vierailija
Jan
Janistit, tässä pari rauhoittavaa lausetta jotka kannattaa kuunnella. Sanaakaan en ymmärrä, mut oon ihan valmis suostumaan kaikkeen mitä se ehdottaa.
Jan
Janistit, tässä pari rauhoittavaa lausetta jotka kannattaa kuunnella. Sanaakaan en ymmärrä, mut oon ihan valmis suostumaan kaikkeen mitä se ehdottaa.
Eli yhden kirjoittelijan takia pitää floodata koko ketju tolla spämmillä?Siis sehän parodioi ennustajaa ihan selvästi, ettekö huomanneet. Oon itsekin kirjoittanut pari noita juttuja.
Juu, H oli siellä sen tyttöystävänsä kanssa, tämä typerä jankkaaja voisi jo lopettaa, rupeaa olemaan väsynyttä.Lontoossa H oli kuitenkin mukanaan naisoletettu. Vai lie ollut vain H merchmyyjä?
Enkä voi vttu uskoa että lähdin mukaan tähän B&H jankkaukseen.
Täällä toinen joka jatkossa aikoo tykittää ketjun täyteen H&B kamaa tarpeen vaatiessa.Siis sehän parodioi ennustajaa ihan selvästi, ettekö huomanneet. Oon itsekin kirjoittanut pari noita juttuja.
Mä en kanssa ihan tajua mitä täällä yritetään. Roikun palstalla päivittäin eli kaikki on kyllä luettuna, mutta epäselväksi jää nämä protestit. Jos on tarkoitus hiljentää joku yksittäinen tyyppi tai tietty keskusteluaihe, menee ainakin multa sikäli ohi kun en tiedä mitä kohtaan tää on tarkoitettu.Oon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.
Lopeta B:tä loukkaavat puheet, kiitos.Ei se shippiä, vaan H ja B ovat oikeasti yhdessä.
Ennustaja halutaan hiljentää mutta ei se noin onnistuOon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.
H ja se nainen ovat vain ystäviä ja kollegoita. B:llä ja H:lla on aitoja tunteita.Juu, H oli siellä sen tyttöystävänsä kanssa, tämä typerä jankkaaja voisi jo lopettaa, rupeaa olemaan väsynyttä.
Onnistuu se, jos perustetaan Discord. Hänet saa silloin heivata vttuun sieltä.Ennustaja halutaan hiljentää mutta ei se noin onnistu
Itse loukkaat häntä. BHLopeta B:tä loukkaavat puheet, kiitos.
Ei H ole sanonut mitään tyttöystävästä joten ei taida sellaista olla. Enkä minä kyllä ketään ylimääräisiä siellä Lontoon lemmenlomalla nähnyt.Juu, H oli siellä sen tyttöystävänsä kanssa, tämä typerä jankkaaja voisi jo lopettaa, rupeaa olemaan väsynyttä.
No varmaan tarkoitettu vastalauseeksi tälle yhdelle tosishippaajalle, mutta hän ei tuu lopettamaan tolla metodilla, lähinnä hankaloittaa vaan muiden keskustelua.Mä en kanssa ihan tajua mitä täällä yritetään. Roikun palstalla päivittäin eli kaikki on kyllä luettuna, mutta epäselväksi jää nämä protestit. Jos on tarkoitus hiljentää joku yksittäinen tyyppi tai tietty keskusteluaihe, menee ainakin multa sikäli ohi kun en tiedä mitä kohtaan tää on tarkoitettu.
Kai sitä voi olla nainen matkakumppanina ilman mitään gf-kytköksiä Hömppä olet.Juu, H oli siellä sen tyttöystävänsä kanssa, tämä typerä jankkaaja voisi jo lopettaa, rupeaa olemaan väsynyttä.
No ei hirveän hyvin. Itse asiassa koko ennustajasta jauhaminenkin on puuduttavaa. Yleensä suurinta harmia aiheuttaa just se joka alkaa jankata siitä että ennustaja on taas paikalla ja ryhtyy tunnistelemaan sitä muitten viesteistä.Siis sehän parodioi ennustajaa ihan selvästi, ettekö huomanneet. Oon itsekin kirjoittanut pari noita juttuja.
Niin S ja B ovatkin vain kavereita eli sikäli sopisi ihan hyvin.Siis jos tässä nyt ajatellaan että kyse olisi sadiesta, mitä vahvasti epäilen, niin eihän tuo laulun alkupuolikaan siihen sopisi. Tuossahan ei edes tutustuta siihen ihastuksen kohteeseen kun se jo lähtee. En siis ymmärrä miksi nimenomaan loppu kertoisi siitä että suhde on loppunut, kun koko laulu kertoo siitä ettei mitään suhdetta edes syntynyt.
Sinä loukkaat Bojania, kun vähättelet hänen tunteitaan Härtsän kohtaan.Lopeta B:tä loukkaavat puheet, kiitos.
Mun mielestä tuo on aika selvä kuka on toiminut inspiraationa. Tiedetään että on nähneet keväällä ja kesällä aika tiheästi kuitenkin. Mutta ei sitä tarinaa voi tietysti kirjaimellisesti ottaa, sitä tuossa kommentoinkin.Säkö oikeesti uskot että tässä on joku tosipohjainen tarina takana?
Ei edes kirjoita yhtään samanlailla kuin hän, miten luulisi tuollaisen vaikuttavan?Eli yhden kirjoittelijan takia pitää floodata koko ketju tolla spämmillä?
Mutta B ja H taas ovat rakastavaisia.Niin S ja B ovatkin vain kavereita eli sikäli sopisi ihan hyvin.
Höpsistä. Haluamme vaan julistaa Häärijän ja Bojanin rakkauden ilosanomaa.No varmaan tarkoitettu vastalauseeksi tälle yhdelle tosishippaajalle, mutta hän ei tuu lopettamaan tolla metodilla, lähinnä hankaloittaa vaan muiden keskustelua.
Itse ainakin tulen tosishippaajana kaikkiin perustettaviin ryhmiin.Onnistuu se, jos perustetaan Discord. Hänet saa silloin heivata vttuun sieltä.
”Hän”Ei edes kirjoita yhtään samanlailla kuin hän, miten luulisi tuollaisen vaikuttavan?
Osataan tulla kyllä sinnekin, heh.Onnistuu se, jos perustetaan Discord. Hänet saa silloin heivata vttuun sieltä.
Perustetaanko gay palstalle oma ketju Jania varten?
Tiheästi? Kaksi kertaa ovat nähneet.Mun mielestä tuo on aika selvä kuka on toiminut inspiraationa. Tiedetään että on nähneet keväällä ja kesällä aika tiheästi kuitenkin. Mutta ei sitä tarinaa voi tietysti kirjaimellisesti ottaa, sitä tuossa kommentoinkin.
Sieltä voi heivata tosishippaajat pois ja asian voi mainita jo säännöissä.Osataan tulla kyllä sinnekin, heh.