K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lavakarisma
Mikään lista ei tee poikaystäväksi, vaan tunteet henkilöiden välillä ja yhteydenpito
Eli sä siis vaan haluat trollata ja mollata kaikkea. Sun tyyli on kyl tosi tuttu. Jos haluat saada kunnon keskustelua aikaiseksi, niin BC:n pilkkaaminen ja heille naureskelu ei ole sitä. Joonas ja K muuten tulevat hyvin juttuun ja se heidän esiintyminen oli just sitä aitoa & energistä tunnetta parhaimmillaan.

vierailija
Olen JO fani, mutta sen verran on pakko kompata sua, että en ole voinut olla huomaamatta sitä, että joillakin/jollakulla menee tunteisiin kaikki B:n ja Joksuihin liittyvä. Täälläkin sitten välillä avaudutaan siitä kuinka paha paikka mm. Discord on.
Ei mene tunteisiin vaan tuo henkilö koittaa aivan selvästi loukata Bojanista pitäviä. Hänellä on nolla todistetta väitteelleen, silti pitää sössöttää niistä vaikka kyseessä on pääosin täysin epärelevantti asia ja valhe, jolla on ainoastaan tarkoitus pahoittaa ihmisten mielet. Sadisti palstailee tuollalailla lähinnä, enkä viittaa S:ään.

vierailija
Eli sä siis vaan haluat trollata ja mollata kaikkea. Sun tyyli on kyl tosi tuttu. Jos haluat saada kunnon keskustelua aikaiseksi, niin BC:n pilkkaaminen ja heille naureskelu ei ole sitä. Joonas ja K muuten tulevat hyvin juttuun ja se heidän esiintyminen oli just sitä aitoa & energistä tunnetta parhaimmillaan.
Näin, tässä tää Joksu-haukkuja vielä itse tekeytyy uhriksi!

vierailija
Ei mene tunteisiin vaan tuo henkilö koittaa aivan selvästi loukata Bojanista pitäviä. Hänellä on nolla todistetta väitteelleen, silti pitää sössöttää niistä vaikka kyseessä on pääosin täysin epärelevantti asia ja valhe, jolla on ainoastaan tarkoitus pahoittaa ihmisten mielet. Sadisti palstailee tuollalailla lähinnä, enkä viittaa S:ään.
Kyllä sulla meni tunteisiin. Olisi ehkä hyvä, jos koittaisit irrottautua tästä pakkomielteestäsi.
T. Bojan fani

vierailija
Joksut on kyllä erikoinen bändi, kun fanien mukaan niitä kuuntelee kaikki ja niiden musiikki on huippusuosittua. Mutta sitten se ei missään tilastoissa.
Siis eikös näissä sun lainaamassa jutuissa ollut kyse siitä miten fanikunnan ulkopuoliset koki heidän toimivan Ruisrockissa? Ei kai kukaan väitä sen suoraan muuttuvan kuunteluiksi tilastoihin.

Esim mä sain eturivin paikan ruisrockiin kun rynnin sinne ajoissa ennen joksuja edeltävää esiintyjää. En edes muista sen tyypin nimeä enää enkä kyllä ikinä kuuntelisi sitä oma-aloitteisesti, mutta mulla on pelkkää hyvää sanottavaa siitäkin keikasta. Oon siis jamittanut eturivissä ihan innoissani vaikkei mulla ollut mitään tietoa edes sen musiikkityylistä ennen keikan alkua (eikä se tosiaankaan sit ollut millään lailla oman musamakuni kaltaista). Ja se oli paljon just sitä miten se tyyppi näytti nauttivan ja olevan kiitollinen yleisöstä.

vierailija
Olen itsekin nähnyt muutamat B:ta koskevat kommentit eri ihmisiltä, joilla oli hänestä huonoja kokemuksia. Ne on ihan uskottavia, kun aina ei voi olla hyvä päivä. Minusta B vaikuttaa henkilöltä, joka osoittaa kun on huono päivä tai jos asiat ei mene niin kuin haluaisi. Onhan hänestä myös videoita, joissa selvästi on ärtynyt. Ei se minua Joksufanina häiritse. Ihan inhimillistä.

vierailija
Ja hän ei voi olla kade koska?
Ohis. B ei ole mikään jumala, josta kaikki tykkäisi tai joka olisi kaiken kritiikin yläpuolella. Ihminen hänkin on hyvine ja huonoine puolineen. Toiset tykkää hänestä ja toiset ei. Sellasta se elämä on. Vaikka joku mamma Suomessa rakastaakin häntä, niin suurimmalle osalle hän on täysin yhdentekevä.

vierailija
Siis eikös näissä sun lainaamassa jutuissa ollut kyse siitä miten fanikunnan ulkopuoliset koki heidän toimivan Ruisrockissa? Ei kai kukaan väitä sen suoraan muuttuvan kuunteluiksi tilastoihin.

Esim mä sain eturivin paikan ruisrockiin kun rynnin sinne ajoissa ennen joksuja edeltävää esiintyjää. En edes muista sen tyypin nimeä enää enkä kyllä ikinä kuuntelisi sitä oma-aloitteisesti, mutta mulla on pelkkää hyvää sanottavaa siitäkin keikasta. Oon siis jamittanut eturivissä ihan innoissani vaikkei mulla ollut mitään tietoa edes sen musiikkityylistä ennen keikan alkua (eikä se tosiaankaan sit ollut millään lailla oman musamakuni kaltaista). Ja se oli paljon just sitä miten se tyyppi näytti nauttivan ja olevan kiitollinen yleisöstä.
Siellä ei kyllä päässyt eturiviin ennen sitä Amokia ennen enää, sori. Olin paikalla myös.

vierailija
Tietenkin asiaton ja perusteita vailla oleva haukkuminen menee, siksi, että inhoan asiatonta ja perusteetonta arvostelua. Aiheellinen arvostelu ei tietenkään mene.
Ja älä jaksa naamioitua itsesi puolustajaksi, kaikki näkevät, että olet joku mentaalipsyko, joka käyt haukkumassa täällä Bojania ja yrität satuttaa häntä fanittavien mieliä. Nyt uutena esiinnyt myös ”maltillisena” komppaajana itsellesi. Vähän liian läpinäkyvää, sori.
Kyllä se vaan on niin, että sinä tässä olet se mentaalipsyko ja se on selvää kaikille täällä ja muissa ketjuissa kirjoittaneille.

vierailija
Ohis. B ei ole mikään jumala, josta kaikki tykkäisi tai joka olisi kaiken kritiikin yläpuolella. Ihminen hänkin on hyvine ja huonoine puolineen. Toiset tykkää hänestä ja toiset ei. Sellasta se elämä on. Vaikka joku mamma Suomessa rakastaakin häntä, niin suurimmalle osalle hän on täysin yhdentekevä.
Tosi ohis joo! Kaikki uskoo, ettet ole tää sama mentaalipsyko, joka ei voi kestää Bojanin suosiota.

Yhteistyössä