K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon eri, mut ois ihan kiva tietää mitä se haluaa hiljentää. Kaiken keskustelun? Jos tuo jatkuu niin pitää sit harkita sitä omaa Discordia kompostille.
Mä en kanssa ihan tajua mitä täällä yritetään. Roikun palstalla päivittäin eli kaikki on kyllä luettuna, mutta epäselväksi jää nämä protestit. Jos on tarkoitus hiljentää joku yksittäinen tyyppi tai tietty keskusteluaihe, menee ainakin multa sikäli ohi kun en tiedä mitä kohtaan tää on tarkoitettu.

vierailija
Mä en kanssa ihan tajua mitä täällä yritetään. Roikun palstalla päivittäin eli kaikki on kyllä luettuna, mutta epäselväksi jää nämä protestit. Jos on tarkoitus hiljentää joku yksittäinen tyyppi tai tietty keskusteluaihe, menee ainakin multa sikäli ohi kun en tiedä mitä kohtaan tää on tarkoitettu.
No varmaan tarkoitettu vastalauseeksi tälle yhdelle tosishippaajalle, mutta hän ei tuu lopettamaan tolla metodilla, lähinnä hankaloittaa vaan muiden keskustelua.

vierailija
Siis sehän parodioi ennustajaa ihan selvästi, ettekö huomanneet. Oon itsekin kirjoittanut pari noita juttuja. 🤭
No ei hirveän hyvin. Itse asiassa koko ennustajasta jauhaminenkin on puuduttavaa. Yleensä suurinta harmia aiheuttaa just se joka alkaa jankata siitä että ennustaja on taas paikalla ja ryhtyy tunnistelemaan sitä muitten viesteistä.

vierailija
Siis jos tässä nyt ajatellaan että kyse olisi sadiesta, mitä vahvasti epäilen, niin eihän tuo laulun alkupuolikaan siihen sopisi. Tuossahan ei edes tutustuta siihen ihastuksen kohteeseen kun se jo lähtee. En siis ymmärrä miksi nimenomaan loppu kertoisi siitä että suhde on loppunut, kun koko laulu kertoo siitä ettei mitään suhdetta edes syntynyt.
Niin S ja B ovatkin vain kavereita eli sikäli sopisi ihan hyvin.

Yhteistyössä