K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen itsekin nähnyt muutamat B:ta koskevat kommentit eri ihmisiltä, joilla oli hänestä huonoja kokemuksia. Ne on ihan uskottavia, kun aina ei voi olla hyvä päivä. Minusta B vaikuttaa henkilöltä, joka osoittaa kun on huono päivä tai jos asiat ei mene niin kuin haluaisi. Onhan hänestä myös videoita, joissa selvästi on ärtynyt. Ei se minua Joksufanina häiritse. Ihan inhimillistä.
Musta ois suorastaan epäuskottavaa jos tällaisia kokemuksia ei olisi, eihän ne todellakaan ole mitään yli-ihmisiä vaan nuoria miehiä. Sitä kyllä välillä mietin ihan kaikkien esiintyjien kohdalla että kuinka tarpeellista muiden ihmisten on kertoa millaisia nämä julkkikset ovat sen julkikuvansa takana. En siis tarkoita etteikö jostain selkeistä vääryyksistä voisi ja pitäisikin avautua, mutta noin yleisesti ottaen se työn julkinen osa on kuitenkin vain se mitä tapahtuu lavalla ja haastatteluissa yms. Vähän sama jos joku asiakkaille ihana pankkivirkailija saisi pankin aulassa pas kaa niskaansa koska on kahvihuoneessa tyly työkavereille.

vierailija
Haukuttiin K:n ulkonäköä ja viitattiin siihen. Vähän outo ajattelutapa, että se olisi ok, kun kerta toistakin haukutaan.
Mua ”huvitti” kans tuo kommentti, ettei K:n ulkonäön haukkumisen jälkeen saisi häntä puolustaa, koska joku oli kehdannutkin kritisoida joksuja ja pitäisi puolustaa vaan heitä. Mitä tyyppejä täällä oikein on😂😂😂

vierailija
Mua ”huvitti” kans tuo kommentti, ettei K:n ulkonäön haukkumisen jälkeen saisi häntä puolustaa, koska joku oli kehdannutkin kritisoida joksuja ja pitäisi puolustaa vaan heitä. Mitä tyyppejä täällä oikein on
Mä luulen, et kyseessä on vain tuo yksi B ja JO fani, joka ei koskaan näe mitään outoa omassa toiminnassaan. Vain muissa kommentoijissa on aina vikaa.

vierailija
Ei mene tunteisiin vaan tuo henkilö koittaa aivan selvästi loukata Bojanista pitäviä. Hänellä on nolla todistetta väitteelleen, silti pitää sössöttää niistä vaikka kyseessä on pääosin täysin epärelevantti asia ja valhe, jolla on ainoastaan tarkoitus pahoittaa ihmisten mielet. Sadisti palstailee tuollalailla lähinnä, enkä viittaa S:ään.
🙄

vierailija
Siellä ei kyllä päässyt eturiviin ennen sitä Amokia ennen enää, sori. Olin paikalla myös.
Ai? Kyllä mä vaan pääsin. En muista sitäkään mikä sitä amokia ennen oli mutta kun ne lopetti, ihmisiä lähti pois tosi paljon ja siinä vaiheessa joksufaneja siirtyi tilalle. Onhan siellä varmaan jotkut olleet jo useampien edeltävien esiintyjien aikana varmistamassa paikkansa, mutta esim sinne eturivin ihan oikeaan laitaan jäi aika pitkäksikin aikaa tilaa.

vierailija
Ai? Kyllä mä vaan pääsin. En muista sitäkään mikä sitä amokia ennen oli mutta kun ne lopetti, ihmisiä lähti pois tosi paljon ja siinä vaiheessa joksufaneja siirtyi tilalle. Onhan siellä varmaan jotkut olleet jo useampien edeltävien esiintyjien aikana varmistamassa paikkansa, mutta esim sinne eturivin ihan oikeaan laitaan jäi aika pitkäksikin aikaa tilaa.
Joo, mutta siinä oli siis tunti roudaustaukoa ennen Amokia. Eli eka piti odotella se. Sit katsoa se Amok ja taas pitkä tauko.

vierailija
Eivät kyllä ole, Jan ja Nace ei kyllä säväytä ainakaan minua yhtään, enkä erityisemmin pidä heidän ulkonäöstäänkään ja luonteeltaan varmaan kivoja, en sillä sano. Kyllähän se Bojan sieltä kaikin tavoin eniten nousee, mutta pidän myös Krisistä ja Juresta.
Mua taas Jan säväyttää ehdottomasti eniten, ja vain ulkonäöstä puhuttaessa myös Nace ja Kris on vähintään samalla tasolla Bojanin kanssa. Oikeastaan vasta nää palstat on jotenkin saanut mut näkemään Boitsun ihanuuden.

Yhteistyössä