V
vierailija
Vieras
Musta kuulosti tosi hyvältäOlipa outo toi Ako toka biisin pätkä, tosin niin lyhyt, että koko kuvaa siitä ei oikein saa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta kuulosti tosi hyvältäOlipa outo toi Ako toka biisin pätkä, tosin niin lyhyt, että koko kuvaa siitä ei oikein saa.
Minulle ei erityisen, ainakaan ton pätkän perusteella.Musta kuulosti tosi hyvältä
Mä tykkäsin kans tästä! Olis jo perjantai haluun jo kuulla koko biisinMusta kuulosti tosi hyvältä
Niin minustakinMusta kuulosti tosi hyvältä
Ei ole ketään laitettu pihalle, ja vaikka en mode olekaan, niin en mitenkään usko, että minkään normaalin eri mieltä olemisen takia ikinä laitettaisikaan. Siellä nimenomaan on tarkoitus keskustella ja siihen keskusteluun kuuluu erilaiset mielipiteet. Mä en rehellisesti sanottuna oikein edes ymmärrä, miksi jotkut luulee, että sieltä minkäänlaisen yksittäisen mielipiteen takia joutuisi pihalle. Mutta tietysti, jos niitä mielipiteitään ei osaa esittää asiallisesti tai jää niitä ikuisuudeksi jankkaamaan, niin sitten voi olla eri juttu.Mä en oo discordissa ollenkaan mutta oon tässä ollut aistivinani että ongelma on se että sieltä joutuu pihalle jos "väärä" tyyppi kritisoi modea. Eli on niitä joilla on ikään kuin riittävästi karmaa ja sopivaa suosiota ja he voivat olla eri mieltä ihan rauhassa, mutta sitten on niitä, joille sama ei ole sallittua. Sitä en tiedä onko ketään oikeasti sieltä blokattu, mutta onhan se ikävä keskusteluilmapiiri jos sellaisen uhka ylipäänsä on olemassa ihan vaan eri mielipiteen takia.
Mitä niissä sanotaan?Tumpussa oli jonkun serbiaa taitavan arvaukset sanoituksista ja ne osui vissiin aika oikeaan. Tosi kaunis biisi kyllä.
Tää sopii niin täydellisesti tälle kanavalle, kiitosTää kertoo kaiken…
Tämäkin voi olla ihan totta ja onhan tälläisestä aina tullut vääntöä jne. Itse olen pyrkinyt pysymään erossa näistä nimimerkkijutuista mahdollisimman paljon ja varmaan olen ohitellut monia, vähän kuitenkin nyt soittaa jotain kelloja.Sen perusteella miten näillä palstoilla on reagoitu tämän kyseessä olevan nimimerkin juttujen kritisointiin tai kyseenalaistamiseen, niin en kyllä uskaltaisi hänelle Discordissa sanoa poikkipuolista sanaa.
Varmasti jotakin vaikka maailmarauhasta, mutta liittyy kuitenkin S:ään, K:hon, Häärijään...Mitä niissä sanotaan?
Äh, hukkasin sen tietysti just mutta se oli siis ne omat veikkauksensa kääntänyt myös englanniksi ja vaikutti tosi surulliselta rakkauslaululta. Oikein kunnon kaipausta jätetyn tuskaaMitä niissä sanotaan?
VäkisinkinVarmasti jotakin vaikka maailmarauhasta, mutta liittyy kuitenkin S:ään, K:hon, Häärijään...![]()
Äh, hukkasin sen tietysti just mutta se oli siis ne omat veikkauksensa kääntänyt myös englanniksi ja vaikutti tosi surulliselta rakkauslaululta. Oikein kunnon kaipausta jätetyn tuskaa
Surullisia biisejä nyt paljonÄh, hukkasin sen tietysti just mutta se oli siis ne omat veikkauksensa kääntänyt myös englanniksi ja vaikutti tosi surulliselta rakkauslaululta. Oikein kunnon kaipausta jätetyn tuskaa
Varsinkin Häärijään, tietenkin.Varmasti jotakin vaikka maailmarauhasta, mutta liittyy kuitenkin S:ään, K:hon, Häärijään...
Tai ehkä on kirjoittellut ihan asiallisesti jo aiemmin vauvalle/puutarhaan ja silti saanut hyökkäyksen osakseen kommenteista eikä halua enää kokea sellaista. Vaihtoehtoja on muitakin kuin se ettei osaa asiallisesti keskustella ja mihin nyt useampaa kertaan on vedottu.Ei siellä ole kukaan saanut bannia, ja monesti on ollut keskusteluita, joissa ollaan eri mieltä jostain. Tuollahan eriäviä mielipiteitä on helpompi esittää, kun vauvalla monesti on luultu, että joku vaan trollatakseen tai provosoidakseen on eri mieltä, kun on anonyymi alusta. Ehkä joku ei sitten osaa keskustella asiallisesti ja siksi ei Discordiin uskalla kirjoittaa.
Ako toga viśe neće biti biisistä lähtien on sellaisia surullisia/itkubiisejä. Eli ainoastaan 4 on bile biisejä. En malta oottaa, että olis perjantai!Surullisia biisejä nyt paljon
Liittyyköhön se H:n tiktok jotenkin näihin biiseihinVarsinkin Häärijään, tietenkin.
Ilmankos ne sen strasin kanssakin pyöri koko ajan vanhempien naisten seurassaStephanie on Monacon prinsessa, B tykkää vähän vanhemmista.
Karsee... mihin on kadonnut Bojanin taito tehdä biisejä? Vai onko vika nyt siinä kun ne yrittää kaikki soheltaa yhdessä?Mä tykkäsin kans tästä! Olis jo perjantai haluun jo kuulla koko biisin
Snipetin perusteella tuomitset koko biisin vaiKarsee... mihin on kadonnut Bojanin taito tehdä biisejä? Vai onko vika nyt siinä kun ne yrittää kaikki soheltaa yhdessä?
Tai ehkä on kirjoittellut ihan asiallisesti jo aiemmin vauvalle/puutarhaan ja silti saanut hyökkäyksen osakseen kommenteista eikä halua enää kokea sellaista. Vaihtoehtoja on muitakin kuin se ettei osaa asiallisesti keskustella ja mihin nyt useampaa kertaan on vedottu.
Stephanie on Monacon prinsessa, B tykkää vähän vanhemmista.
Tää sopii niin täydellisesti tälle kanavalle, kiitos