Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakkaudelle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ollut ihanaa puuhailla kanssasi jotain kivaa tälläisenä päivänä. 🥰 Sinä olisit ihan täydellinen mun vakituiseksi istumapaikaksi. 😍
Minähän en sitten ole pelannut koko päivää ja jatka vieläkin. Mulla on hyvä peli putki menossa. Peffa on vähän kipeä istumisesta. 😄 Mun hiukset on on ruusukullan väriset nyt. 😁 Olen tullut siihen tulokseen että nyt loppuu tupakointi. Mulla on alkanut tulla korvakipua siitä.
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Rakkaudelle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Olisi ollut ihanaa puuhailla kanssasi jotain kivaa tälläisenä päivänä. Sinä olisit ihan täydellinen mun vakituiseksi istumapaikaksi.
Minähän en sitten ole pelannut koko päivää ja jatka vieläkin. Mulla on hyvä peli putki menossa. Peffa on vähän kipeä istumisesta. Mun hiukset on on ruusukullan väriset nyt. Olen tullut siihen tulokseen että nyt loppuu tupakointi. Mulla on alkanut tulla korvakipua siitä.
Rakkaudella M.K.K
Hyvää yötä 💕 Tupakasta kannattaa luopua monestakin syystä. Tummapaahtoinen kahvi tilalle.

vierailija
Ei E.

En tunne ketään
'Hennaa', muuta
kuin vanhemman
paikallisen
naishenkilön,
joka
nimenä
vuokrasop.
kontrahdissani.

Tavannut en
ko. hlöä ole
irl koskaan.

> Yksikään viesti
sivulla --44
ja eteenpäin
ei ole minun.

[En aio enää
kirjoittaa tänne].

Nämä kuitenkin
katsoin
aiheelliseksi
korjata.

E ©®

~🩵⭐💙✨🩵~

E Original
Hennaa kaipaava mies on ollut täällä jo pitkään ja kukaan ei varmasti luule sen olevan E. Kaikenlaisia harhoja sitä.

Yhteistyössä