vierailija
Ei kun mä kysyn, vastauksiin.kysymyksiin 🫥
Ei kun mä kysyn, vastauksiin.kysymyksiin 🫥
Mitä sitte?Näytän maksuhäiriöltä.
Ehkä samoin, aika rankka päivä..Tahtoisin niin hirveästi syliisi, kiinni peiton alle lämpimään, sinut ympärilleni, hellää koskettelua. Itkujen itku.
Hyvää yötä ihanaOlisi se hyvän yön toivotus kelvannut. Joku on nyysinyt tunnisteenkin. Kun ei niin ei.
Hyvää yötä Tupakasta kannattaa luopua monestakin syystä. Tummapaahtoinen kahvi tilalle.Rakkaudelle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Olisi ollut ihanaa puuhailla kanssasi jotain kivaa tälläisenä päivänä. Sinä olisit ihan täydellinen mun vakituiseksi istumapaikaksi.
Minähän en sitten ole pelannut koko päivää ja jatka vieläkin. Mulla on hyvä peli putki menossa. Peffa on vähän kipeä istumisesta. Mun hiukset on on ruusukullan väriset nyt. Olen tullut siihen tulokseen että nyt loppuu tupakointi. Mulla on alkanut tulla korvakipua siitä.
Rakkaudella M.K.K
Mikä vika Karjalan mummoissa? Etelässä ainakin lupsakoitaKuhan Karjalan Mummot pysyy pois riitaa nuoremmilleen haastamasta niin kyl mahtuu jengi
Samaa mieltä.Mikä vika Karjalan mummoissa? Etelässä ainakin lupsakoita
Miksi joku luulisi sen olevan joltain E - Og:lta?_____
*Ei
E - Og naisen
kirjoittama.
_____
Mikä niin?ei taida onnistua
Hennaa kaipaava mies on ollut täällä jo pitkään ja kukaan ei varmasti luule sen olevan E. Kaikenlaisia harhoja sitä.Ei E.
En tunne ketään
'Hennaa', muuta
kuin vanhemman
paikallisen
naishenkilön,
joka
nimenä
vuokrasop.
kontrahdissani.
Tavannut en
ko. hlöä ole
irl koskaan.
> Yksikään viesti
sivulla --44
ja eteenpäin
ei ole minun.
[En aio enää
kirjoittaa tänne].
Nämä kuitenkin
katsoin
aiheelliseksi
korjata.
E ©®
~🩵🩵~
E Original
Mitä dramaattisen järkyttävää nyt on tapahtunut?Voi voi. Mikäs nyt eteen?
Tuskinpa olen kun en kohteesta ole tiennyt mitään ennen vuotta 2024Oot varmaan sen pari vuotta myöhässä törmäilyjes kans.
On taas niin salaperäistä ei voi kertoa mitään.Mikä niin?