Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?

Sanna Marin esiintyi Singaporessa. Suomalaiselle medialle tuntui olevan yhdentekevää, mitä hän siellä sanoi. Kiinnostus kohdistui vain Sannan pukeutumiseen. Onko hän medialle enää muodila keimaileva instajulkkis, puheet puolustusmenojen kasvattamisesta, vahvan USAn läsnäolon toivomisesta ja Trumpin vaalivoiton kunnioittamisesta eivät kelpaa?

Viimeksi muokattu:
vierailija
Miten he voivat katsoa eteenpäin kun Sanna tekee kaikkensa että huomio kohdistuu jakkupuvun alla näkyvään paljastavaan osaan.

Onpa hän tosiaan vajonnut alas ulkonäkökeskeisyydellään.
Kyllä tämän palstan ukon turilaat vielä joskus toipuvat Sanna-maniastaan.
Muistelepa aikaa, kun tämän palstan enismmäinen sivu oli täynnä uusia Sanna-aiheisia ketjuja. Tilanne on rauhoittunut paljon nisstä ajoista.
Siementäjä on uhrannut elämästään monta minuuttia haalimalla palstalle kuvan ja videon Singaporesta. En ole koskaan kirjautunut sometileille enkä tule kirjautumaan. Kuva ja haastattelu olisivat jääneet näkemättä ilman Siementäjän avuliaisuutta. Läpinäkyvää puseroa en ole koskaan käyttänyt. Sanna tietää mikä saa suomalaiset ukot ja akat kierroksille.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Sanna saa huomioa kaikesta vaatetuksestaan. Vaikka hän pukisi nuohoojan suojapuvun, tai hitsaajan nahkatakin ylleen niin joku tekee siitä numeron.
Näin on. Minunkin elämä oli nuorena ja nättinä yhtä raskasta.
Toista se on nykyään. Kun saan peffani lukutuolini käsinojista irroitettua, otan toisen kupin kahvia herkullisen pullaviipaleen kera.
Menköön maailma miten vituralleen tahansa Trumpin eriskummallisen sirkuskaravaanin takia, minua ei asiat hetkauta. Muutan asumaan maahan, jossa ei rahasta ole puutetta. Jos Suomella on peeaa tilanne, voin hoitaa asiat kuntoon
sudettisavolaisella aksentillani. Kysymys vain kuuluu kuinka paljon tarvitsette tuohta, ja mikä on valtionne pankkitilin numero.

Muistelepa aikaa, kun tämän palstan enismmäinen sivu oli täynnä uusia Sanna-aiheisia ketjuja. Tilanne on rauhoittunut paljon nisstä ajoista.
Siementäjä on uhrannut elämästään monta minuuttia haalimalla palstalle kuvan ja videon Singaporesta. En ole koskaan kirjautunut sometileille enkä tule kirjautumaan. Kuva ja haastattelu olisivat jääneet näkemättä ilman Siementäjän avuliaisuutta. Läpinäkyvää puseroa en ole koskaan käyttänyt. Sanna tietää mikä saa suomalaiset ukot ja akat kierroksille.
Minä tietenkin mielelläni avustan, jotta pystyt seuraamaan Sannan lentelyä maailmalla. :giggle:
Tällä kertaa puhe sisälsi asiaa, eikä asu hätkäyttänyt. Toivottavasti Sanna löytää paikallisesta tarjonnsta jotakin hieman jännittävämpää.

ostovinkki Sannalle

vierailija
jatkuva pullan puputtaminen on siirtänyt sut hehtaariahteri -osastolle

kannattaiskos hieman miettiä tapojaan
Ehkä myös Suomen pitää korjata tapojaan. Olemme tämän palstan huhun perusteella Sudanin tiellä.
Peffani irtosi penkistä, ja kävin ulkoilemassa. Kotimatkalla ulkoiluhousujen alla olevat leggingsit tai alushousut alkoivat valua vyötäröltä. Ajattelin, että täytyy pujottaa uusi kuminauha leggingsien vöytärölle, sillä housut valuivat päällyshousujen varaan. Kokona selvisi, että valujahousut ovatkin liukkaat alushousut, joista vyötärönauha on löystynyt kai pesukoneessa. Roskiin menevät mokomat. Kauniit, pinkit hipsterit
Olen jo kauan sitten havainnut, että tällä palstalla harva kirjoittaa itseironiaa.
Roskavajalla olin kirkua ääneen. Vajassa on liikkeentunnistinvalaistus. Kun avasin oven, siellä liikkui joku. Liikkuja oli luurankoinen Halloween-foliopallo.
Jatkakaa te limakalvojenne hieromista vastakkain. Jatkan kirjan lukemista, jonka tarinat liikkuvat nollaluvun molemmin puolin. Ihanaa aikaa, jolloin olin ehkä Suomen voimaantunein naisoletettu. Töölön urheilukentän rasvaprosenttimittauksessa arvoni olivat kuin huippu-urheilijalla. Sen tiedon jälkeen olen ottanut elämässäni kaikki asiat huumorilla.

vierailija
Muistelepa aikaa, kun tämän palstan ensimmäinen sivu oli täynnä uusia Sanna-aiheisia ketjuja. Tilanne on rauhoittunut paljon niistä ajoista.
Siementäjä on uhrannut elämästään monta minuuttia haalimalla palstalle kuvan ja videon Singaporesta. En ole koskaan kirjautunut sometileille enkä tule kirjautumaan. Kuva ja haastattelu olisivat jääneet näkemättä ilman Siementäjän avuliaisuutta. Läpinäkyvää puseroa en ole koskaan käyttänyt. Sanna tietää mikä saa suomalaiset ukot ja akat kierroksille. (Korjasin.)

Yhteistyössä