa toisilleen joululahjaksi?
🥱Kun ajattelee Härtsän hahmoa, niin tuskin hänen huulensa nostavat biisin suosiota.
Ja TO PE LA kärpyllä neljän keikan putki!Perjantaina Joksujen kiertueen eka keikka!
Haluaisin niin nähdä sen! Voi kun saatais liveä sieltä..!Perjantaina Joksujen kiertueen eka keikka!
Harmi, kun Joksujen keikoilta ei kauheesti livejä oo tullut. Mut ainakin varmasti klippejä saadaan!Haluaisin niin nähdä sen! Voi kun saatais liveä sieltä..!
Joo, niitä ainakin toivottavasti. Jospa Safursey menis keikalle, niin tulis keikkavideoitakin myöhemmin, jos kukaan ei livetä.Harmi, kun Joksujen keikoilta ei kauheesti livejä oo tullut. Mut ainakin varmasti klippejä saadaan!
Joo🥹 Mutta antaa hänen pitää somelomaa, nyt varmaan kiireitä. Ja torstaina taas saadaan seuraavan kerran keikkakontenttiaIkävä K:n somejuttuja. :'(
Lips varmaan kohta syrjäyttää Umazane mislin sieltä profiilin top 5:stä. Itse asiassa oon ihmetellyt miten se aina roikkuu siellä kun se ei fandomissa ole mikään supersuosittu. Ehkä sillä on paljon sellaisia mainstream-kuuntelijoita Sloveniassa.Striimiluvut taas päivittyneet. Lipsillä nyt 62 062 striimikertaa. Top 4 uusista biiseistä alkaa näkyä. Lips, muzika za decu 51 665 (tosin ekana oleminen varmasti vaikuttaa), mesto duhov 48 921 ja Ako Toga 44 537
Joo eiköhän Lips kohta tuossa top 5 listassa ole. On kyllä upea biisiLips varmaan kohta syrjäyttää Umazane mislin sieltä profiilin top 5:stä. Itse asiassa oon ihmetellyt miten se aina roikkuu siellä kun se ei fandomissa ole mikään supersuosittu. Ehkä sillä on paljon sellaisia mainstream-kuuntelijoita Sloveniassa.
Apua vaikee valita, mut varmaan satunnaisessa järjestyksessä: Lips, Ako Toga, Sonce, Bluza, Plastika, Novi val, Metulji, A sem ti povedal, Dopamin ja NgvotOsaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?
Mulla on tällä hetkellä top 10:ssa:
Metulji, Vse kar vem, Demoni, Ne bi smel, Novi val, Bluza, Lips, Sonce, Ako toga vise nece biti, Stephanie
Ja nää mun oli siis levyjen mukaan järjestyksessä, parhausjärjestys on tällä hetkellä liian vaikea päättääOsaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?
Metulji, Vse kar vem, Demoni, Ne bi smel, Novi val, Bluza, Lips, Sonce, Ako toga vise nece biti, Stephanie
Apua vaikee valita, mut varmaan satunnaisessa järjestyksessä: Lips, Ako Toga, Sonce, Bluza, Plastika, Novi val, Metulji, A sem ti povedal, Dopamin ja Ngvot
Tein just hiljattain sen Tumpussa olleen bracketin ja sen mukaan mun top 10 on:Osaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?
1 | vem de gres |
2 | ako toga više neće biti |
3 | tokio |
4 | mesto duhov |
5 | bluza |
6 | demoni |
7 | sta bih ja |
8 | vse kar vem |
9 | katrina |
10 | dopamin |
Mun tän hetkinen TOP10 (ei järjestyksessä): Demoni, Bluza, Stephanie, Dopamin, Lips, A sem ti povedal, Sonce, Vem da gres, Ne bi smel & Metulji.Osaatteko sanoamikö on teidän top 10 Joksujen biiseistä? Ei tartte olla välttämättä järjestyksessä. Kiinnostais miten teillä sekoittuu eri levyjen biisit?
Ihan kivasti näyttää uudet biisit ottaneen tilaa top kympistä teilläkin.Mun tän hetkinen TOP10 (ei järjestyksessä): Demoni, Bluza, Stephanie, Dopamin, Lips, A sem ti povedal, Sonce, Vem da gres, Ne bi smel & Metulji.
Mä ihmettelen myös että kuka hitsi sitä kuuntelee aina vaan. Onkohan se jollain soittolistalla?Lips varmaan kohta syrjäyttää Umazane mislin sieltä profiilin top 5:stä. Itse asiassa oon ihmetellyt miten se aina roikkuu siellä kun se ei fandomissa ole mikään supersuosittu. Ehkä sillä on paljon sellaisia mainstream-kuuntelijoita Sloveniassa.
Mäkin oon joskus ihmetellyt. Ehkä se tosiaan on Sloveniassa suosittu biisi? Ja ulkkisfanit on varmaan kuunnelleet paljon kun on opetelleet laulamaan sitä. Ihan kiva biisi se on, muttei parhaimmistoa mielestäni.Mä ihmettelen myös että kuka hitsi sitä kuuntelee aina vaan. Onkohan se jollain soittolistalla?
Boitsu näköjään omistaa koko jalkansa JO-tatskoille