vierailija
Ja esitys pääsi myös lehtiin. Oli se huhuhJa puhutaan vieläkin, täti-ihminenkin sai hieman hieraista silmiää
Ja esitys pääsi myös lehtiin. Oli se huhuhJa puhutaan vieläkin, täti-ihminenkin sai hieman hieraista silmiää
Kyllä voi sanoa, koska B ei vieraita miehiä suutele, jos on rakastunut toiseen merkittävämpään.Kuule, kun ei kaikkea meille edes näytetä, joten et oikeastaan voi edes varmaksi noin sanoa
Oisko tuota pätkää missään nähtävillä? Jos ois vaikka kohta JOULU.Ja esitys pääsi myös lehtiin. Oli se huhuh
Tänne ette sitä ällöttävää esitystä tuo, sai jo vauvalla noita oikein urakalla poistella.Oisko tuota pätkää missään nähtävillä? Jos ois vaikka kohta JOULU.
Huulet on varattu HärtsälleKyllä voi sanoa, koska B ei vieraita miehiä suutele, jos on rakastunut toiseen merkittävämpään.
Minä puhuin kyllä Jerestä, tiedät sen varmasti.Huulet on varattu Härtsälle
Esitys kehiin!Tänne ette sitä ällöttävää esitystä tuo, sai jo vauvalla noita oikein urakalla poistella.
Tietenkin on, siellä on jo yli sata ihmistä?Aito on ilmeisesti myös discordissa?
Oot vähän liian syvällä tossa shipissä, kun kuvittelet sen todeksi. Hyviä ystäviä ovat K&BMinä puhuin kyllä Jerestä, tiedät sen varmasti.
No enhän, luulen, että tuolla lomalla on mennyt noin kun joku on nyt puutarhaan oikein ficinkin kirjoittanut. On something more todellakin.Oot vähän liian syvällä tossa shipissä, kun kuvittelet sen todeksi. Hyviä ystäviä ovat K&B
Ai FICIT on nykyään tottaNo enhän, luulen, että tuolla lomalla on mennyt noin kun joku on nyt puutarhaan oikein ficinkin kirjoittanut. On something more todellakin.
No, ennustaja ei tunnetusti osaa englantia. Mistäköhän sanasta luulee ficin olevan lyhenne?Ai FICIT on nykyään totta
Tässä tapauksessa toi voisi olla näin miten tämä on mennyt ja siksi B tuli vielä Suomeenkin loman jatkoksi.Ai FICIT on nykyään totta
Voi luoja. Se on FANIN KEKSIMÄ tarina ja sä luulet sitä todeksi???!!!Tässä tapauksessa toi voisi olla näin miten tämä on mennyt ja siksi B tuli vielä Suomeenkin loman jatkoksi.
Miksi se sinulle on vaikeaa, että näin on mahdollisesti tapahtunut? Foobinen ihminen, jolle miesrakkaus ei sovi vai?Voi luoja. Se on FANIN KEKSIMÄ tarina ja sä luulet sitä todeksi???!!!
Mä menin tiktokkiin hakemaan sitä videota ja jämähdin katsomaan eilistä keikkavodeota, jossa pikkukundi lavalla. Oli niin reipas poika ja ihanasti K asettui siihen hänen tasolleenEsitys kehiin!
Sorry B on H:n kanssa niin ei tällaisiin voi uskoa.Miksi se sinulle on vaikeaa, että näin on mahdollisesti tapahtunut? Foobinen ihminen, jolle miesrakkaus ei sovi vai?
Eihän ole valepukki.Sorry B on H:n kanssa niin ei tällaisiin voi uskoa.
Ei ole vaikeaa, mutta noi perustelut ontuu nyt hieman. Jos joku on kirjoittanut ficin asiasta niin se ei tarkoita sitä, että olisi tottaMiksi se sinulle on vaikeaa, että näin on mahdollisesti tapahtunut? Foobinen ihminen, jolle miesrakkaus ei sovi vai?
On se, H kutsui B:tä my valentine, ei tuollaisia tunnustuksia tehdä kuin omalle kultamussukalleen.Eihän ole valepukki.
Ja nyt pitää enää selvittää kenen nauru videolla kuuluuStephanien henkilöllisyys vihdoin selvinnyt /vitsi
Mun mielestä Nacen ja Krisin ääni kuului ja Juren naurahdus lopussaJa nyt pitää enää selvittää kenen nauru videolla kuuluu
IhanaStephanien henkilöllisyys vihdoin selvinnyt /vitsi