vierailija
Eli on siis kihloissa Peksin, Johanneksen, Tommyn ja Joostin kanssa?K:lla on ainakin 4 sormusta koko ajan itse asiassa.
Eli on siis kihloissa Peksin, Johanneksen, Tommyn ja Joostin kanssa?K:lla on ainakin 4 sormusta koko ajan itse asiassa.
Ei ole mitään uusia kuitenkaan, ei siinä lehtijutussa mitään lisää ollut tohon asiaan. Sepitetty juttu.K:lla on ainakin 4 sormusta koko ajan itse asiassa.
On kyllä yksi uusi sormus, kertoi siitä europassin livessäEi ole mitään uusia kuitenkaan, ei siinä lehtijutussa mitään lisää ollut tohon asiaan. Sepitetty juttu.
Eihän kertynut, katsoin sen liven?On kyllä yksi uusi sormus, kertoi siitä europassin livessä
Kertoi kyllä, et tainnut katsoa, H:lla myös samanlainen.Eihän kertynut, katsoin sen liven?
Kertoihan, mitä liveä oot kattonutEihän kertynut, katsoin sen liven?
Eikö täällä oo puhuttu polysuhteista, joka kumppanille oma sormusK:lla on ainakin 4 sormusta koko ajan itse asiassa.
En minä kyllä muista eli siis joku fanilta saatu, ei se H:n kanssa kihloissa tietenkään ole.Kertoi kyllä, et tainnut katsoa, H:lla myös samanlainen.
Jep. Mutta lemmenlomia vietetään yhdessä kuitenkin, kohta taasEi se mikään lemmenloma ollut, pölhö. Jere ja Bojan ovat ystäviä ja brothereita, johan Bojan on sanonut.
Ei niin, kun H ja B ovat salakihloissa. K pitää omaa sormustaan vaan hämäyksen vuoksi.En minä kyllä muista eli siis joku fanilta saatu, ei se H:n kanssa kihloissa tietenkään ole.
Härtsä odottaa jo malttamattomana, että pääsee taas lemmenlomalle oman rakkaan Boitsunsa kanssa.Jep. Mutta lemmenlomia vietetään yhdessä kuitenkin, kohta taas
Oletpa höpsö, B ja K lomailevat yhdessä, H on best man, hyvä sellainenHärtsä odottaa jo malttamattomana, että pääsee taas lemmenlomalle oman rakkaan Boitsunsa kanssa.
H todennäköisesti tuleekin olemaan best man, jos K ja NM menevät joskus naimisiin.Oletpa höpsö, B ja K lomailevat yhdessä, H on best man, hyvä sellainen
Joo eiköhän se H ole best manina kun Kärtsä menee tyttiksensä kanssa naimisiinOletpa höpsö, B ja K lomailevat yhdessä, H on best man, hyvä sellainen
Paljastaakojan B ja H niissä häissä suhteensa?Joo eiköhän se H ole best manina kun Kärtsä menee tyttiksensä kanssa naimisiin
Oi, se olisi niin romanttista!Paljastaakojan B ja H niissä häissä suhteensa?
Jep. Mutta lemmenlomia vietetään yhdessä kuitenkin, kohta taas
Kannattaa tehdä kyllä turvallisuustarkastus ensin. Meinaan, meidän kansallisaarre on kröhm… kynsissäH todennäköisesti tuleekin olemaan best man, jos K ja NM menevät joskus naimisiin.
Igor on bestcat.Kuka toimii Pinon ja Härtsän koiran bestdogina?
Mun mielestä lisäsi italian tuossa Q&A:n aikana.Eikös B opettele jo espanjaa ja italiaa.
Ei vaan hän ei tiennyt, että niitä voi opiskella siellä yhtä aikaa. Eiköhän ota sinne nyt suomenkinJoo, niin muistelen, että toisen näistä lisäsi silloin. Suomen opiskelu on niin haastavaa, että pitää olla hyvä syy siihen.
Ei tartte kun Härtsä osaa espanjaa, niin se riittää heidän yhteiseksi rakkauden kieleksi. <3Ei vaan hän ei tiennyt, että niitä voi opiskella siellä yhtä aikaa. Eiköhän ota sinne nyt suomenkin